Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Da har jeg ca. 2 timer igjen på ladingen av den hærlige telefonen. :D

 

Slenger meg på spm. til han over... hvordan overføre til raskest? Med bluetooth, kortleser eller usb-kabelen?

KORTLESER ..så absolutt! :o)

meget fornøyd med telefonen hittil!!

ikke hatt noen av de buggene, som flere har pratet om :o)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problemet med at hverken mobilen eller PC'en finner minnekortet.. Jeg har prøvd å starte PC på nytt, koble inn og ut mobilen, inn og ut minnekortet... Flere forslag?

 

Og når jeg går inn på den DCIM-mappen der alle bildefilene som er lagret på telefonminnet ligger, finnes det ingen bilder der. Ellers er jeg strålende fornøyd så langt...

Lenke til kommentar
Jeg har problemet med at hverken mobilen eller PC'en finner minnekortet.. Jeg har prøvd å starte PC på nytt, koble inn og ut mobilen, inn og ut minnekortet... Flere forslag?

 

Og når jeg går inn på den DCIM-mappen der alle bildefilene som er lagret på telefonminnet ligger, finnes det ingen bilder der. Ellers er jeg strålende fornøyd så langt...

Når du får opp den nye stasjonsbokstaven (minnekortet) trykk på høyre museknapp og velg "Eject" (eller tilsvarende på norsk..) da bytter du på å kople

minnekortet til PC og mobil. Prøver du å ta bilder mens den er tilknyttet til PC'n får du beskjed at den ikke finner minnekortet. Trykk på Eject igjen så er minnet "tilbake" på telefonen :)

Lenke til kommentar
Jeg har problemet med at hverken mobilen eller PC'en finner minnekortet.. Jeg har prøvd å starte PC på nytt, koble inn og ut mobilen, inn og ut minnekortet... Flere forslag?

 

Og når jeg går inn på den DCIM-mappen der alle bildefilene som er lagret på telefonminnet ligger, finnes det ingen bilder der. Ellers er jeg strålende fornøyd så langt...

Når du får opp den nye stasjonsbokstaven (minnekortet) trykk på høyre museknapp og velg "Eject" (eller tilsvarende på norsk..) da bytter du på å kople

minnekortet til PC og mobil. Prøver du å ta bilder mens den er tilknyttet til PC'n får du beskjed at den ikke finner minnekortet. Trykk på Eject igjen så er minnet "tilbake" på telefonen :)

Takker så mye :blush:

Er dette noe jeg burde funnet ut dersom jeg leste manualen nøyere? :whistle:

 

Ellers må jeg si at jeg er veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar
Da har jeg ca. 2 timer igjen på ladingen av den hærlige telefonen. :D

 

Slenger meg på spm. til han over... hvordan overføre til raskest? Med bluetooth, kortleser eller usb-kabelen?

KORTLESER ..så absolutt! :o)

meget fornøyd med telefonen hittil!!

ikke hatt noen av de buggene, som flere har pratet om :o)

Da kjøper jeg en på jobben i morgen. :)

Hvordan overføringshastighet er det på kortet forresten?

Lenke til kommentar

min mobil slår seg plutselig av å sånn... av og til låser den seg også sånn at bare klokken (som har stoppet) vises i bakgrunnen.. må ta utav bateriet for å få den på igjen..

 

skikkelig slitsomt at dette skjer.. flere ganger for dagen.. hva bør jeg gjøre? går det an å resete softwaren eller noe sånt? noen flere som opplever dette? leste noe om det ett eller annet sted at noen kom til å få dette problemet...

 

takker

Lenke til kommentar

Har jeg kjøpt en mandagstelefon eller er det flere med disse problemene?

 

1.Telefonen fryser på vei ut av bildebehandlings menyen. Må ta ut batteriet for restart.

 

2.Alt nett faller ut. Noen ganger kommer det tilbake av seg selv, men siste 2 gangene har jeg måtte søke opp nett selv. Kan ikke se noe mønster i når dette skjer.

 

3.Telefonen er ubrukelig til ringing, bruker den til det også innimellom. Får en hul metallisk lyd som hakker. Gjør det umulig å høre hva den jeg prater med sier og telefonen mister mye av sin funksjonalitet.

 

Bortsett fra at jeg ikke kan ringe med den, må ta ut batteriet innimellom er telefonen kjempe fin. Har ikke nett allikevel.

Lenke til kommentar
Har jeg kjøpt en mandagstelefon eller er det flere med disse problemene?

 

1.Telefonen fryser på vei ut av bildebehandlings menyen. Må ta ut batteriet for restart.

 

2.Alt nett faller ut. Noen ganger kommer det tilbake av seg selv, men siste 2 gangene har jeg måtte søke opp nett selv. Kan ikke se noe mønster i når dette skjer.

 

3.Telefonen er ubrukelig til ringing, bruker den til det også innimellom. Får en hul metallisk lyd som hakker. Gjør det umulig å høre hva den jeg prater med sier og telefonen mister mye av sin funksjonalitet.

 

Bortsett fra at jeg ikke kan ringe med den, må ta ut batteriet innimellom er telefonen kjempe fin. Har ikke nett allikevel.

gjetter doa

Lenke til kommentar

det med og overføre har jeg hatt absolutt ingen problemer med, går fort og greit, veldig enktelt. Dette er den enkleste måten jeg noen gang har overført noe som helts fra en mobil til pc. Må si meg imponert over det :D

 

en ting jeg lurer på, makro er for og gi bedre bilder? Skarpere? For da har jeg den på hele tiden :hmm: Men hvis den gir dårligere bilder langt fra eller nærme så vil jeg så klart ikke det... hjelp noen :roll:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Makro er så vidt jeg vet kun et forhåndsprogramert, eller selvlaget oppsett med diverse instillinger satt. På den måten kan du selv enkelt velge "inne" "ute" "god kvalitet" osv. uten å stille på alt mulig. Mulig jeg surrer litt her da...

Lenke til kommentar
Makro er så vidt jeg vet kun et forhåndsprogramert, eller selvlaget oppsett med diverse instillinger satt. På den måten kan du selv enkelt velge "inne" "ute" "god kvalitet" osv. uten å stille på alt mulig. Mulig jeg surrer litt her da...

Feil. Makro vil si at du kan få fokusert på ting som er veldig nærme. Det gjør at nærbilder også blir skarpe, ikke bare bilder av fjellene der borte... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...