Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

eg har ringt dem et par ganger, også deres verksteder/partnere,

og alldri hatt noe problem egentlig.

som oftest har eg fått svar på det eg lurer på direkte med SE,

og andre tilfeller har eg blitt henvist videre og fått svar da.

kvaliteten på verkstedene er noe mer variert, men så

lenge eg holder meg til de største går det bra.

nå må eg også skyte inn at dette var før k750i,

og vil annta at supportavdelingen har fått en del

å gjøre etter at den ble lansert. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre som har problemer med oppdatering av software?

Har oppdatert en haug med telefoner på jobb, og aldri hatt problemer med det. Dersom du ikke er kompetent til å foreta oppdateringen selv, er det bare å levere den inn til et service-verksted, så gjør de det gratis for deg.

Lenke til kommentar
Jaja... da ringer jeg til Tcom i morra da...

flott, slik skal det gjøres. :thumbup:

Hehe, ble så sint i stad da jeg måtte vente 10 dager til på den kabelen, men kan du poste et bilde med og et uten blitz? (gjerne samme sted i like forhold)

post-19-1122997004.jpg

Har postet det tidligere i tråden.

Jeg har ikke tenkt til å poste interne priser her, men jeg har sendt Battlefield en PM, for han er tydeligvis i bransjen.

Lenke til kommentar
Thompzen: Må si det var en kraftig forbedring med blitz gitt. Må vel nesten vurdere noe sånt selv etterhvert

Bildene her var ikke akkurat det beste, det ble faktisk lysere med kameralys, selv om dette ikke nødvendigvis viser de riktige fargene. Jeg tok et bilde i et 100% mørkt rom med blitz, og på bildet så rommet 100% opplyst ut.

Lenke til kommentar
Bildene her var ikke akkurat det beste, det ble faktisk lysere med kameralys, selv om dette ikke nødvendigvis viser de riktige fargene. Jeg tok et bilde i et 100% mørkt rom med blitz, og på bildet så rommet 100% opplyst ut.

Greit nok at det der ikke var de perfekte bildene for å se forskjellen, men jeg mener nå allikevel at fargene ble klart bedre og mer naturlige.

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at laderen til K750i ikke virker? Det skjedde med min istad, så jeg vil bare vite at det er sånn med alle eller bare med meg.

Det høres vel unektelig ut som et dårlig tegn... men kan jo hende at det bare hadde kommet litt rusk mellom kontaktene. Hadde samme problemet på min gamle T630, og da var det langvarig

Lenke til kommentar

Når jeg skal prøve å installere FW til min, så får jeg bare melding om at det ikke finnes noen oppgraderinger til min operatør. Hva pokker har operatøren min med FW å gjøre?

For en tid tilbake fant jeg en tråd her på forumen som forklarte greit hvordan jeg skulle gjøre oppgraderingene. Etter som jeg husker, så var det litt ulik fremgangsmetode der som på SE sine suport sider. Men nå husker ikke jeg hvilken tråd det var... Tror den hette "FW oppdatering av K750i" eller noe, men kan ikke finne den igjen. Ja, jeg har søkt... Noen som kan hjelpe...

Edit: Jeg fant tråden som hadde med FW å gjøre : Link

Ett annet problem jeg har et at jeg ikke klarer å bruke MMS og GPRS. Har Sense. med Telenor nett. Har installert alle instillingene fra Telenor og Sense sine sider, men det vil ikke virke. Får bare feilmelding om at jeg har ugyldige instillinger, og at jeg skal kontakte min operatør.

Endret av Scix
Lenke til kommentar

Orket ikke å lese gjennom nesten 50 sider for å finne ut om det var skrevet noe om batteritiden. Lurer litt på denne tlf. selv da min nåværende 6230 begynner å halte litt. Men er det noen som kan si noe om batteritiden? Med litt snakking og litt sms om dagen, hvor lenge varer den mellom ladingene?

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at laderen til K750i ikke virker? Det skjedde med min istad, så jeg vil bare vite at det er sånn med alle eller bare med meg.

