Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

nei, har den ikke lengre.

Knuste den med hammer.

ps: den var ødelagt fra før av men

måtte har noe å la frustrasjonen for

den mobiltypen å gå utover på.

"Knuste den med hammer" :ohmy::cry::hmm:

Hva var problemene med den da? ..hva skal du ha deg igjen nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En god nyhet til alle med K750i og som synes

lyden på høyttalerne er veldig dårlig.

Fikk vite idag at SE har kommet med nye høyttalere til

mobilen som skal vistnok løse det problemet.

Leverer min inn til verksted etter å ha kommet tilbake fra ferien.

:thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

ok brems litt her, hvilken høyttaler er det du snakker om? Den eksterne som gir lyd fra seg når du hører på mp3 f.eks uten headsett eller den som er forand tlf som du kan høre folk prate i når du ringer? Synes lyden er helt ok jeg...

Nå snakker jeg om høyttaleren man hører på når man snakker i mobilen(ikke den eksterne bak)

Jeg synes lyden var veldig svak 1 dag jeg kjøpte den.

Snakka med SE folka på Elektromessa, selv dem var enig i at lyden var veldig svak og klagde på det.

Lenke til kommentar
nei, har den ikke lengre.

Knuste den med hammer.

ps: den var ødelagt fra før av men

måtte har noe å la frustrasjonen for

den mobiltypen å gå utover på.

"Knuste den med hammer" :ohmy::cry::hmm:

Hva var problemene med den da? ..hva skal du ha deg igjen nå?

Problemet var vel selve mobilen!

jeg mener, den har ikke logikk fra A til B

men går innom æ og kjører et par ganger

rundt z og sånt.... *brrr*

Programmene var helt fucka:p

den startet liksom flere programmer når

jeg valgte å starte et + at den noen ganger

kjørte dem i split screen. Og da snakker vi

split screen som i at pikslene blander seg

så det blir en salig mølje av farger og former.

Lenke til kommentar
den startet liksom flere programmer når

jeg valgte å starte et + at den noen ganger

kjørte dem i split screen. Og da snakker vi

split screen som i at pikslene blander seg

så det blir en salig mølje av farger og former.

:hmm:

Hvor mye drakk mobilen da?

siden du er ennå full :dribble:

:tease:

Lenke til kommentar
og det funka fett ? var dette med Telenor ? Kan du forklare step by step åssen ? hva mener du med linke internett til mms ?

det var med chess. feilmelding som tlf ga var at wap profilen ikke var funnet ellerno.

1. jeg slettet først alle profilene som lå under innstillinger -> datakommunikasjon -> datakontoer. så la jeg inn profilene på nytt manuelt under samme mappe, en for mms og en for wap.

2. deretter slettet jeg profilene som lå inn under innstillinger -> internett-innst. -> internett profiler. la så inn nye profiler der, en for wap og en for mms. der har du et valg som heter "koble til med", der velger du den profilen du la inn i steg 1.

3. gikk så inn i mms innstillingene, og valgte mms profilen jeg la inn under steg 2. deretter funket alt :)

Lenke til kommentar

Sikkert blitt spurt om tidligere, men orker ikke bla igjennom alle sidene. kommer det en høyttaler man kan koble til telefonen på samme måte som samsung d500?

Sett at det kommer blitz til k750i, hadde vært kult om det kom en høyttaler på samme størrelse!

Lenke til kommentar

Så i en annen post at det var mulig og få flight mode på k750, er det samme flight mode som er på w800 eller er det bare at telefon virker helt likt, bare uten og koble til noe nettverk? Og hvordan får jeg fram denne flightmoden?

Lenke til kommentar
Så i en annen post at det var mulig og få flight mode på k750, er det samme flight mode som er på w800 eller er det bare at telefon virker helt likt, bare uten og koble til noe nettverk? Og hvordan får jeg fram denne flightmoden?

Utover det jeg har lest meg fram til (kan selvfølgelig ta feil) så er det slik at du evt kan legge inn SW for W800 på din K750i, for så at du får tilgang på fligtmodus....

Usikker, men dog tror nok det kan fungere, ettersom begge telefonene er ganske like bortsett fra at w800 er mer dedikert som musikkspiller :yes:

Lenke til kommentar
Noe jeg tenker på alltid når jeg leser dette er, ``Hvordan i all verden har disse gutta fått tak i fw til W800 før lansering!?`

Er det noen slemme sjeler som jobber for SE som har gått bak ryggen dems og gitt den ut?? Eller...?? :hmm:

de har tilgang til EMMA, Sony Ericsson sine ftp sider med oppdatert fw til telefonene. Det er der alle service sentere henter fw. W800 sin fw kom sikkert på EMMA nå.

Lenke til kommentar
Hvilke video format støtter K750i? Altså hva kan man se på telefonen?

3pg og mp4.

mp4 har desidert best kvalitet, men er dog noe tyngre å kjøre. ulempen med 3pg er ikke bare at videokvaliteten er crap med lyden høres ut som søppel og.

skal du encode en film du har i f.eks avi/mpg forman så vil jeg anbefale ImTOO 3gp converter og PSP conferter(for mp4) :yes:

Lenke til kommentar

Mulig det har blitt nevnt tidligere her, men min joystick har iallefall begynt å krangle voldsomt noe som også var et problem på K700i (selv om jeg aldri hadde denne selv). Kjedelig saker, men det får bli service etter ferien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...