Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den "nye" versjonen av k750i kommet?

altså med den nye kameralinsa, ccd sensor

Dette er et rykte som startet på forumet til mobile-review, og var rett og slett en missforståelse. Det kommer IKKE en k750i med ccd sensor.

 

For å sitere et innlegg på esato.com

"There are no plans to begin using ccd-censor neither for K750 nor W800, this was a roumor that started because of a misunderstaning between eldar from MR and an S//E sales rep when eldar first reviewed the K750 a long time ago. The roumor had it that the K750 would start using ccd-censor around christmas. Eldar has since verified that this was a misunderstanding and it is not going to happen. But roumors die hard and lately the idea of w800 having a ccd-censor has been added to the roumors a few times. This is however not the case."

 

MR = mobile-review.com

Eldar = reviewer med kontakter i SE

Lenke til kommentar
Må si meg MEGET imponert av stand-by tiden på K750!

Hadde den på i over en uke i strekk uten å lade den :w00t:

Brukte den greit nok lite men jeg har sendt noen mld, brutk alarmen, ringt og spilt litt. Noen andre som har klart å få batteriene til å vare så lenge?

Prøv å bruke en del Bluetooth og deretter se en hel spillefilm på den... Da merker du forskjell :p

Lenke til kommentar

Har hatt min inne til sørvis nå bl.a. for å få lys i tastaturet. Da har teknikkeren gjort noe med joystikken. For nå går det ikke han i dytte ned nedover, kan bare trykke litt på den. Men den reagerer, og gjør det den skal. Spørsmålet er om telefonen bør leveres inn igjen, viss det kan skade telefonen, eller joystikken. Noen som veit?

Lenke til kommentar

Nå har mobilen ladet med batteriet av i 2 timer snart.. Jeg har nettopp fått den.. Kan jeg bruke den mens den lader, eller skal jeg vente de fire timene som står i brukermanualen?

Vet dette har vært tatt opp før i tråden, men finner ikke fram til svaret i de 64 sidene som denne tråden er på.

 

edit;

Det står fully charged, men det har kun gått to timer. Kan jeg bruke den nå, eller skal jeg ha den i 2 timer til?

Endret av duxo
Lenke til kommentar
Du kan bruke den mens den lader ja.

Jeg ville ha latt den lade i minst 8 timer de første gangene, samt lade den helt ut de 3 første gangene. Når det står fulladet, så er det bare 80%. Forstå det den som vil!

Første gangen skal du lade den 4 timer etter det står fulladet, altså ca. 4 1/2 timer. Etter det kan du bruke den hvordan du vil, det står svart på hvitt i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Ja, men det er tidligere hevdet av bl.a. SE at det kun er 80 % av batteriet som er ladet, men at de resterende 20 % tar så lang tid å lade. Derfor står det 4 timer. Men man velger selv hva man vil gjøre. :roll:

Vel, hust at det finns flere typer batterier da. Den gamle typen skal man lade sånn som du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...