Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Fikk min i dag men... når den står i video modus og jeg trykker knappen for å starte videoinnspilling så bare autufokuserer den ?? Går fint og ta bilde men video funker ikke, noen med gode forslag ?? Kommer bare en gul rute i midten og grønn prikk i hjørnet, når jeg slipper så er forsvinner det. :hmm:

post-219-1117125898_thumb.jpg

Endret av xnofit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok rådet til en annen her inne og formaterte minnekortet i telefonen. For det første så endret filstrukturen seg totalt på selve kortet. Flere filer som lå der fra fabrikken var åpenbart unyttige og ble fjernet, mens mappene blr ordnet ørlite forskjellig.

 

Lagring til minnekortet går nå litt raskere enn det gjorde første gangen jeg prøvde og alle problemer med lagring til kortet er borte.

 

Sannsynligvis er kortene formatert i fabrikasjonsprosessen og på en annen måte enn telefonen formaterer på.

Lenke til kommentar
Tok rådet til en annen her inne og formaterte minnekortet i telefonen. For det første så endret filstrukturen seg totalt på selve kortet. Flere filer som lå der fra fabrikken var åpenbart unyttige og ble fjernet, mens mappene blr ordnet ørlite forskjellig.

 

Lagring til minnekortet går nå litt raskere enn det gjorde første gangen jeg prøvde og alle problemer med lagring til kortet er borte.

Dette gjorde også at man kan følge bruksanvisningens råd om hvor man skal lagre mp3'ene på minnekortet. Stemte ikke før formateringen.

 

Så alle sammen: Formatér minnekortet deres i telefonen!

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt meg K750i. Sånn generelt er jeg meget fornøyd med telefonen. Har ikke testet alt som er på den ennå, men skal gjøre det til helgen. Jeg har en følelse av at det er noe galt med lyden på den. Ringelyden må stå på max for at jeg skal høre den godt nok. Spiller jeg av mp3 filer så må den også stå på fult for å høre musikken på et nivå som er minimum lydstyrke etter min mening. Setter jeg lyden på halv hører jeg ingenting. Er det så dårlig?

Lenke til kommentar

Mitt første møte med K750i endte med retur til komplett, dvs jeg venter på RMA, slik at jeg kan returnere den som DOA. Jeg kommer ikke inn på kamera-delen i det hele tatt. Velger jeg kamera i menyen så blinker bare menyen og så returnerer den i hovedmenyen. Når jeg åpner linsedekslet så går den i kamera-modus i ca et halvt sekund, for den går ut igjen. Det samme skjer med og uten minnebrikke.

 

Rimelig kjedelig at det mest spennende med tlf. ikke virker.

Lenke til kommentar
Ca 20 minutter

 

Lader litt her og litt der hver gang jeg kobler den til PC. Ladetid har ikke noe å si nå til dags. Lad når du føler for det.

Da driter du på draget! Batteriet tar stor skade av tilfeldig lading. Det har jeg selv erfart med både bærbar PC og mobil tidligere. Bruk helt ut, og lad helt opp, da holder batteriet seg best :yes:. Dette sier ekspertene iallefall :) Litt tilfeldig lading skader nok ikke, men man bør altså ha litt rutine på det!

Lenke til kommentar
Ca 20 minutter

 

Lader litt her og litt der hver gang jeg kobler den til PC. Ladetid har ikke noe å si nå til dags. Lad når du føler for det.

Da driter du på draget! Batteriet tar stor skade av tilfeldig lading. Det har jeg selv erfart med både bærbar PC og mobil tidligere. Bruk helt ut, og lad helt opp, da holder batteriet seg best :yes:. Dette sier ekspertene iallefall :) Litt tilfeldig lading skader nok ikke, men man bør altså ha litt rutine på det!

 

Jeg holder nok med Crazysteps der ja..

 

 

Men jeg har fortstt problemer med overføring av filer, når jeg kobler telefonen til pcen med usb kabelen skjer det ingenting.. jeg har formatert minnekortet 10 ganger, ikke noe forskjell. Bluetooth funker fett, men jeg vil bruke kablen..

Noen som har samme problemet eller en løsning?

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar

jeg tok og sammenligna skjermen på min slitne k700 med K750's med det samme bildet og max lysstyrke på K750, så at den var mer lyssterk og klarere finere farger.

 

er og enig i at lyden er merkelig lav selv på høyeste nivå, håper de endrer det til neste FW oppgradering. menyen lagger og litt noen steder, dette blir garantert forbedret i nyere firmware'er det og.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...