Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest tidligere her om saken din, men om det er slik at du ikke får til MMS uavhengig av FW-versjon og lignende har du jo krav på reperasjon, dette uansett om det har gått en dag eller noen år.

 

Det er dog en liten regel som sier at du skal levere inn produktet til reperasjon maks 2 uker etter at du oppdaget feilen.

Lenke til kommentar

Du har vel en slags garanti på en reperasjon, vel?

Uansett, virker som om internett-innstillingene dine ikke er på topp, ei mms. Mens wappen fungerer fint. Ville prøvd å endre innstillingene på nytt.

At karen bak disken lurte deg til å kjøpe nytt sim-kort, viser bare hvor god selger han er, men samtidig hvor lite peiling han har på mobiler!

Lenke til kommentar

Hehe, joa..

 

Syns det var litt merkelig at jeg skulle ha ett nytt sim-kort.

 

Men kom plutselig på at jeg aldri betalte noe for det, så da sto vi likt igjen =)

 

Skal ringe dit om 1 uke igjen, om han da enda ikke har fått gjort noe fyrer jeg løs med alt jeg har...

 

Men, er det noen som kan bekrefte for meg at SE K750i skal kunne lese av HTML sider? Amobil skreiv jo at de var inne på sine egne html-sider uten problemer, er bare at ingen andre jeg har snakket med visste at det var html-støtte. Var jo en viktig faktor da jeg kjøpte mobilen.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Enda et relativt stort irritasjonsmoment med min K750i.

 

Hvis jeg blir sendt melding fra internett, f.eks. biip.no, som sender med senderens ekte nummer blir ikke dette nummeret gjenkjent av mobilen, selv om jeg har nummeret lagret i adresseboken. Det går heller ikke ann å svare på meldingen.

 

For dårlig...

Lenke til kommentar
Du må forklare hvordan.

 

Når man knytter bilde til en kontakt på K750i kommer det opp når personen ringer, ikke når personen sender melding.

Telefonbok > Finn kontakten > Mer > Endre kontakt > to ganger til høyre med joysticken > Velg et bilde.

 

Funker fint her.

 

En ting som er rart, Pappa sin kontakt ser fin ut, men når han ringer til meg kommer det hverken opp navn eller bilde.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Telefonbok > Finn kontakten > Mer > Endre kontakt > to ganger til høyre med joysticken > Velg et bilde.

Det der funker altså på din K750i? Vet det var sånn på T630, men ikke på min K750i.

 

Jeg er helt sikker på at det ikke kommer opp noen bilde når jeg får SMS på K750i, selv om jeg har tilknyttet bilde til kontakten.

Lenke til kommentar
Enda et relativt stort irritasjonsmoment med min K750i.

 

Hvis jeg blir sendt melding fra internett, f.eks. biip.no, som sender med senderens ekte nummer blir ikke dette nummeret gjenkjent av mobilen, selv om jeg har nummeret lagret i adresseboken. Det går heller ikke ann å svare på meldingen.

 

For dårlig...

hei

 

jeg har samme problem med k750i når jeg får meldinger sendt fra biip.no. men jeg har testet å sende til meg selv til en nokia mobil. på nokia kan jeg hvertfall besvare den sms som er blitt sendt til meg fra biip.no. men ikke med k750i som du og sier.

 

har ikke testet med andre enn nokia sine og k750i

Lenke til kommentar
Telefonbok > Finn kontakten > Mer > Endre kontakt > to ganger til høyre med joysticken > Velg et bilde.

Det der funker altså på din K750i? Vet det var sånn på T630, men ikke på min K750i.

 

Jeg er helt sikker på at det ikke kommer opp noen bilde når jeg får SMS på K750i, selv om jeg har tilknyttet bilde til kontakten.

Det funker hvertfall ikke her. Bare når noen ringer.

Lenke til kommentar
Telefonbok > Finn kontakten > Mer > Endre kontakt > to ganger til høyre med joysticken > Velg et bilde.

Det der funker altså på din K750i? Vet det var sånn på T630, men ikke på min K750i.

 

Jeg er helt sikker på at det ikke kommer opp noen bilde når jeg får SMS på K750i, selv om jeg har tilknyttet bilde til kontakten.

Har du fått til det med bilde på kontakt? Har du husket å bruke telefonbok som kontakt liste= ? For bruker du simkort kontakt liste får du ikke velge bilde. Må være på telefon bok da kan du ha bilde av folk i kontakter.

 

og i tillegg på nye hendelser må du velge pop-up vindu, da kan du se bilde av den som sender sms til deg, hvis du har lagt til bilde på det bestemte mobil nummer.

 

innstillinger - generelt - nye hendelser - velge pop-up vindu

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...