HondaNSR Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er det bare hos meg, eller kan vi bare filme i 10 sekunder!? Lenke til kommentar
espengun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Er det bare hos meg, eller kan vi bare filme i 10 sekunder!? Du må endre innstillingen på hvor videofilen skal lagres. Denne står på "Telefonminne" som standard, og må endres til "Memory Stick" for at du skal kunne filme mer enn 10 sek. Dette endrer du ved å trykke på "Innst." -> "Lagre til" -> "Memory Stick" (mens telefonen står i kameramodus) Endret 14. august 2005 av espengun Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ca. hvor lang tid tar det før prisen på K750i eller W800i synker? Lenke til kommentar
espengun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ca. hvor lang tid tar det før prisen på K750i eller W800i synker? Det må nok lanseres nye flaggskip før man ser en større prisendring på K750i og W800i.... Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ca. hvor lang tid tar det før prisen på K750i eller W800i synker? Du kan jo tatt en titt på hvordan k700 endret seg i pris på amobils prisguide Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Der har laderen på min mobil begynt å svikte. Satte den til lading i natt, og i dag merket eg at den ikke hadde ladet i det hele tatt. Er litt usikker på om dette er selvforskyldt. Skal teste med USB-kabelen i morgen. Litt frustrerende, men det virker når eg legger litt "press" på selve kontakten. Håper det ikke er på telefonen problemet er Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nei.... Jo, jeg tror også det. Om K700 har suknet i pris, er det nok fordi k750 og w800 har kommet. Overgangen vet jeg desverre ikke når kommer.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Der har laderen på min mobil begynt å svikte. Satte den til lading i natt, og i dag merket eg at den ikke hadde ladet i det hele tatt. Er litt usikker på om dette er selvforskyldt. Skal teste med USB-kabelen i morgen. Litt frustrerende, men det virker når eg legger litt "press" på selve kontakten. Håper det ikke er på telefonen problemet er pappa hadde samme problemet selv.. men da han tok den ut og inn igjen så funket den... har du trukket laderedn rett ut ? eller "trykket" den ned.. hvis du trekker den rett ut (som du IKKE skal) så kan du ødelegge festene, slik at den blir løsere, og derme dårlig kontakt....... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 har du trukket laderedn rett ut ? eller "trykket" den ned.. hvis du trekker den rett ut (som du IKKE skal) så kan du ødelegge festene, slik at den blir løsere, og derme dårlig kontakt....... Neida, har hatt SE før og vet at de skal trykkes lett ned eller opp. Det hjelper ikke om eg tar den ut og setter den tilbake igjen. Eg må bøye eller legge litt press på for at det skal fungere. Selv om eg ikke kan se noen synlige skader på selve kontakten på laderen, mistenker eg at det er her problemet ligger... Eg skal teste med USB kabelen snart, og dersom den lader uten problem må eg bare få meg ny lader og hele greia var selvforskyldt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Salte svingende! Kameraet mitt virker ikke lenger. Jeg mener jeg har lest om noen som har hatt denne feilen tidligere, men husker ikke hva en måtte gjøre. Saken er som følger, da jeg trekker fra dekselet til kameraet eller velger det gjennom menyen, går jeg tilbake til start. Har nettopp oppdatert til siste SW. Har noen hint eller tips til hva jeg må gjøre? Bump bump.. Det må da være noen som husker denne feilen. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Bump bump.. Det må da være noen som husker denne feilen. Løs kamerakabel inne i telefonen er en feil som har rammet flere, var det ikke så? Endret 14. august 2005 av lysbryter Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det bare hos meg, eller kan vi bare filme i 10 sekunder!? Du må endre innstillingen på hvor videofilen skal lagres. Denne står på "Telefonminne" som standard, og må endres til "Memory Stick" for at du skal kunne filme mer enn 10 sek. Dette endrer du ved å trykke på "Innst." -> "Lagre til" -> "Memory Stick" (mens telefonen står i kameramodus) Hvor lenge får en filme då da? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Så lenge det er lagringsplass. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hva er max størelsen på minne brikker? på denne telefoenen Og finnes det noen måte å koble den til stereon i bilen? Endret 14. august 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du får stereoadapter til den da, mulig du kan koble den til i bilen på en måte. Tror du kan få 2gb minnekort på den. Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og finnes det noen måte å koble den til stereon i bilen? Kommer snart et bilsett HCA-60 som funker både som HF sett, og som kobling til bilstereoen for musikk. Sjekk www.sonyericsson.com så ser du selv hva slags ekstrautstyr som finnes. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Når det blir laget feks. 3gb minnekort kan jeg bruk dette da? Endret 15. august 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når det blir laget feks. 3g minnekort kan jeg bruk dette da? 3G minnekort? Hæ? -Nei, telefonen har ikkje 3g. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når det blir laget feks. 3g minnekort kan jeg bruk dette da? Regner med at det er minnekort med en kapasitet på 3 Gb du mener. Trolig vil disse kunne brukes når de kommer, da max-grensene beskrevet i dokumentasjonen tidligere har vist seg å være begrenset av hva som er tilgjengelig på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå