Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne tråden var ganske lang... men jeg lurte på en ting

skal det ta lengre tid å overføre en sang fra pcen til mobilen via usb enn via bluetooth?

det tar en evighet å overføre en sang fra pcen til mobilen via usb kabelen... :(

er det korrekt eller er det bare min som oppfører seg litt rart

Tar i hvertfall veldig lang tid å overføre noe til telefonens internminne. Til minnekortet går det i en mer akseptabel fart :)

Lenke til kommentar

Overvejer stærkt at købe K750i eller W800i. Begge telefoner skal efter sigende kunne spille .aac musikfiler, men har nogen prøvet om dette er sandt?

Har 400 cd'er rippet i iTunes aac (.m4a tror jeg de hedder). Vil overnævnte telefoner afspille disse?

NB! Vi taler altså IKKE om filer fra iTunes music store!!! :nei:

Endret av gladmobilja
Lenke til kommentar
Overvejer stærkt at købe K750i eller W800i. Begge telefoner skal efter sigende kunne spille .aac musikfiler, men har nogen prøvet om dette er sandt?

Har 400 cd'er rippet i iTunes aac (.m4a tror jeg de hedder). Vil overnævnte telefoner afspille disse?

NB! Vi taler altså IKKE om filer fra iTunes music store!!! :nei:

AAC filer fra iTunes går helt strålende. Hadde mange på min K750i og har nå mange på min Z800i. :)

Lenke til kommentar
Kan eg snakke om min k750c eller?

kjøpte den i Kina og den fungere fint

hva er egentlig forskjellen på "c" og "i"

i står vel for international og c for china?

Oh, ja det var jo egentlig ganske logisk da :p

Så det er altså ingen andre forskjeller enn hvor telefonen er solgt?

Lenke til kommentar

Har lest i noen utenlandske forum og sett bilder tatt av k750i kameratet. Her ble det påpekt at bilder tatt i lite lys fikk masse streker horisontalt. Stemmer dette hos dere med k750i ?

Link til forumtråd . Er også noen eksempelbilder der.

Og sitter ikke knappene på denne telefonen alt for nærme hverandre. Eller er det ikke noe problem treffe rett tast med litt store fingre ?

Lenke til kommentar
Har lest i noen utenlandske forum og sett bilder tatt av k750i kameratet. Her ble det påpekt at bilder tatt i lite lys fikk masse streker horisontalt. Stemmer dette hos dere med k750i ?

Og sitter ikke knappene på denne telefonen alt for nærme hverandre. Eller er det ikke noe problem treffe rett tast med litt store fingre ?

hmm, er riktig at det er tendens til at det kommer svarte streker på bildet

men synes på ingen måte at knappene sitter for nerme hverandre, har ganske normale hender tror jeg og treffe dem helt fint..... de er jo også lagd littt sånn trappegreier slik at det skal bli enklere å treffe dem

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer.

ja, de sitter tett.

Lenke til kommentar

Dette synes jeg er litt dårlig når k750i-en markedsføres som en av de beste kameramobilene da. Men vet at den tar gode bilder i godt lys. Har sett disse og er overrasket over kvaliteten der i gården. Men det er nå en mobil vi prater om så kanskje

det er bra nok!?

men synes på ingen måte at knappene sitter for nerme hverandre, har ganske normale hender tror jeg og treffe dem helt fint..... de er jo også lagd littt sånn trappegreier slik at det skal bli enklere å treffe dem

ok, får teste ut på en butikk hvordan de er live da :)

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Bare å kjøpe seg blitz det :cool:

Lenke til kommentar

Kan dette ha en sjangs for å bli forbedret når kameramodulen på k750 blir oppgradert til den samme som sitter i W800? Husker ikke helt hva forskjellen het, men vet det var snakk om at de tidlige k750i ville ha en dårligere utgave av kamera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...