Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg kommer med fler irritasjonmomenter: :)

 

- Nesten hver gang jeg tar mobilen opp av lummen trykker jeg mediaknappen uten vilje.

- Det går, så vidt jeg ser, ikke ann å se hvilket nummer meldingen man er inne på har.

- Det går ikke ann å bla sidelengs mellom meldinger.

- Det går ikke ann å velge at en kontakt skal vises både på fornavn og etternavn.

Lenke til kommentar
Og jeg kommer med fler irritasjonmomenter: :)

 

- Nesten hver gang jeg tar mobilen opp av lummen trykker jeg mediaknappen uten vilje.

- Det går, så vidt jeg ser, ikke ann å se hvilket nummer meldingen man er inne på har.

- Det går ikke ann å bla sidelengs mellom meldinger.

- Det går ikke ann å velge at en kontakt skal vises både på fornavn og etternavn.

Hva mener du med "vises" både på fornavn og etternavn? Tenker du på når du er inne i en melding?

Lenke til kommentar

Hvis jeg, på min 7610, legger inn en kontakt med både fornavn og etternavn viser den personen to ganger i kontaktlisten.

 

Ola Nordmann vises både hvis man trykker på O, og hvis man trykker på N. På K750i vises den entenn på O, _eller_ N. Altså ikke begge deler.

 

Ikke stort minus, men irritasjonsmoment likevel :)

Lenke til kommentar

Noe som er fryktelig irriterende på Sony Ericsson generelt er at du ikke kan legge inn en avtale i kalenderen og la denne gjenta seg en gang i uka eller måneneden. Foreksempel legge inn "betale husleie" den 1 i hver måned. Har ikke sett denne muligheten på K750i-en heller. Går selvfølgelig ann å kopiere en avtale til enn annen dato, men dette blir fort tungvindt.

Lenke til kommentar
..

Ja, dette er absolutt uholdbart. Om telefonen skal være mer enn en god underholdningsmaskin med bra kamera er det viktig at slike funksjoner er ordentlige gjort.

 

Før jeg kjøpte K750i var jeg av den tro at mobiler som K750i hadde tatt innpå Symbian når det kom til slikt. Altså når det kommer til å gjøre et helhjertet arbeid i nyttefunksjonene og grensesnittet. Jeg tok visst feil.

 

Og nok en gang må jeg bare påpeke at selv om jeg kommer med masse negativt om K750i er det fortsatt en nydelig telefon.

Lenke til kommentar

Er enig at det burde være mulig, men selv liker jeg å stille inn alt fra merknader til kontaktinfo på datamaskinen, fordi det går veldig mye fortere. Om man ikke har tilgang på PC er det en annen ting.

 

En annen ting jeg ikke finner ut av er hvordan man hindrer mobilen i å lagre sendte meldinger. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hehe ingenting er perfekt tydeligvis.

 

Hittil er jeg den eneste av de jeg kjenner som har k750i og ikke har store problemer med den. En kamerat av meg har fått sand langt inni høyttaleren og menyknappene hans er steinharde.

 

Selv hadde jeg et problemer for ca 1 måned siden når kameraknappen var veldig hard, en da gravde jeg frem noe elektronisk rensespray og etter 3-4 spray-operasjoner og en del gnikking på knappen har jeg ikke hatt noe mer problemer.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Hehe ingenting er perfekt tydeligvis.

 

Hittil er jeg den eneste av de jeg kjenner som har k750i og ikke har store problemer med den. En kamerat av meg har fått sand langt inni høyttaleren og menyknappene hans er steinharde.

 

Selv hadde jeg et problemer for ca 1 måned siden når kameraknappen var veldig hard, en da gravde jeg frem noe elektronisk rensespray og etter 3-4 spray-operasjoner og en del gnikking på knappen har jeg ikke hatt noe mer problemer.

Har ikke hatt et eneste problem med telefonen jeg og er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...