Det høres vel unektelig ut som et dårlig tegn... men kan jo hende at det bare hadde kommet litt rusk mellom kontaktene. Hadde samme problemet på min gamle T630, og da var det langvarig

Det skjedde med min gamle SE T300 også. Det skjedde bare en gang med min k750i, men da var batteriet fullt. Den "klikka" liksom. Det kom opp "optimalt lading" bare vis jeg var nær kontakten. Men håper ikke det skjer igjen ved neste lading :p

Orket ikke å lese gjennom nesten 50 sider for å finne ut om det var skrevet noe om batteritiden. Lurer litt på denne tlf. selv da min nåværende 6230 begynner å halte litt. Men er det noen som kan si noe om batteritiden? Med litt snakking og litt sms om dagen, hvor lenge varer den mellom ladingene?

Spilte mp3-spiller på min k750i i hele natt med litt under fullt batteri og da jeg våkna var den ikke halveis engang. Det sier litt hvor bra batteri leve tid den har. :thumbup:

Lenke til kommentar
Når jeg skal prøve å installere FW til min, så får jeg bare melding om at det ikke finnes noen oppgraderinger til min operatør. Hva pokker har operatøren min med FW å gjøre?

For en tid tilbake fant jeg en tråd her på forumen som forklarte greit hvordan jeg skulle gjøre oppgraderingene. Etter som jeg husker, så var det litt ulik fremgangsmetode der som på SE sine suport sider. Men nå husker ikke jeg hvilken tråd det var... Tror den hette "FW oppdatering av K750i" eller noe, men kan ikke finne den igjen. Ja, jeg har søkt... Noen som kan hjelpe...

Edit: Jeg fant tråden som hadde med FW å gjøre : Link

Ett annet problem jeg har et at jeg ikke klarer å bruke MMS og GPRS. Har Sense. med Telenor nett. Har installert alle instillingene fra Telenor og Sense sine sider, men det vil ikke virke. Får bare feilmelding om at jeg har ugyldige instillinger, og at jeg skal kontakte min operatør.

Problemene med mms og gprs skyldes sannsynligvis at du ikke har/klarer å oppdatere programvareren til den nyeste. Får du oppdatert den, vil problemene med stor sannsynlighet forsvinne.

Følger du guiden nøye, skal oppdateringen gå knirkefritt!

Lenke til kommentar

Det skjedde med min gamle SE T300 også. Det skjedde bare en gang med min k750i, men da var batteriet fullt. Den "klikka" liksom. Det kom opp "optimalt lading" bare vis jeg var nær kontakten. Men håper ikke det skjer igjen ved neste lading :p

Spilte mp3-spiller på min k750i i hele natt med litt under fullt batteri og da jeg våkna var den ikke halveis engang. Det sier litt hvor bra batteri leve tid den har. :thumbup:

Lader min annenhver natt, og da er den helt tom. Blir brukt til vanlig forbruk, pluss radio 5-6 timer på jobben.

Lenke til kommentar
Lader min annenhver natt, og da er den helt tom. Blir brukt til vanlig forbruk, pluss radio 5-6 timer på jobben.

Radioen vil eg nok tro sluker en del strøm ja.

Eg ladet min natt til lørdag eller søndag, og må først lade den i natt

igjen. Da er blåtannen aktivert, ca 2 timer i bruk om dagen(prating via hf),

litt mp3 spilling og ca 1-2 timer prating i telefonen(og noen sms).

Eg synes det er veldig bra, noelunde lik T630'en min, men langt

dårligere en P800(batteri= :love: ).

Lenke til kommentar

denne tråden var ganske lang... men jeg lurte på en ting

skal det ta lengre tid å overføre en sang fra pcen til mobilen via usb enn via bluetooth?

det tar en evighet å overføre en sang fra pcen til mobilen via usb kabelen... :(

er det korrekt eller er det bare min som oppfører seg litt rart

Endret av obos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...