Kamikaze1 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg klarte ikke å finne igjen tråden om bugs, så jeg poster her. I det siste har jeg opplevd av og til at displayet blinker hvitt tre-fire ganger før skjermen kommer tilbake igjen. Det virker som telefonen blir restartet, og jeg tror tidtakere etc blir slått av. Opplever det kanskje en gang annenhver dag. Så langt er det ikke så plagsomt at jeg har tenkt å levere den inn til service. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Noen som vet hvor nye spill skal legges inn`? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Noen som vet hvor nye spill skal legges inn`? Se side 70 i manualen. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hallo jeg fikk min K750i i dag men det sto ingenting om ladetid å jeg årket rett og slett ikke å lese igjenna 40 sider for jeg har Et liv Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg klarte ikke å finne igjen tråden om bugs, så jeg poster her. I det siste har jeg opplevd av og til at displayet blinker hvitt tre-fire ganger før skjermen kommer tilbake igjen. Det virker som telefonen blir restartet, og jeg tror tidtakere etc blir slått av. Opplever det kanskje en gang annenhver dag. Så langt er det ikke så plagsomt at jeg har tenkt å levere den inn til service. her er tråden om kjente bugs Lenke til kommentar
bellimo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei !!! Lure på ein liten sak angåande k750I.. E da muligt å slå av lyden so kjem når du tar bilde?? irriteranes heile lyden Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei !!! Lure på ein liten sak angåande k750I.. E da muligt å slå av lyden so kjem når du tar bilde?? irriteranes heile lyden Bare sett mobilen på lydløs, så forsvinner kameralyden. Lenke til kommentar
bellimo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Da va jo enkelt og greit ... Takkar.. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hallo jeg fikk min K750i i dag men det sto ingenting om ladetid å jeg årket rett og slett ikke å lese igjenna 40 sider for jeg har Et liv Hva vil dere anbefale? Det står jo at du skal lade den opp helt, men det har ikke så veldig mye å si. Jeg tok den i bruk med en gang. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hallo jeg fikk min K750i i dag men det sto ingenting om ladetid å jeg årket rett og slett ikke å lese igjenna 40 sider for jeg har Et liv Hva vil dere anbefale? Det er det samme om du bruker den med en gang, eller lader den helt opp. Les her for mer info Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Litt stilig at man kan lade gjennom usb kabelen noen som vet hvor jeg finner windows xp theme til K750i ? alså "layout" ?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Litt stilig at man kan lade gjennom usb kabelen noen som vet hvor jeg finner windows xp theme til K750i ? alså "layout" ?? Her er du to Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Litt stilig at man kan lade gjennom usb kabelen noen som vet hvor jeg finner windows xp theme til K750i ? alså "layout" ?? Her er du to takker så meget mp3en på mobiln ruler jo Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Fikk min midt i ferien, når at pappa kom "hjem" til Kroatia etter et lite jobb-avbrudd. På flyplassen i Emiratene kjøpte han en K750i til meg og en til broren min. Telefonen har arabiske tegn i tillegg til "vanlige" bokstaver, noe som ser litt stilig ut. Problemet er at det ikke var noe norsk ordbok på mobilen, noe som heller ikke er til å forvente, men er det noen som gi meg en link til en norsk språkpakke jeg kan legge inn? Ser at det står nevnt på www.sonyericsson.com , men finner ikke ut hvor det ligger Endret 16. juli 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 GSM Teknikk legger inn norsk språkpakke. Hvorfor kjøpte du den ikke bare i Norge, slik at du får norsk garanti etc... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) GSM Teknikk legger inn norsk språkpakke.Hvorfor kjøpte du den ikke bare i Norge, slik at du får norsk garanti etc... Takker, skal prøve det. Ikke akkurat min avgjørelse når den ble kjøpt som gave på duty-free i De Forente Arabiske Emirater. EDIT: Er det noen måte å gjøre det _selv_? Endret 16. juli 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg er usikker på om du får gjort dette selv. Hadde det vært meg, ville jeg nok ha levert den inn og latt andre "eksperter" gjort jobben, pga reklamasjon osv. Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det mulig å bruke mobilen som modem med en vanlig datamaskin vha usb-kabelen uten noe ekstra hardware? Eller er det bare mulig at mobilen bruker internet gjennom PC'en? Jeg får koblet til mobilen sånn at jeg får et tilkoblingsikonet i taskbar, men jeg kommer ikke inn på noen sider. Her er innstillingene jeg har prøvd: Opprett en ny tilkobling: GPRS/UMTS pakkedata Generelt: GPRS/UMTS-pakkedata Modem: Sony Ericsson 750 USB WMC Data Modem (COM3) DNS: har skrevet inn nextgentels dns adresser Pålogging: - GPRS/UMTS: bruk standardinnstillinger Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Når de reklamerer for det på Sony Ericssons hjemmesider så tviler jeg på at det blir noe problem, men å betale 300 kroner for noe jeg _kan_ gjøre selv har jeg virkelig ikke lyst til Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du kan selvfølgelig sjekke oppdateringstjenesten til SEUS. Men jeg mener å tro at den legger inn opprinngelig språkpakke, og ikke norsk. Men det skader jo ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå