Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som har noe tilbehør til mobilen å anbefale? Jeg har sommerjobb i en mobiltilbehør-leverandør der jeg får alt veldig billig. F.eks. blitz (MXE-60) kunne jeg tenke meg tilbakemeldinger på. Er det noen som vet om k750i bordladeren (CDS-60) kan brukes til å koble til pc'n? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Er det noen som vet om k750i bordladeren (CDS-60) kan brukes til å koble til pc'n? Burde ikke du vite dett om du jobber for leverandøren? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nope, bare pakker det ned i esker og sender det til butikkene. Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noe har klikket. Telefonen vil ikke indikere at linsedekselet åpnes selv om det er åpent. (bryterfeil eller liknende?) Jeg går inn på kameramodus, men det er bare sort, og det viser seg at selv om kameradekselet er åpent, vil ikke mobilen starte kameraet... Dessuten har jeg det gode problemet som andre folk har hatt med at det låser seg noen ganger (ikke så veldig ofte) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er det noen som vet om k750i bordladeren (CDS-60) kan brukes til å koble til pc'n? Du kobler datakabel og evt lader inn i CDS-60, så fungerer den som en datakabel og lader + at du vet hvor du har telefonen Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som har noe tilbehør til mobilen å anbefale? Jeg har sommerjobb i en mobiltilbehør-leverandør der jeg får alt veldig billig. F.eks. blitz (MXE-60) kunne jeg tenke meg tilbakemeldinger på. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438934 Er det noen som vet om k750i bordladeren (CDS-60) kan brukes til å koble til pc'n? Ja Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Takker. Da blir det nok i det minste bordladeren. Får blitzen til 100 kroner så det er verdt et forsøk. Noen andre forslag til ekstrautstyr? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Billader, minnekort, bilholder... Jeg kjøpte 1GB kort i dag. Jeg lurer fortsatt på om det er noen som har testet magnetholder på denne telefonen og vet om det funker bra? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Bilholder og billader trenger jeg ikke, men det kan jeg få for 30 kroner Minnekort skal jeg nok ha, men vet ikke hvor stort. Hva kostet ditt 1GB? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 850 kroner og 50 øre, men jeg får det til innkjøpspris + mva der jeg jobber... Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har du lyst å få et til? Alle sjappene jeg leter etter det på får det ikke inn før jeg reiser på ferie Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja du må bare komme innom å kjøpe et, vi fikk inn i går, men da blir nok prisen litt høyere Rundt 1000 tror jeg det var... Tror jeg lar være å nevne butikknavn så vi holder oss til retningslinjene. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skal høre hva jeg kan få det til i morgen på jobb. Tror jeg ikke skal nevne navnet på firmaet jeg heller Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg håper du mener at du kan selge videre til meg for en like billig penge, og ikke bare skal skryte over at du kan få det billigere enn oro2? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe, å selge videre er vel strengt talt ikke lov vil jeg anta. Det er vel for å skryte, ja Om det er billig nok kommer jeg nok til å kjøpe det. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 "Hei K750i og Telenor går ikke sammen. Det er en feil i softwaren som gjør at man ikke kan bruke telenor som nettleverandør, det går heller ikke å oppgradere software på den. Vi får inn et nytt parti telefoner i august hvor denne feilen skal være rettet på. Det beste er om vi tar inn telefonen din og krediterer den. Så kan du kjøpe en ny 750 i midten av August." Dette sa de når jeg sendte mail til MPX, og lurte på hva jeg skulle gjøre. Meget bra av dem, men kjipt av SE.. At det skal være sånn! Er jo en del som har Telenor.. Menmen.. Må bare vente da gitt Janse Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan noen hjelpe meg!!! Det står at K750i ikke er tilkoblet pcen når den er det!! Hva kan jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har ndu innstallert programvaren som fulgte med tlfen? Ikke alle pcer finner den av seg selv, har bare lagt den inn på 2 pcer, en fant den, en måtte ha hjelp av driverne på cden. Den skal ihvertfall dukke opp som ekstern disk lik minnekortleser/mp3-spiller/kamera etc. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) "Hei K750i og Telenor går ikke sammen. Det er en feil i softwaren som gjør at man ikke kan bruke telenor som nettleverandør, det går heller ikke å oppgradere software på den. Vi får inn et nytt parti telefoner i august hvor denne feilen skal være rettet på. Det beste er om vi tar inn telefonen din og krediterer den. Så kan du kjøpe en ny 750 i midten av August." Dette sa de når jeg sendte mail til MPX, og lurte på hva jeg skulle gjøre. Meget bra av dem, men kjipt av SE.. At det skal være sånn! Er jo en del som har Telenor.. Menmen.. Må bare vente da gitt Janse Hmm.. Det må være R1J002 som gjør at Telenor og K750i ikke "passer" ilag da..?? Jeg har Telenor og R1L002, og det funker som bare det... Endret 22. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har ikke telefonen, men virket som det var denne tråden det var aktivitet i når det gjaldt k750i.... Lurer på om det er noen som veit om hvilke butikker (med k750i på lager) som selger den billigst? Helst med Djuice Nonstop abn. Har sett den var til 1090 kr i en expertbutikk, men de hadde den ikke på lager. håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå