Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

tvilling81: Tusen hjertelig takk! Nå virker det. Nå får jeg opp bilde når noen sender meg sms. Har lurt på dette ganske lenge, og nå virker det. Takk!

heisann :yes:

 

da jeg leste tenkte jeg det var noe slik dere ikke hadde gjort. siden jeg og merket da jeg fikk min i slutten av mai. alt det måtte gjøres for at en kan se bilde av kontakter når de ringer eller sms'er :)

 

bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Blåtann-adapter i går kveld, og så frem til å ligge på senga å styre mediaplayer mens jeg leser elns.

 

Men den gang ei... :no:

 

Jeg får koblet til, og kan styre pila rundt omkring osv. men ingen av knappene til mediaplayer virker som de skal.

 

Følgende funskjoner er ute å kjøre i forhold til displayet:

 

Stopp --> MP reagerer med "Åpne fil"

Spill av/pause --> ingen reaksjon

Spole forover/bakover --> Ingen reaksjon

Neste spor --> Open URL

Forrige Spor --> Ingen reaksjon

 

 

Joystick, høyre og venstre museknapp, volumknappene og muteknappen virker som de skal. (Eller i hvertfall med tiltenkt effekt.)

 

Noen som vet hva som er galt? :hmm:

Lenke til kommentar
gjore det hjemme ja... totalmultiserver... vet ikke om den e brun eller grønn :)

250,- så oppgradere æ din :)

Hvis du ser på CID-en til tlf, så er den enten red eller brown.

For de som har red tlf, må disse flashes med spesielt utstyr. De med brown tlf kan gjøre det hjemme med USB-kabelen sin.

 

Og nei, jeg benytter meg ikke av privatpersoner til å flashe, da får jeg heller en på ett autorisert verksted til å gjøre det gratis for meg.

Lenke til kommentar
Hva var nytt da?

 

Har enda ikke sett noe oversikt fra Sony Ericsson over endringene i denne firmware-versjonen, men kan ta med hva jeg har lagt merke til (som jeg og har postet i "Guide for FW update på K750i"-tråden):

 

Videokvaliteten har fått høyere bitrate, men har ikke fått sammenlignet skikkelig om den er veldig forbedret til slik R1A var, da jeg ikke har hatt denne versjonen av firmware på min telefon.

 

Bildene man tar har fått større filstørrelse og den er raskere med å lagre dem, men ser foreløpig ikke noe stor markant forskjell fra R1L002. Kanskje litt mindre støy, men det kan ha med lysforholdene etc..

 

Flere som har oppdatert hevder dekningen er blitt bedre med flere streker, men om dette bare er en endring firmwaren til det som "måler" dette i telefonen, eller reellt bedre dekning aner jeg ikke enda!

 

Ringte kontofonen min rett før oppdatering og rett etter, og lydvolumet er markant høyere, men ikke noe drastisk i følge min hørsel.. men en forbedring er alltids velkommen.

 

Ellers er den blitt litt raskere i menyen, java-programmer starter markant raskere opp, og jeg er stort sett fornøyd med oppdateringen så langt, så vil anbefale andre til å gjøre den og :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...