Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har opplevd problemer med tilkobling til IMAP epostkontoer?

 

Dette fungerte fint på K700, men får det ikke til å fungere på k750.

 

Bruker Netcom som operatør.

 

Ser i loggen på mailserveren at det ser ut som telefonen ikke får sendt hele innloggingsmeldingen, men det er ikke så lett å tyde..

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt min i CA 1 døgn og er ikke så veldig begeistra (gjerne for jeg hadde P900 før)

 

Det negative jeg har merket til nå er:

- Ved T9 skriving må du bruke joystick for å velge mellom alternative ord, det er altså ikke mulig å trykke på 0, som på tidligere modeller

 

- Hadde kameraproblemet som mange her sier (kunne ikke filme, den bare hoppet ut i menyen) men det løste seg ved restart av mobilen

 

- Lite sms minne

 

Ellers så virker dette som en bra mobil! Jeg er vandt med P900 men ville ha en mindre mobil, jeg kan jo ikke forvente å få samme funksjonalitet som på P900, men den er ikke verst til å være en "ikke-symbian"

 

Joysticken er i tillegg litt uvandt, da jeg ikke har hatt mobil med dette før,

ser på det som en dårlig løsning. men det er vel bare en tilvendingssak

 

venter forresten min K750i nr 2 i kveld! lurer på hva jeg skal gjøre med den :p

Lenke til kommentar
er telefonen verdt pengene?

har veldig lyst på den, men skeptisk til å kjøpe. hadde tenkt å kjøpe den på Komplett.no

Kommer an på hva du har fra før. Når jeg ser signaturen din (hva du har av mobiler) så tror jeg kanskje du ikke vil få noen stor opplevelse bortsett fra kamerakvaliteten.

Lenke til kommentar

sliter litt med USB kabelen min, dvs jeg får den ikke til å kommunisere ved USB kabelen.

Bluethooth går glimrende men ikke via kabel altså...

Plugger jeg i kabelen skjer det ingenting...

Har innstalert pc suite men åpner jeg Sony Ericsson File Manager så står det ikke tilkoblet ... hva skjer?

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Hei!

Dette er off-topic:

 

Var å så på k750i i dag på spaceworld (Oslo), og må si at telefonen ikke virket så fengende i virkeligheten som vist på bildene. Men jeg kjøper'n allikvel. Skjermen var jo helt "crazy", virkelig i øynefallende. Fikk trykket litt på telefonen, det var noe tegn til etterslep, mener det var 1-2 sek fra jeg trykket "meny"-knappen til jeg kom inntil menyen. Andre mener jo at den er ganske responsiv. BTW fikk også lyttet litt på lyden, som virket for det meste veldig bra.

 

T-mac1. :thumbup:

Endret av T-mac1
Lenke til kommentar
Fikk trykket litt på telefonen, ikke noe tegn til etterslep, mener det var 1-2 sek. Andre mener jo at den er ganske responsiv.

Innlegget ditt har ingenting her å gjøre, du har jo ikke telefonen selv.

 

MEN: Setningen jeg siterer; den gir ingen mening.

 

Det er IKKE tegn til etterslep, men det var 1-2 sekunder?

 

Telefonen er meget responsiv. Er ikke din det (når du får skaffet deg en) er det noe feil med den.

Lenke til kommentar

vil ikke kalle det etterslep men jeg forstår hva han mener, på min og så ser jeg dette når jeg går fra meny til meny. MEN vil ikke kalle det etterslep, heller 0,03 sekunders "hakking" hvis du sammenligner det med smooth. Absolutt responsiv er den, hopper fort inn og ut av menyer, Eneste gangen jeg ser time glasset er når jeg går inn på mine bilder. Men det forstår jeg, alle bildene mine er tat i maks oppløsning så da må den "tenke" litt. Til og med pc min er slik :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...