Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skjedde med meg også, så er det sagt Meg også faktisk. Ganske like vi to! Ja vi er vel det... Skal du sitte på hjem i dag eller? (Uff veldig OT, skal gi meg) Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Yes! Nå er jeg også eier av en k750i Fikk den for 695 kr hos Lefdal, med Djuice Nonstop. Syns det er rimelig bra pris! 1195,- - 200,- Rabatt fordi jeg sa "Gratulerer med 150års-dagen til selgeren". haha - 300,- Bonuskort fra telenor. = 695 Den står til første lading nå. Gleder meg max til å få testa den skikkelig Noen tips til steder på nettet det er bra å laste ned gratis stæsj (ringetoner osv)? veit om zedge.no Endret 27. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 før når jeg hadde t610 så var det et sted som het mint610.com, og det var en slik side for samtlige sony ericsson modeller........ men vet ikke om den eksisterer enda.... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 men hvis du tar og søker på google så finner du raskt noen steder meg gratis tjenester til din mobil. var slik jeg en gang i tiden fant mint610.com Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 www.vi.no Denne siden gir deg gratis stæsj, mot at du gir dem opplysninger de kan "misbruke". Opprett derfor en egen epostadresse for denne siden, slik at du ikke blir bomba med spam. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) jeg har lasta ned noen ringtonger fra zedge.no i wav-format. Men når jeg skal spille dem av på tlf får jeg beskjed om at det ikke går. Takler den ikke wav-filer altså? Og en annen ting: Jeg ladet ikke mobilen så lenge første gang.. Er det viktig? En kamerat mente den burde lades 15 timer første gang. Jeg tok den ut når lade-bar'en slutta å bevege seg (1,5-2 timer kanskje) Endret 27. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vi har kommet frem til her i tråden at det er samme hvor mye du lader telefonen første gang med dagens batterier... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vi har kommet frem til her i tråden at det er samme hvor mye du lader telefonen første gang med dagens batterier... Flott Kjedelig å f**** opp batteriet første dagen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror telefonen bare takler mp3 og mid..... Tror jeg da... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror telefonen bare takler mp3 og mid..... Tror jeg da... Virker sånn ja Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 AAC funker også ypperlig. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kjoepte meg en K750i her paa Filippinene for et par uker siden. Fargen er soelv. Finnes den fargen i Norge? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tror telefonen bare takler mp3 og mid..... Tror jeg da... Virker sånn ja Telefonen takler ogsaa wav gitt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kjoepte meg en K750i her paa Filippinene for et par uker siden. Fargen er soelv. Finnes den fargen i Norge? Stilig, den har jeg bare sett på reklameplakat. Mulig den støtter wav ja, jeg bare skrev det jeg trodde og var 0.9% sikker på. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Telefonen takler ogsaa wav gitt. hm. Jeg får fortsatt feilmelding når jeg prøver å spille av ringetoner i wav. Må de ha en hviss bitrate eller noe sånt tro? Eller andre ting som kunne hatt noe med codec å gjøre.. Jeg har ikke peil jeg altså.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Telefonen takler ogsaa wav gitt. hm. Jeg får fortsatt feilmelding når jeg prøver å spille av ringetoner i wav. Må de ha en hviss bitrate eller noe sånt tro? Eller andre ting som kunne hatt noe med codec å gjøre.. Jeg har ikke peil jeg altså.. Bare finn et wav til mp3 konverteringsprogram og konverter filen. Mindre blir den og.... Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Noen som skreiv om quicktime på mobilen her et sted. Hvor får jeg tak i det? Det vil si at jeg kan se avi. filer og WMV. filer og slik i tillegg til mp4 og 3gp? uten å omkode dem først? thanks:) Endret 29. juli 2005 av stillborn.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som skreiv om quicktime på mobilen her et sted. Hvor får jeg tak i det? Det vil si at jeg kan se avi. filer og WMV. filer og slik i tillegg til mp4 og 3gp? uten å omkode dem først? thanks:) Bruk VLC Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Når jeg kobler telefonen til pcen med kabel, hvorfor får jeg ikke lyd på filmfilene mine da? Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 takk takk:) ska prøve nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå