B4stian Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er den "nye" versjonen av k750i kommet?altså med den nye kameralinsa, ccd sensor kilde: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306235 Nei, og ikke noe nytt om den siden den artikkelen tror jeg. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mener å huske at det ikke ble noe av? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mener å huske at det ikke ble noe av? Mañana, mañana... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Gjentar meg selv og legger til ett spm til: Bruker w800i og k750i samme batteri? Kjøpte min k750i hos komplett, kan den være operatørlåst? Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er den "nye" versjonen av k750i kommet?altså med den nye kameralinsa, ccd sensor Dette er et rykte som startet på forumet til mobile-review, og var rett og slett en missforståelse. Det kommer IKKE en k750i med ccd sensor. For å sitere et innlegg på esato.com "There are no plans to begin using ccd-censor neither for K750 nor W800, this was a roumor that started because of a misunderstaning between eldar from MR and an S//E sales rep when eldar first reviewed the K750 a long time ago. The roumor had it that the K750 would start using ccd-censor around christmas. Eldar has since verified that this was a misunderstanding and it is not going to happen. But roumors die hard and lately the idea of w800 having a ccd-censor has been added to the roumors a few times. This is however not the case." MR = mobile-review.com Eldar = reviewer med kontakter i SE Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Må si meg MEGET imponert av stand-by tiden på K750! Hadde den på i over en uke i strekk uten å lade den Brukte den greit nok lite men jeg har sendt noen mld, brutk alarmen, ringt og spilt litt. Noen andre som har klart å få batteriene til å vare så lenge? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må si meg MEGET imponert av stand-by tiden på K750!Hadde den på i over en uke i strekk uten å lade den Brukte den greit nok lite men jeg har sendt noen mld, brutk alarmen, ringt og spilt litt. Noen andre som har klart å få batteriene til å vare så lenge? Prøv å bruke en del Bluetooth og deretter se en hel spillefilm på den... Da merker du forskjell Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Synst at batteriet på min k750i varer lenge når den ikkje blir brukt mye, men når eg ser film, høyrer musikk og tar bilder, så drar den MYE mer batteri enn tidligere telefoner eg har hatt, som f.eks. Nokia 3230. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det er sant det. Syns høyttaler, spilling, videoavspilling og MP3 bruker mye strøm, men syns ikkje radioen bruker mye. Lenke til kommentar
Linken Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noen som kjenner til lading av K750i når USB kabelen benyttes? Hadde kabelen i en stund, men virker ikke som batteriet blir full-ladet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lading via usb.kabelen går mye treeeeeeeegigere enn med vanlig lading. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har hatt min inne til sørvis nå bl.a. for å få lys i tastaturet. Da har teknikkeren gjort noe med joystikken. For nå går det ikke han i dytte ned nedover, kan bare trykke litt på den. Men den reagerer, og gjør det den skal. Spørsmålet er om telefonen bør leveres inn igjen, viss det kan skade telefonen, eller joystikken. Noen som veit? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Finnes det solcelle panel til K750i?? Og hørte at man kan oppgradere med W800i programvare, funker dette? Og blir det bra? Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Nå har mobilen ladet med batteriet av i 2 timer snart.. Jeg har nettopp fått den.. Kan jeg bruke den mens den lader, eller skal jeg vente de fire timene som står i brukermanualen? Vet dette har vært tatt opp før i tråden, men finner ikke fram til svaret i de 64 sidene som denne tråden er på. edit; Det står fully charged, men det har kun gått to timer. Kan jeg bruke den nå, eller skal jeg ha den i 2 timer til? Endret 20. august 2005 av duxo Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg brukte den, fullt ladet er fullt ladet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du kan bruke den mens den lader ja. Jeg ville ha latt den lade i minst 8 timer de første gangene, samt lade den helt ut de 3 første gangene. Når det står fulladet, så er det bare 80%. Forstå det den som vil! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du kan bruke den mens den lader ja.Jeg ville ha latt den lade i minst 8 timer de første gangene, samt lade den helt ut de 3 første gangene. Når det står fulladet, så er det bare 80%. Forstå det den som vil! Første gangen skal du lade den 4 timer etter det står fulladet, altså ca. 4 1/2 timer. Etter det kan du bruke den hvordan du vil, det står svart på hvitt i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, men det er tidligere hevdet av bl.a. SE at det kun er 80 % av batteriet som er ladet, men at de resterende 20 % tar så lang tid å lade. Derfor står det 4 timer. Men man velger selv hva man vil gjøre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, men det er tidligere hevdet av bl.a. SE at det kun er 80 % av batteriet som er ladet, men at de resterende 20 % tar så lang tid å lade. Derfor står det 4 timer. Men man velger selv hva man vil gjøre. Vel, hust at det finns flere typer batterier da. Den gamle typen skal man lade sånn som du sier. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dette gjaldt nye batterier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå