erasko Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Regner med at en del av dere har testet ut fjernkontrollen på telefonen. Lurte på om det er noen av dere som har noen tips om hva slags BT-enhet som funker? Hva er best USB eller PCMCIA? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Om du bruker USB eller PCMCIA spiller forsåvidt ingen rolle, men jeg ville holdt en knapp på USB grunnet versatiliteten. Mye lettere å ta med seg rundt, samt det opptar ikke ett eget PCMCIA-spor. - Har en for lite USB-porter, er det stort sett aldri værre enn å kjøpe seg en USB-hub... Lenke til kommentar
erasko Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg leser stadig om folk som sliter med å få kontakt, dårlig software og drivere som ikke funker etc. Er det noen spesielle BT-adaptere av merke som kan anbefales? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg har ikke lest igjennom hele tråden, men har sikkert blitt spurt flere gang.. men jeg spør igjen.. kan man både bruke Ms duo og Ms duo pro minnekort ? og hva er forskjellen? Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 begge deler. følger med duo kort, men står at den støtter pro'en også gode sider som du spurte om tidligere: zedge.no, www.getjar.com, handango.com. + googlesøk. :) Liker slike artige gratisklipp jeg da. Ler meg skakk ihjel på zedge. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg har ikke lest igjennom hele tråden, men har sikkert blitt spurt flere gang.. men jeg spør igjen.. kan man både bruke Ms duo og Ms duo pro minnekort ? og hva er forskjellen? forskjellen på duo og pro duo er lagringkapastiten, pro duo har som regel flere mb på seg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ok takker så det spiller ingen rolle om jeg kjøper pro eller ikke ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg leser stadig om folk som sliter med å få kontakt, dårlig software og drivere som ikke funker etc. Er det noen spesielle BT-adaptere av merke som kan anbefales? Kjøp den billigste du... Bestilte meg denne i går.. ikke den billigste da men... Endret 31. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg leste et sted at i løpet av sommeren vil Sony Ericsson produsere k750i med et forbedret kamera. Vil vi med de "gamle" mobilene kunne oppgradere telefonen vår? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ok takker så det spiller ingen rolle om jeg kjøper pro eller ikke ? ikke hvis du har k750i, men noen eldre telefoner støtter ikke pro duo..... kan være overføringshastigheten er raskere på pro duo og, men jeg tror ikke det Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg leste et sted at i løpet av sommeren vil Sony Ericsson produsere k750i med et forbedret kamera. Vil vi med de "gamle" mobilene kunne oppgradere telefonen vår? Source ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ok takker så det spiller ingen rolle om jeg kjøper pro eller ikke ? ikke hvis du har k750i, men noen eldre telefoner støtter ikke pro duo..... kan være overføringshastigheten er raskere på pro duo og, men jeg tror ikke det ok.. da går jeg for Pro Lenke til kommentar
adale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg leste et sted at i løpet av sommeren vil Sony Ericsson produsere k750i med et forbedret kamera. Vil vi med de "gamle" mobilene kunne oppgradere telefonen vår? Tviler jeg sterkt på, fordi det omtalte kameraet skulle visstnok bruke CCD-teknologi. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg leste et sted at i løpet av sommeren vil Sony Ericsson produsere k750i med et forbedret kamera. Vil vi med de "gamle" mobilene kunne oppgradere telefonen vår? Tviler jeg sterkt på, fordi det omtalte kameraet skulle visstnok bruke CCD-teknologi. hvor står dette? link Lenke til kommentar
warpig Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg leste et sted at i løpet av sommeren vil Sony Ericsson produsere k750i med et forbedret kamera. Vil vi med de "gamle" mobilene kunne oppgradere telefonen vår? Tviler jeg sterkt på, fordi det omtalte kameraet skulle visstnok bruke CCD-teknologi. men det er vell kunne rykter??? jeg personelig tviler på at det kommer til å skje, de endrer ikke produksjonen så drastisk på grunn av noe sånt, det hadde blitt for dyrt.... tror nok at w800i hadde kommet med ccd teknologi hvis k750 skulle det..... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) noen andre her som har litt kornete bilder ? er litt utydelig til meg ved litt korning.. ikke mye nei.. men hvis jeg tar bilder av noe på avstand, så blir det litt utydlig... nei.. kvaliteten er super--men etter og ha sett mange av bidlene i en tråd her, så ser det litt annerledes ut.. vet ikke.. kanskje noe med lyset ute og gjøre kanskje EDIT: nei.. kikket på noen andre bilder... det er normalt... sikkert på grunn av at autofokusen fokuserere mere på nermere ting.. tlf = konge Endret 31. juli 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg leser stadig om folk som sliter med å få kontakt, dårlig software og drivere som ikke funker etc. Er det noen spesielle BT-adaptere av merke som kan anbefales? Jeg har dette bluetooth-adapteret, og fjernkontrollen på K750i fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kilde: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306235 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kilde: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306235 "Oppgraderingen, som skal dukke opp i månedsskiftet juli/august," hva meg meg f.eks som fikk den nå ? er den oppgradert? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Lurer på det samme, han jeg kjøpte tlf hos på Elkjøp sjekket og sa at det var den oppgraderte modellen som var kommet inn, føler meg ikke sikker på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå