Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte min i går jeg, på Elkjøp. Betalte 499,- m Privat+ 12 mnd binding.

Bedre sent enn aldri! ;)

 

Er veldig fornøyd etter å ha brukt den i noen timer, men det jeg synes er litt rart med denne i forhold til T630 er at styrepinnen ikke får mobilen ut av skjermsparermodus. Må trykke en av knappene..

Og så er de tre øverste knappene (Anrop-Snarveier-Meny) litt hardere å trykke på enn de andre. Skal det være sånn?

 

Men alt i alt en veldig bra telefon! Trenger bare litt trening for å mestre kamera, filbehandling og slikt så skal dette gå som varm kniv gjennom smør!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Endelig fått regga meg :)

 

Kanon forum dette!

 

Har akkurat sitti i en liten time og modda om standard headset'et til K750i, så jeg har en female jack plugg på enden. Er så diiiigg ;) Enkelt var det og, når man først kom igang.

 

Om folk er interessert kan jeg skrive en liten guide, med bilder. Legger bare ved ferdige resultatet =)

 

PS: Bilder er tatt med K750i'n, selvfølgelig =)

 

 

Joel

post-19-1124792929_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Og når jeg først er igang.

 

Er det andre enn meg som opplever at bildene som blir tatt med K750i blir stripete i bittelitt dårlig lys? Jeg har jo rutenett på endel av bildene mine :no:

Legger ved et eksempel ..

 

Vurderer å bytte telefonen i en ny, ved mindre flere har problemet og det lar seg løse ved evnt neste firmware oppdatering?

 

Joel

post-19-1124793287_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har lest et eller annet sted at det er slik for flere, så det er nok ikke ditt eksemplar av telefonen det er noe i veien med. :)

Ok .. ?

 

Kompis av meg har lik telefon, han har ikke slike streker når vi tar bilde samtidig av samme ting. :mad: Er bare ufattelig irriterende! Heldigvis redder telefonen seg inn på så mange andre vis! :love:

Lenke til kommentar
Endelig fått regga meg :)

 

Kanon forum dette!

 

Har akkurat sitti i en liten time og modda om standard headset'et til K750i, så jeg har en female jack plugg på enden. Er så diiiigg ;) Enkelt var det og, når man først kom igang.

 

Om folk er interessert kan jeg skrive en liten guide, med bilder. Legger bare ved ferdige resultatet =)

 

PS: Bilder er tatt med K750i'n, selvfølgelig =)

 

 

Joel

Ja, skriv gjerne en guide. Skal kjøpe HPM-70 eller om moddinga av headsettet mitt blir bra så dropper jeg d:)

 

Tjobing! :thumbup:

Lenke til kommentar
Leste akkurat på www.vg.no at k750i har en feil som gjør at den ringer feil ved tilkobling til nød nr..

 

Tror du er blitt lurt hehe...hvorfor i all verden skulle den kun ringe feil til nødnr?

 

Edit: leste artikkelen og jeg vil beskrive det som verdens minste problem....dem setter deg over til der du skal på to sek uansett.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...