Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Digi og Amobil reklamerer for en ny firmware. Har det kommet noe nytt over helga, eller har det ikke? Som sagt informerer jo ikke SE om hvilken firmware som ligger ute, noe som er forferdelig dumt. Noen som kan si versjonen på denne såkalte siste firmwaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær hilset.

Har vurdert å kjøpe K750i siden lansering, men har sett at det har vært litt problemer og småtull med den.

Er dette fikset med oppdateringer nå?

Lurte i grunn bare på om folk som har peiling her mener jeg bør/kan kjøpe den nå, eller om jeg bør vente (til den er mer 'stabil')? :ermm:

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål etter å ha hatt telefonen i et par timer:

1) Screensaveren går ikke av når jeg beveger joystick, mulig å endre på?

2) Hvorfor har de gått over til sånne teite plugger som gjør at man ikke kan lade samtidig som man bruker handsfree?? Jeg nekter å vedta noe forelegg hvis jeg blir stoppet når jeg har lite batteri :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har et par spørsmål etter å ha hatt telefonen i et par timer:

1) Screensaveren går ikke av når jeg beveger joystick, mulig å endre på?

2) Hvorfor har de gått over til sånne teite plugger som gjør at man ikke kan lade samtidig som man bruker handsfree?? Jeg nekter å vedta noe forelegg hvis jeg blir stoppet når jeg har lite batteri :dontgetit:

1) Nei, trykk på hvilken som helst av de andre knappene.

2) Du slipper å få noe forelegg fordi bil-laderen har kontakt under pluggen som du kan koble handsfree inn i. Den har også lommelykt, bare for å ha nevnt det :love: .

Lenke til kommentar

1) Nei, trykk på hvilken som helst av de andre knappene.

Det var veldig irriterende.

2) Du slipper å få noe forelegg fordi bil-laderen har kontakt under pluggen som du kan koble handsfree inn i. Den har også lommelykt, bare for å ha nevnt det :love: .
Er det noen steder som fått inn originale billadere? Pris? Og når kommer uorginale på Clas?
Lenke til kommentar

@oro2

1) Helt grusomt :whistle:

2) Fleste nettbutikker har hatt laderen lenge, både Komplett og Netshop har den ihvertfall.

@Alle

Sjekker dere ingenting før dere spør eller?!? Hva er problemet.. klarer dere ikke sjekke nettbutikker selv eller er dere rett og slett så late at dere prøver å få andre til å gjøre jobben for dere?

Endret av klorin
Lenke til kommentar
@Alle

Sjekker dere ingenting før dere spør eller?!?

Tenkte helst på butikker utenom nettet. På tilbehør blir det like mye porto som det produktet koster. .. De har ikke hatt inn der jeg har vært og sett, men får kjøre rundt og se hvis de har fått det mange plasser.

Lenke til kommentar

Klart jeg kan kreve ny tlf, men dette er en ny. Sendte inn den gamle og fikk ny.

Jeg prøver å oppdatere den via nett, men får opp mld "Det finnes for tiden ingen tjeneste for enheter som tilhører operatøren din"

Noe som kan hjelpe meg med det, hva betyr det? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...