Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Har et spørsmål angående laderen. Slå meg nå at den har kun to gulldingser i kontakten som skal inn i telefonen. Er det normalt? Har dere andre det også?

De andre kontaktene har jo hele rekka full jo av gulldingser... :ermm:

 

Sliter også med å få kontakt med pc`n. Av og til så kommer den opp som eksern disk, men som regel ikke. Står ikke tilkoplet, likevel lader den.... Noen som har opplevd lignende?

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Nå tror jeg endelig at jeg har fått min telefon til å funke, hvertfall nogelundene.. Oppdaterte firmware, etter dette har bådde MMS og WAP fungert som det skal. Men nå har jeg fått et annet problem, dette problemet har oppstått etter at telefonen har vært på service. Det virker som det er ekstremt dårlig kontakt mellom telefonen og lader/usb-kabelen, da jeg bare trenger å røre bitte litt på kabelen for at telefonen skal miste kontakt.

 

Noen som vet om dette er noe jeg fikse enkelt hjemme? Hvis ikke har jeg nå hatt telefonen på verksted 3 ganger, og kan kreve ny, selv om dette ikke er det mest praktiske for meg....

Lenke til kommentar
Nå kan dere flashe telefonene deres til W800i med orginalkabelen klikk på linken under

 

http://www.klorin.com/viewtopic.php?t=116&...4d5e31336ed27e9

Da får man med flightmodus og alt?

 

Det de har til 399 på spaceworld og telebutikken... Er det bare adapteret, eller er det adapteret + ørepluggene som følger med W800i?

Ja, du får Flight-Modus.. akkurat samme som å bruke en W800i.

 

Det er både adapteret og ørepluggene du får ja.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om k750i;

 

Jeg bruker den som vekkerklokke, og nå i det siste har den ikke ringt..

Ok, tenkte jeg, og gikk inn på Innstillinger -> Lyder og varsler, for å sjekke om alarmsignalet var aktivert.

Men der var det ikke en kategori som het alarmsignal, bare ringetone, meldingsvarsel, økende ringing o.s.v!

 

Er dette normalt?

Tror jeg husker at det fans en kategori som het alarmsignal, men det er da pussig hvis den bare plutselig blir borte!?

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar

Har egentlig lyst på både ny mp3-spiller og ny mobiltelefon.

Vurderer derfor å kombinere disse to i én dings, f. eks. en K750i eller en W800.

 

....men hvordan fungerer det i praksis. Er mp3-spilleren lett å bruke, eller blir det veldig knotete med mye menyer osv.?

 

....Kan man lage playlister?

 

Kan jo nevne at pr. idag bruker jeg en pda som mp3-spiller. Blir jo litt knotete det også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...