Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd å sende filer over BT? Har flere ganger prøvd å sende filer over til en annen mobil(Samsung D500), men får det ikke til. Eneste gangen det gikk var da jeg først sendte til han(og la han til som BT-enhet på mobilen).

 

Det som skjer når jeg prøver å sende er at mobilen låser seg helt, og jeg må ta ut batteriet. Skikkelig kjipt..

 

Noen som vet når det vil bli mulig med firmware-oppdatering over nett?

Lenke til kommentar

fikk det til nå, men måtte dra så hardt at neglene mine holdt på og revne, det jeg gjorde var og holde fast med neglene i den lille sølv "stangen" som jeg kaller den som er på dekselet og holde godt fast i mobilen og dra. Fytti grisen den satt godt! Trodde tlf skulle bli knust hehe men men alt er ok, og forsatt, digger mobilen!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? Når jeg skal sende over kontaktene mine fra tlf til pc så skjer d noe rart. Før på allede andre tlf'ene (T610/30/K700/S700) så er det bare å gå på telefonbok, avansert, sende kontakter via bluetooth - og så kommer de inn på outlook. Men nå så gjør den d samme, men mens d står "sender kontakter" så kommer det plutselig "venter på at mottaker skal godta" (noe i den dur).

 

hvordan skal jeg kunne godta når dette skjer automatisk fra pc'ens side?

 

Håper noen kan hjelpe meg, gjerne detaljert og steg for steg. :ermm:

 

Takk takk :D

Lenke til kommentar

Ladet den for andre gang igår natt.

 

Hmm eneste jeg har begynt å merke nå er, lyden på samtaler selv om jeg har den på full , så syntes jeg at den er lav... noen andre som opplever det.

Når jeg slår på høyttalere så er den ganske høyt :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å sende filer over BT? Har flere ganger prøvd å sende filer over til en annen mobil(Samsung D500), men får det ikke til. Eneste gangen det gikk var da jeg først sendte til han(og la han til som BT-enhet på mobilen).

 

Det som skjer når jeg prøver å sende er at mobilen låser seg helt, og jeg må ta ut batteriet. Skikkelig kjipt..

 

Noen som vet når det vil bli mulig med firmware-oppdatering over nett?

Har også hatt problemer med bluethooth overføring til D500, virker som D500 er litt ustabil?

Mellom min Dell og K750 går det som en drøm hvertfall.

 

:love:

 

Men så var det den USB kabelen da...

Lenke til kommentar
Skal ikke telefonen lades når den kobles til USB? Det kommer opp at den lades når den plugges i, men batteri nivået stiger ikke.

Joda, den lader, men det går ikke så fort som om man benytter normal lader.

 

Skjønner ikke hvorfor det er så mye snakk om førstegangslading og fare ved å stoppe ladingen midt i.

 

Lad akkurat som du vil. Har ingenting å si fra eller til.

Lenke til kommentar
ok skal prøve nå, må bare la tommlene mine hvile litt først.. hehe..

 

ja du mente toppen på dekselet?

 

funker dårlig dette folkens..

Toppen av batteridekselet. Er en liten mothake der, som sitter på toppen av batteridekselet og holder etter sammen med resten av bakdekselet.

 

Legg tommelen din på tvers, mellom opphøyningen på hoveddekselet og den søvstripa på batteridekselet. Press tommelen hardt inn i dekselet mens du samtidig drar det hardt nedover, i retning systemkontakten.

 

Skal fungere det der. Gjør du noe feil så noe brekker så fikser de det på verkstedet uten betaling.

Lenke til kommentar
jeg synes også det er litt lav lyd på maks ved samtaler.

Samma her eneste minuset jeg vet om, og den er ALVORLIG for min del, vurderer å levere tilbake om det er sånn på alle mobiler og ikke en feil.

har den på maks og sliter med å høre motparten selv i stille områder.

 

Noen som vet om computercity har angre rett/åpent kjøp opplegg?

Lenke til kommentar
ok skal prøve nå, må bare la tommlene mine hvile litt først.. hehe..

 

ja du mente toppen på dekselet?

 

funker dårlig dette folkens..

Toppen av batteridekselet. Er en liten mothake der, som sitter på toppen av batteridekselet og holder etter sammen med resten av bakdekselet.

 

Legg tommelen din på tvers, mellom opphøyningen på hoveddekselet og den søvstripa på batteridekselet. Press tommelen hardt inn i dekselet mens du samtidig drar det hardt nedover, i retning systemkontakten.

 

Skal fungere det der. Gjør du noe feil så noe brekker så fikser de det på verkstedet uten betaling.

ok, tusen takk for info, men hvorfor i all verden står det ikke slik som du forklarer det i manualen.. hmmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...