stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 æsj, det var forno tull a? Var iallfall ingen quicktime-download der. hmpf. sitti med dette i snart to døgn nå *lei* Får fortsatt ikke spilt av film på mobilen. Noe hjelp? USB-kabel. Ska ha inn en mpg. fil.. Nero encode funker itte, nokia media converter funker heller ikke. mpegable er komplisert og tar SÅÅ lang tid. ska prøve dette igjen.. Dere som har filmer på mobil, åssen gjorde dere det?? Trenger svar. Lenke til kommentar
iam Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 æsj, det var forno tull a?Var iallfall ingen quicktime-download der. hmpf. sitti med dette i snart to døgn nå *lei* Får fortsatt ikke spilt av film på mobilen. Noe hjelp? USB-kabel. Ska ha inn en mpg. fil.. Nero encode funker itte, nokia media converter funker heller ikke. mpegable er komplisert og tar SÅÅ lang tid. ska prøve dette igjen.. Dere som har filmer på mobil, åssen gjorde dere det?? Trenger svar. jeg vil også ha film på mobilen min. Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå la jeg inn en 3gp.snutt på mobil'n. Den er på 2,98mb, så ikke si den er for stor:P Likevel fikk jeg ikke bilde, kun lyd!!!! Off. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå la jeg inn en 3gp.snutt på mobil'n.Den er på 2,98mb, så ikke si den er for stor:P Likevel fikk jeg ikke bilde, kun lyd!!!! Off. Hva gjør jeg galt? kanskje det er for stor oppløsning på filmen? Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 hvordan endrer jeg det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 æsj, det var forno tull a?Var iallfall ingen quicktime-download der. hmpf. sitti med dette i snart to døgn nå *lei* Får fortsatt ikke spilt av film på mobilen. Noe hjelp? USB-kabel. Ska ha inn en mpg. fil.. Nero encode funker itte, nokia media converter funker heller ikke. mpegable er komplisert og tar SÅÅ lang tid. ska prøve dette igjen.. Dere som har filmer på mobil, åssen gjorde dere det?? Trenger svar. Hva VLC er? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 hvordan endrer jeg det? du går inn på kamera, velger film....... innstilinger, så velger du bildemodus, så er det bare å trykke på størelsen du vil ha... det vill si at det er bare to størelser å velge mellom: ubegrenset og for mms-meldinger.... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå har jeg skaffa meg k750i, overgangen fra nokia var litt uvant og det er en ting jeg savner og det er "convert" på min gammle nokia så var det et lite java program som konverterte imperial enheter til metric og omvent. Noen som vet om ett slikt java program til k750i ?. Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 warpig; takk, men kan jo såpass da. Lurte på hvordan man endrer oppløsninga på en film når'n encodern.. Men jeg lasta ned nokia multimedia converter igjen (ordentlig denne gangen) og nå funker det. laster inn noen Lword episoder nu :) Så, "iam", gjør det du.. good luck. Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hadde likt tlf bedre om jeg kunne lese tekstfiler på den. Noen muligheter? Forslag til tøffe nyttige/unyttige program til k750? Vil ha no anna enn messenger. Come on, guys! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 warpig; takk, men kan jo såpass da.Lurte på hvordan man endrer oppløsninga på en film når'n encodern.. Men jeg lasta ned nokia multimedia converter igjen (ordentlig denne gangen) og nå funker det. laster inn noen Lword episoder nu :) Så, "iam", gjør det du.. good luck. å, sorry missforsto deg visst..... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Et tips til dere som vil ha spill til k750i: Ta et P2P-program, søk etter "k750 games". Da kommer det ofte opp noen nedlastinger som skal inneholde en samling av masse spill. Last ned, virusscan (!), og finn det du vil ha. Dt samme gjelder programmer, polytoner, themes og bakgrunner. Jeg har lastet ned over 500 spill. Ingen PMs om linker, tips eller om jeg kan sende spill! Moderator: Om dette var å krysse grensen, si ifra. Er ikke sikkert på om dette kan kalles brudd på forumreglene eller ikke, men jeg gir det et forsøk. Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 høhø. Thanks anyway;) warpig; den er go' vøtt. overlever nok! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det går altså ikke ann å slå av kameralyden på denne mobilen? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det går altså ikke ann å slå av kameralyden på denne mobilen? Sett profilen til stille så funker det Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Oi! Da må jeg nesten kjøpe meg denne telefonen da! Det var det eneste minuset jeg kunne se med den, borsett fra prisen da. Er er pris senkning i vente tror dere? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Oi!Da må jeg nesten kjøpe meg denne telefonen da! Det var det eneste minuset jeg kunne se med den, borsett fra prisen da. Er er pris senkning i vente tror dere? ikke enda må vente til det kommer en ny fra SE.. sp.. Er det flere som får veldig mye støy ved filming innenhus ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Selv syntes jeg prisen var overaskende lav i forhold til andre mobiler med mindre funksjoner. 3300 er ikke en alt for gal pris, selv om jeg heller ikke hadde kjøpt den til den prisen. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) hehe.. selv gikk jeg å hevet kjøpet på min k700i grunnet gjentatte besøk på verksted ca 2 uker etter at k750i kom på markedet. Litt bakgrunnsinfo: Samme helg som Autofilmessa var i lillestrøm i fjor (november ) var jeg og kjøpte min k700i til 999kr på Elkjøp. Denne hevet jeg kjøpet på. gikk inn i butikken med en gang og sa jeg skulle ha en k750i. Og siden han karen i mobilavdelinga var så stressa gikk jeg derifra med en k750i til 999kr. altså jeg betalte ingenting i mellom. diggbart.. Det skal og sies at i november ble den kjøpt med telenor privat+ abb og den bindingstiden ble det ikke gjort noe med. så i november kan jeg kjøpe ny Endret 30. juli 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå