Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål om batterikapasiteten....

(sorry hvis det har vært oppe før, men orket ikke  å lese gjennom alle innleggene...)

 

Jeg skulle overføre noen filer fra dataen over til telefonen, sjekket batteristatus før jeg stappet i kabelen, den viste 98%. Stod at den ladet...

 

Men når jeg tok kabelen ut igjen, hadde kapasiteten sunket til 93%. Noen forklaring på hvorfor det skjer/skjedde??

 

AW

PÅ min datakabel greier bare laderen å få tlfen opp i 84% av en eller annen grunn...

Er noe med at de siste 20 % tar lang tid å lade i forhold til de 80 andre prosentene. (Jada, tru det de som vil!) USB-lading er jo ikke det samme som vanlig lading fra vekselstrøm, så dette kan være en forklaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helvetes SonyEricsson :realmad: Tlf. min slår seg av til stadighet og Sony Ericsson mener det lar seg ordne med en oppdatering fra websidene deres. Men den oppdaterringsfunksjonen er nede og den skal visstnok komme opp å gå igjen "om noen dager". Jeg tviler på at det har noe med oppdatering å gjøre. Den bare begynnte å skape seg slik av seg selv sånn plutselig, så hvorfor skal en oppdatering hjelpe? Noen andre med lignende problem?

Lenke til kommentar

Nå har jeg også fått en K750i, hatt den en dag og alt fungerer greit. Har ikke testet alt enda da.

 

I motsetning til de fleste her har jeg faktisk nå lest / skummet over 76 sider. (hadde ikke trengt å vært så lang om folk faktisk leste hva folk har spurt om før).

 

Men jaja, har nå lært en del om den nye telefonen min.

 

Spørsmål;

Går det an å legge til bursdagspåminnelser (og andre årlige event?) (slik som på min veldig gamle Nokia). (eller laste ned et nytt program som kan det?)

Lenke til kommentar
Sorry hvis jeg spør om noe som har vært spurt om før..

 

Men har den overgangssaken kommet til K750i?

Den man kan koble egne hodetelefoner til telefonen?

Var det noe slik du tenkte på? Stereo Headphone Adapter for Sony Ericsson Fast-Port Handsets

Jeg kjøpte et lignende adapter (da med mic) på E-bay til min k700i. Av ren nyskerrighet lurer jeg på om den vil passe til k750i, har telfonene samme "hull"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...