Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Kan dette ha en sjangs for å bli forbedret når kameramodulen på k750 blir oppgradert til den samme som sitter i W800? Husker ikke helt hva forskjellen het, men vet det var snakk om at de tidlige k750i ville ha en dårligere utgave av kamera?

Ifølge testen til itavisen.no så tar disse to mobilene helt like bilder. Ingen forskjell på kameraet såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Salte svingende!

Kameraet mitt virker ikke lenger. Jeg mener jeg har lest om noen som har hatt denne feilen tidligere, men husker ikke hva en måtte gjøre.

Saken er som følger, da jeg trekker fra dekselet til kameraet eller velger det gjennom menyen, går jeg tilbake til start.

Har nettopp oppdatert til siste SW.

Har noen hint eller tips til hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
herregud da.. en liten skrivefeil og du oppfører deg som en veldig stor idiot

Voldsomt det da. Jeg tenkte kanskje bare han hadde endret filendelsen til 3QP! Det var faktisk ikke ment som en frekk komentar. Vis han hadde filendelsen 3GP hadde han sansyneligvis fått spilt av filen.

Makan :hrm:

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg Hpm 70 headsettet til min K750. Har tenkt å bruke mitt Sennheizer headsett istedet for vonde øreproppe. Hadde vært greit å teste det før jeg kjøpte det. Har mine anelser om at tlf har en svak forsterker, og ikke spiller så høyt som vanlige mp3-spillere. Noen som har prøvd K750 (evt W800) med andre hodetelefoner enn de som følger med, som vet noe om dette?

Glemte å nevne at Hpm 70 headsettet har en minijack utgang, sånn man kan bruke eget headsett i stedet for de medfølgende øreproppene...

Endret av Gunde^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...