Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonen takler ogsaa wav gitt.

hm. Jeg får fortsatt feilmelding når jeg prøver å spille av ringetoner i wav. Må de ha en hviss bitrate eller noe sånt tro? Eller andre ting som kunne hatt noe med codec å gjøre.. Jeg har ikke peil jeg altså..

Jeg har en ringetone i wav format som funker, mens alle de andre mine ikke virker. Så wav virker, men ikke alle wav filene. :p

Lenke til kommentar
det er det samme. de nyeste batteriene trenger ikke max-lading og utladning for å holde seg:)

du kan fint skru på tlf mens den lader og ta den ut når den er halvfull

 

Enjoy  :thumbup:

Nja, det er vel en sannhet med visse modifikasjoner...

 

Alle batterier, uansett om det er Ni-Cad, Li-Ion eller hva det måtte være skal egentlig lades helt opp og helt ut de første gangene. Og aller helst lades opp imot 16 timer første gang, selv om telefonen sier at batteriet er fullt.

 

Dette har noe med kapasiteten på batteriet å gjøre, iallefall det vårt verksted sier (ett av norges største mobilverksteder)

 

*EDIT* for at ingen skal slette denne posten; Ja, jeg har K750i, faktisk 2 stk ;) Neste uke får jeg endelig W800'en min.

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

da er alt i gang.. tok noen bilder med kameraet.. var topp.. overførte til PC'en.. skikkelig bra kvalitet for og være mobil! :thumbup:

 

ellers, generelt var den mye kjappere enn k700.. flere farger. bedre skjerm..

 

har ikke funnet noen bugs enda... denne telefonen kan anbefales på det varmeste :love:

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg en nettopp. Trenger et svar på 2 spørsmål. (har ikke lest hele tråden).

 

Spm1:

Minnekortene som brukes, er det ms duo, eller ms duo pro? Eller passer begge?

Spm2:

"Mine venner" hvordan fungerer det, og hvordan setter man det opp? Tipper dette er noe chattegreier.

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
er det noen som vet hva den adapteren som følger med er ? den man kan putte minnekortet i... er det adapter til og overføre osv til pc'en ?

tror det er adapter hvis du vill sette den inn i andre aperater som bruker vanelig memorystick (pro?), sånn som en mikortleser kan...... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...