Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk i dag min nye k750i. :dribble: Bare så synn Netcom abonemantet ikke er aktivert før til mandag... LENGE Å VENTE.....

Men tenkte jeg skulle legge de gamle kontaktene minne over til den nye mobilen, hadde før en 6610, men da jeg setter inn mitt nye sim kort kommer det opp at jeg må skrive inn en begrensningskode, hvordan blir jeg kvitt det? Har hatt mobilen lengre enn 1 år, så skulle vel ikke være noe problem med operatørlås da...

(Oki ble litt på siden av k750i, men er jo for å få brukt adresseboka der da....)

Lenke til kommentar
Selv om det har gått ett år, så ligger sperren fremdeles på telefonen. Den forsvinner ikke automatisk. Enten så kan du ringe Telenor 09000, eller gå inn på sidene og finne koden der. Du trenger IMEI-nummeret på telefonen. Så løser det seg nok.

5105566[/snapback]

IMEI-nummeret, hva er det og hvordan kan jeg finne det?

Lenke til kommentar
IMEI-nummeret, hva er det og hvordan kan jeg finne det?
IMEI-nummeret er vel et slags produksjonsnummer, dvs et nummer som identifiserer din telefon fra alle andre. Jeg tror du finner dette under batteriet eller noe sånt, dvs du må ta ut batteriet for å se det.
Lenke til kommentar

Noen som vet om en alternativ mp3-avspiller for k750 som går ann å laste ned og installere?

Jeg er ikke fornøyd med den innebygde, mest pga at den ikke skiller på musikk som er lagret i forskjellige mapper (alt havner i samme spilleliste som default). Er jo en smule tungvindt å lage nye spillelister for hver artist, hver eneste gang jeg bytter musikk på minnekortet.

Edit: Flashet nettopp telefonen til w800. Mye bedre!! :w00t:

(fortsatt interresert da, hvis noen vet om en 3dje-parts musikk-avspiller)

Endret av hakrist
Lenke til kommentar
2 gb minnekort, hvordan går det?

5125361[/snapback]

Er det ikke bare å sette inn minnekortet, evt. formatere det?

5125390[/snapback]

tenkte jeg skulle kjøpe så jeg lurte på om det telefonen taklet et så stort minnekort

5125595[/snapback]

Ja, den skal støtte det.

Lenke til kommentar

Noen andre som får veldig gule bilder ved bruk av lyset på kameraet? Bildet ser veldig bra ut når det akkurat er tatt, men når telefonen er ferdig med å lagre det, blir det mye gulskjær. :cry:

Jeg har også overført bilder fra pc`n til mobilen, og disse blir ikke spesielt bra. De bildene jeg tar med mobilen vises mye bedre og skarpere enn de jeg overfører. Hvorfor det? Kameraet som jeg tar bilder med er jo mye bedre enn det som er i telefonen...

Lenke til kommentar
Noen andre som får veldig gule bilder ved bruk av lyset på kameraet? Bildet ser veldig bra ut når det akkurat er tatt, men når telefonen er ferdig med å lagre det, blir det mye gulskjær.  :cry:

Jeg har også overført bilder fra pc`n til mobilen, og disse blir ikke spesielt bra. De bildene jeg tar med mobilen vises mye bedre og skarpere enn de jeg overfører. Hvorfor det? Kameraet som jeg tar bilder med er jo mye bedre enn det som er i telefonen...

5130043[/snapback]

Prøv å justere lysbalansen littegrann. :)

Lenke til kommentar
Noen andre som får veldig gule bilder ved bruk av lyset på kameraet? Bildet ser veldig bra ut når det akkurat er tatt, men når telefonen er ferdig med å lagre det, blir det mye gulskjær.  :cry:

5130043[/snapback]

Samme hos meg, men får prøve å stille inn som andre foreslår her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...