iam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det tar sinnsykt langt tid via usb, kanskje bluetooth også, men det tar bare noen sek vis du sender dem til minnekortet vis du har minnekortleser. prating via hf) Hva er det for no? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 denne tråden var ganske lang... men jeg lurte på en ting skal det ta lengre tid å overføre en sang fra pcen til mobilen via usb enn via bluetooth? det tar en evighet å overføre en sang fra pcen til mobilen via usb kabelen... er det korrekt eller er det bare min som oppfører seg litt rart Tar i hvertfall veldig lang tid å overføre noe til telefonens internminne. Til minnekortet går det i en mer akseptabel fart Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg overfører via Bluetooth, og med meg går det akkurat like lang tid å overføre til Telefonminnet eller Memory Sticken... ferdig på sekunder. Lenke til kommentar
obos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 sekunder? hos meg kan de tar opptil 1 minutt eller mer Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Overvejer stærkt at købe K750i eller W800i. Begge telefoner skal efter sigende kunne spille .aac musikfiler, men har nogen prøvet om dette er sandt? Har 400 cd'er rippet i iTunes aac (.m4a tror jeg de hedder). Vil overnævnte telefoner afspille disse? NB! Vi taler altså IKKE om filer fra iTunes music store!!! Endret 11. august 2005 av gladmobilja Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 sekunder? hos meg kan de tar opptil 1 minutt eller mer KOmmer jo helt ann på datamengen SKal teste forskjellen senere i kveld. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Som flere allerede har skrevet, er den absolutt raskeste måten å overføre filer til k750 og w800 på, å skaffe seg en minnekortleser med en USB 2.0 tilkobling. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan eg snakke om min k750c eller? kjøpte den i Kina og den fungere fint Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan eg snakke om min k750c eller?kjøpte den i Kina og den fungere fint hva er egentlig forskjellen på "c" og "i" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan eg snakke om min k750c eller?kjøpte den i Kina og den fungere fint hva er egentlig forskjellen på "c" og "i" i står vel for international og c for china? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Overvejer stærkt at købe K750i eller W800i. Begge telefoner skal efter sigende kunne spille .aac musikfiler, men har nogen prøvet om dette er sandt?Har 400 cd'er rippet i iTunes aac (.m4a tror jeg de hedder). Vil overnævnte telefoner afspille disse? NB! Vi taler altså IKKE om filer fra iTunes music store!!! AAC filer fra iTunes går helt strålende. Hadde mange på min K750i og har nå mange på min Z800i. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan eg snakke om min k750c eller?kjøpte den i Kina og den fungere fint hva er egentlig forskjellen på "c" og "i" i står vel for international og c for china? Oh, ja det var jo egentlig ganske logisk da Så det er altså ingen andre forskjeller enn hvor telefonen er solgt? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det andre enn meg som opplever at filmer i MP4 format bare hakker på telefonen Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har lest i noen utenlandske forum og sett bilder tatt av k750i kameratet. Her ble det påpekt at bilder tatt i lite lys fikk masse streker horisontalt. Stemmer dette hos dere med k750i ? Link til forumtråd . Er også noen eksempelbilder der. Og sitter ikke knappene på denne telefonen alt for nærme hverandre. Eller er det ikke noe problem treffe rett tast med litt store fingre ? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har lest i noen utenlandske forum og sett bilder tatt av k750i kameratet. Her ble det påpekt at bilder tatt i lite lys fikk masse streker horisontalt. Stemmer dette hos dere med k750i ? Link til forumtråd . Er også noen eksempelbilder der. Og sitter ikke knappene på denne telefonen alt for nærme hverandre. Eller er det ikke noe problem treffe rett tast med litt store fingre ? hmm, er riktig at det er tendens til at det kommer svarte streker på bildet men synes på ingen måte at knappene sitter for nerme hverandre, har ganske normale hender tror jeg og treffe dem helt fint..... de er jo også lagd littt sånn trappegreier slik at det skal bli enklere å treffe dem Endret 11. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har lest i noen utenlandske forum og sett bilder tatt av k750i kameratet. Her ble det påpekt at bilder tatt i lite lys fikk masse streker horisontalt. Stemmer dette hos dere med k750i ? Link til forumtråd . Er også noen eksempelbilder der. Og sitter ikke knappene på denne telefonen alt for nærme hverandre. Eller er det ikke noe problem treffe rett tast med litt store fingre ? Ja, det stemmer. ja, de sitter tett. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Dette synes jeg er litt dårlig når k750i-en markedsføres som en av de beste kameramobilene da. Men vet at den tar gode bilder i godt lys. Har sett disse og er overrasket over kvaliteten der i gården. Men det er nå en mobil vi prater om så kanskje det er bra nok!? men synes på ingen måte at knappene sitter for nerme hverandre, har ganske normale hender tror jeg og treffe dem helt fint..... de er jo også lagd littt sånn trappegreier slik at det skal bli enklere å treffe dem ok, får teste ut på en butikk hvordan de er live da Endret 11. august 2005 av Xpi Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det andre enn meg som opplever at filmer i MP4 format bare hakker på telefonen ja, men ikke hvis jeg konverterer med lavere enn 120 kbps, 15 fps og lav lydkvalitet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har lest i noen utenlandske forum og sett bilder tatt av k750i kameratet. Her ble det påpekt at bilder tatt i lite lys fikk masse streker horisontalt. Stemmer dette hos dere med k750i ? Link til forumtråd . Er også noen eksempelbilder der. Og sitter ikke knappene på denne telefonen alt for nærme hverandre. Eller er det ikke noe problem treffe rett tast med litt store fingre ? Bare å kjøpe seg blitz det Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kan dette ha en sjangs for å bli forbedret når kameramodulen på k750 blir oppgradert til den samme som sitter i W800? Husker ikke helt hva forskjellen het, men vet det var snakk om at de tidlige k750i ville ha en dårligere utgave av kamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå