Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål om batterikapasiteten....

(sorry hvis det har vært oppe før, men orket ikke å lese gjennom alle innleggene...)

 

Jeg skulle overføre noen filer fra dataen over til telefonen, sjekket batteristatus før jeg stappet i kabelen, den viste 98%. Stod at den ladet...

 

Men når jeg tok kabelen ut igjen, hadde kapasiteten sunket til 93%. Noen forklaring på hvorfor det skjer/skjedde??

 

AW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg bruker kameraet så er det veldig etterslep (tregt) i displayet når jeg beveger tlf. I videomodus klarer den ikke å fange opp selv kanske trege bevegelser. Videoen blir hakkete når noe beveger seg. Den er også veldig treg til å ta bilde når jeg trykker utløserknappen, selv om kameraet har fokusert så tar det ca 1 sek før den tar bildet. Jeg har siste firmvare. Er det andre som har dette problemet. Trodde dette skulle være fikset i de siste oppdateringene. Ser også i testen til amobil at det ikke er noe treghet på kamera/ display på den tlf. :mad:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest alle de 75 sidene i denne tråden så det kan være dette har blitt tatt opp før.

- Hvordan slår man av den irriterende lyden som telefonen lager når man tar bilde?

 

Den er også veldig treg til å ta bilde når jeg trykker utløserknappen, selv om kameraet har fokusert så tar det ca 1 sek før den tar bildet.
Dette problemet har jeg også.
Lenke til kommentar
Sett mobilen på lydløs før du tar bildet.

Rart at det ikke skal kunne gå an å slå av denne lyden på en annen måte. Det er jo lyden av hvordan et gammeldags analogkamera høres ut som spilles av. Tåpelig av SE.

For å se det på den lyse siden er det en forbedring fra tidligere modeller som hadde en langt høyere lyd OG som ikke var mulig å slå av.

 

Mange mobiler har ikke mulighet for å slå av lyden, desverre.

Lenke til kommentar
Grunnen til at lyden ikke lar seg skru av på mange mobiler (og digitalkamera), er at produsenten ikke vil at man skal kunne snikfotografere.

 

Personlig har jeg aldri skjønt hvorfor så mange vil skru av denne lyden.

på k700 var lyden stygg. Jeg synes det er det samme hvis jeg knipser ut av vinduet på bussen

 

 

"PIP PIP...... KnallbomshakalakaBOM"

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål om batterikapasiteten....

(sorry hvis det har vært oppe før, men orket ikke å lese gjennom alle innleggene...)

 

Jeg skulle overføre noen filer fra dataen over til telefonen, sjekket batteristatus før jeg stappet i kabelen, den viste 98%. Stod at den ladet...

 

Men når jeg tok kabelen ut igjen, hadde kapasiteten sunket til 93%. Noen forklaring på hvorfor det skjer/skjedde??

 

AW

PÅ min datakabel greier bare laderen å få tlfen opp i 84% av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...