kai_frode Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er det mulig å laste over SMS fra telefonen over til pc? Jeg har installert softwaren men finner ikke noen mulighet til dette.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er det mulig å laste over SMS fra telefonen over til pc? Jeg har installert softwaren men finner ikke noen mulighet til dette.. Med programmet MyPhoneExplorer kan du gjøre dette, og mye mer, i tillegg til alt du kan med PC Suite. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Dette med laderen er noe jeg også har merket. Må sette den i og ta den ut noen ganger før telefonene registrerer at den edr koblet til en lader. En annen ting er minnebrikken. Har instalert programvaren både hjemme og på jobb. Hjemme fungerer alt greit, men på jobb så viser bare telefonminnet, ikke minnekortet i exploreren. Så jeg har derfor ingen tilgang til mp3 katalogen. Ser den heller ikke i filbehandleren på telefonen. Ser faktisk nå at selve telefonen viser minnebrikken som ikke tilgjengelig så snart jeg kobler USB kabelen til. Endret 15. august 2005 av SHU Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Eg har også hatt eit problem med laderen, men det viste seg og være at ein av polene på ladekontakten var bøyd. Vil oppfordre alle til og skjekke det. Lenke til kommentar
Ringo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nå som W800 er på markedet, er det mulig å få kjøpt det høretelefon-settet som følger med den og bruke det på K750? Har ikke det settet en kontroll for mediaplayer og bedre lyd? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sorry hvis det står i posten et sted (men gadd bare ikke å bla gjennom alle 1245 innleggene..... Man kan bruke memory stick duo PRO i telefonen?? Står bare memory stick duo i bruksanvisningen... Har planer om å bestille et 1GB kort i nær fremtid, så må være sikker før jeg gjør det.... AW Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sorry hvis det står i posten et sted (men gadd bare ikke å bla gjennom alle 1245 innleggene..... Man kan bruke memory stick duo PRO i telefonen?? Står bare memory stick duo i bruksanvisningen... Har planer om å bestille et 1GB kort i nær fremtid, så må være sikker før jeg gjør det.... AW Ja, tlf støtter både Duo, og Duo Pro. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Thanx Svalbard.... AW Lenke til kommentar
staf Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har et problem med mms. får ikke sendt eller motatt mms. feilmeldingen som kommer = "Nedlastingen mislyktes, Feil under kommunikasjon, Prøv igjen senere" har prøvd instillingene fra netcom og sonyericsson men får samme problemet uansett hvilke instillinger? noen som vet hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noen som vet hvem som synger "After the rain" ? Den som er med mobilen orginalt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 www.google.com Om vi ikke har noe konstruktivt å komme med kan man heller la vær å poste det, evt. formulere seg på en måte som gjør det konstruktivt. Til John Kåre. Sjekk denne tråden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...209&st=2600&hl= Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det mulig å ta bilder uten at tlf lager lyd? slik det er med T610. I en rekke situasjoner så kan dette være en stor fordel hehe... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Til Arehei: Personlig synes jeg posten jeg svarte på var mer bortkastet enn min. Noe som er så til de grader lett å finne ut selv. Ikke er det spesielt relatert til tråden heller. Men men.. Endret 16. august 2005 av Broseen Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det mulig å ta bilder uten at tlf lager lyd? slik det er med T610. I en rekke situasjoner så kan dette være en stor fordel hehe... Ja, hvis du setter telefonen på lydløs. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Takk..akkurat som på T610 da... Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 www.google.com Om vi ikke har noe konstruktivt å komme med kan man heller la vær å poste det, evt. formulere seg på en måte som gjør det konstruktivt. Mener en slik post er fullt berettiget. Av og til er et spark bak det eneste som hjelper. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva er feil, nå lagrer ikke telefonen min bildene jeg tar lengre, bruker memory stick. Jeg tar bilde så går telefonen tilbake til hovedmenyen noen som har værtborti dette ? hjelp ps:kan lagre film Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bruker k750i samme batteri som W800i? Hadde vært kjekkt om jeg kunne ha sluppet og lade min kommende w800i i starten=) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er den "nye" versjonen av k750i kommet? altså med den nye kameralinsa, ccd sensor kilde: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306235 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå