Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Jeg legger meg flat som en pannekake ang. batteri og lading, men de hos Fujitsu Siemens sa at det det var best med helt ut, helt opp.

 

Ang. høyttaler så er det vel lavt volum pga. ny type, den bruker mindre strøm og den er mindre knatrete enn K700's. Om man overstyrer lyden blir vel alt vrengt? Personlig synes jeg det høyeste på K700 er litt i høyeste laget...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan heller ikke noe om batteri og lading, men på telekiosken der jeg kjøpte telefonen min, sa de at jeg kunne begynne å bruke den med en gang, og lade den som jeg ville, men første gang burde være 3-4 timer, men det var når det var tomt første gang..

 

Noen fler med usb kabel problemer som har funnet noe ut av det? (les min post på side 7)

 

 

Status Sony Ericsson K750i: :thumbup:

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar

... ser det skjer ting nå, det begynner å gå rykter om at i Juli skal SE lage og produsere sin K750 med CCD brikker, istedenfor Cmos, de vil ytterligre toppe bildekvaliteten kan det virke som?

Bildene skal bli mer "virkelige" og det vil bli endret fargefilter og algoritmene.

Makro modus vil bli ytterligre forbedret også.

 

CCD brikken gjør sitt til at bildene innendørs og at bilder i dårlig/svakt lys blir bedre enn bilder tatt med Cmos (ikke så mye støy)

bildene blir ca 10% bedre...

 

SE vil lansere alle sine kamera mobiler med CCD heretter, en ny P og S serie vil dukke opp, tipper S serien vil ha et 3.2 mpxl kamera med optisk zoom og selvsagt med CCD som S700 har.

Det vil peke nese til Nokia's N serie-trist, for pr idag lager ikke N90 noe bedre bilder en K750, det eneste untaket er i makro modus... Virker som CZ linser var kun marketing-pinlig nokia!!!

 

:blush:

Lenke til kommentar

Men jeg har fortstt problemer med overføring av filer, når jeg kobler telefonen til pcen med usb kabelen skjer det ingenting.. jeg har formatert minnekortet 10 ganger, ikke noe forskjell. Bluetooth funker fett, men jeg vil bruke kablen..

Noen som har samme problemet eller en løsning?

Nå vet ikke jeg om du har installert driverene som følger med, men jeg satte kabelen inn i maskinen og så oppdaget maskinen telefonen og vips..

 

Jeg hadde CDen i, men jeg er fanden meg ikke sikker på om xp tok driverene fra CDen eller i driverregisteret sitt.. :blush: Men det funker hos meg. Telefonen kommer opp som en egen disk.. (Flyttbar Disk)

Lenke til kommentar

Men jeg har fortstt problemer med overføring av filer, når jeg kobler telefonen til pcen med usb kabelen skjer det ingenting.. jeg har formatert minnekortet 10 ganger, ikke noe forskjell. Bluetooth funker fett, men jeg vil bruke kablen..

Noen som har samme problemet eller en løsning?

Nå vet ikke jeg om du har installert driverene som følger med, men jeg satte kabelen inn i maskinen og så oppdaget maskinen telefonen og vips..

 

Jeg hadde CDen i, men jeg er fanden meg ikke sikker på om xp tok driverene fra CDen eller i driverregisteret sitt.. :blush: Men det funker hos meg. Telefonen kommer opp som en egen disk.. (Flyttbar Disk)

Jeg sliter med det problemet der ja... jeg plugger mobilen til USB og ingenting skjer, jeg har innstalert driverne fra pc suite fra den cd'en. men den klarer ikke å kommunisere dessverre!

Bruker bluethooth'n da, og det fungerer utmerket, men skulle gjerne hatt USB'n til å fungere også

:realmad:

Lenke til kommentar

Jeg bruker et 1Gb Memory Stic Duo PRO kort i min K750i nå. Formaterte kortet i windows med kortleseren min... Satt deretter kortet inn i telefonen og kopierte en fil over på kortet. Når jeg tok det tilbake til PC'en var filstrukturen opprettet på kortet...

 

Med "mediafiler" er det forresten nesten samme filstruktur som på P910i

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Men jeg har fortstt problemer med overføring av filer, når jeg kobler telefonen til pcen med usb kabelen skjer det ingenting.. jeg har formatert minnekortet 10 ganger, ikke noe forskjell. Bluetooth funker fett, men jeg vil bruke kablen..

Noen som har samme problemet eller en løsning?

Nå vet ikke jeg om du har installert driverene som følger med, men jeg satte kabelen inn i maskinen og så oppdaget maskinen telefonen og vips..

 

Jeg hadde CDen i, men jeg er fanden meg ikke sikker på om xp tok driverene fra CDen eller i driverregisteret sitt.. :blush: Men det funker hos meg. Telefonen kommer opp som en egen disk.. (Flyttbar Disk)

Jeg sliter med det problemet der ja... jeg plugger mobilen til USB og ingenting skjer, jeg har innstalert driverne fra pc suite fra den cd'en. men den klarer ikke å kommunisere dessverre!

Bruker bluethooth'n da, og det fungerer utmerket, men skulle gjerne hatt USB'n til å fungere også

:realmad:

Jeg har installert pc suite cden..

 

jeg fikk det til å funke første gang jeg satt i telefonen da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
så det er CMOS i K750 nå og det kommer CCD? nesten så jeg burde ventet på de da :(

 

Doh!

Kanskje dette er en ekstra forbedring når K750i / W800 lanseres i 3G versjon?

Lenke til kommentar
Noen som veit om det er en spesiell teknikk for og fa av dekselet der batteriet sitter? Må bytte sim men den sitter så inn i helvete hardt at det er umulig og få den av. Har seriøst vondt i tommelene mine nå............

Tror da det bare skal være å trykke ned nederst på telefonen og dra ut.. Var det jeg gjorde første gangen ihvertfall..

Lenke til kommentar
Noen som veit om det er en spesiell teknikk for og fa av dekselet der batteriet sitter? Må bytte sim men den sitter så inn i helvete hardt at det er umulig og få den av. Har seriøst vondt i tommelene mine nå............

Tror da det bare skal være å trykke ned nederst på telefonen og dra ut.. Var det jeg gjorde første gangen ihvertfall..

Må trykke det litt inn i toppen, så bare dra rett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...