Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes! Nå er jeg også eier av en k750i :D

Fikk den for 695 kr hos Lefdal, med Djuice Nonstop. Syns det er rimelig bra pris!

1195,-

- 200,- Rabatt fordi jeg sa "Gratulerer med 150års-dagen til selgeren". haha

- 300,- Bonuskort fra telenor.

= 695

Den står til første lading nå. Gleder meg max til å få testa den skikkelig :) Noen tips til steder på nettet det er bra å laste ned gratis stæsj (ringetoner osv)? veit om zedge.no

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

jeg har lasta ned noen ringtonger fra zedge.no i wav-format. Men når jeg skal spille dem av på tlf får jeg beskjed om at det ikke går. Takler den ikke wav-filer altså?

Og en annen ting: Jeg ladet ikke mobilen så lenge første gang.. Er det viktig? En kamerat mente den burde lades 15 timer første gang. Jeg tok den ut når lade-bar'en slutta å bevege seg (1,5-2 timer kanskje)

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Kjoepte meg en K750i her paa Filippinene for et par uker siden. Fargen er soelv. Finnes den fargen i Norge?

Stilig, den har jeg bare sett på reklameplakat.

Mulig den støtter wav ja, jeg bare skrev det jeg trodde og var 0.9% sikker på.

Lenke til kommentar
Telefonen takler ogsaa wav gitt.

hm. Jeg får fortsatt feilmelding når jeg prøver å spille av ringetoner i wav. Må de ha en hviss bitrate eller noe sånt tro? Eller andre ting som kunne hatt noe med codec å gjøre.. Jeg har ikke peil jeg altså..

Bare finn et wav til mp3 konverteringsprogram og konverter filen. Mindre blir den og....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...