iCar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) En god nyhet til alle med K750i og som synes lyden på høyttalerne er veldig dårlig. Fikk vite idag at SE har kommet med nye høyttalere til mobilen som skal vistnok løse det problemet. Leverer min inn til verksted etter å ha kommet tilbake fra ferien. Endret 28. juni 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Adilr18: Du trenger IKKE bruke store bokstaver. Det går helt fint med standard skriftstørrelse. Denne flyttes til "Åpen diskusjon om mobil" da telefonen ikke er noen nykomling lenger. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 til dere som har problemer med wap/mms. det kan kanskje være en løsning å legge inn profilene manuelt. først wap og mms profilene. deretter lager du en ny internettprofil som du linker til mms profilen. hadde dette problemet på tlf til en kunde her en dag, og måtte gjøre det på denne måten for å få det til. Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) og det funka fett ? var dette med Telenor ? Kan du forklare step by step åssen ? hva mener du med linke internett til mms ? Endret 28. juni 2005 av unkny Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan noen bekrefte om det er nye høytalere på nye telefoner? Har vi som da allerede har telefonen krav på ny høyttaler. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan noen bekrefte om det er nye høytalere på nye telefoner? Har vi som da allerede har telefonen krav på ny høyttaler. Jeg skal hvertfall levere den inn etter ferien og få bytta ut høyttalere,det skulle gå på garanti. Endelig blir det gjort noe med svake lyden som jeg har klagd over helt siden første dag,det er faktisk d eneste jeg hadde å klage over:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Kan noen bekrefte om det er nye høytalere på nye telefoner? Har vi som da allerede har telefonen krav på ny høyttaler. Jeg skal hvertfall levere den inn etter ferien og få bytta ut høyttalere,det skulle gå på garanti. Endelig blir det gjort noe med svake lyden som jeg har klagd over helt siden første dag,det er faktisk d eneste jeg hadde å klage over:) Enig, men må den sendes inn da (Heldigvis jobber jeg i en elektro-butikk) Endret 28. juni 2005 av datating Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan noen bekrefte om det er nye høytalere på nye telefoner? Har vi som da allerede har telefonen krav på ny høyttaler. Jeg skal hvertfall levere den inn etter ferien og få bytta ut høyttalere,det skulle gå på garanti. Endelig blir det gjort noe med svake lyden som jeg har klagd over helt siden første dag,det er faktisk d eneste jeg hadde å klage over:) Enig, men må den sendes inn da (Heldigvis jobber jeg i en elektro-butikk) Ja den måtte sendes inn. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan noen bekrefte om det er nye høytalere på nye telefoner? Har vi som da allerede har telefonen krav på ny høyttaler. Jeg skal hvertfall levere den inn etter ferien og få bytta ut høyttalere,det skulle gå på garanti. Endelig blir det gjort noe med svake lyden som jeg har klagd over helt siden første dag,det er faktisk d eneste jeg hadde å klage over:) min telefon har da høy og fin høyttaler .. Lenke til kommentar
z44 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvor lang tid tar det før batteriet får normal varighet? tror nemlig mitt er gått dunken. Varer jo bare i maks 6 timer. Har hatt telefonen siden fredag. Har ladet batteriet fullt hver gang, og tømt det helt til telefonen har slått seg av. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En god nyhet til alle med K750i og som synes lyden på høyttalerne er veldig dårlig. Fikk vite idag at SE har kommet med nye høyttalere til mobilen som skal vistnok løse det problemet. Leverer min inn til verksted etter å ha kommet tilbake fra ferien. ok brems litt her, hvilken høyttaler er det du snakker om? Den eksterne som gir lyd fra seg når du hører på mp3 f.eks uten headsett eller den som er forand tlf som du kan høre folk prate i når du ringer? Synes lyden er helt ok jeg... Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvor lang tid tar det før batteriet får normal varighet? tror nemlig mitt er gått dunken. Varer jo bare i maks 6 timer. Har hatt telefonen siden fredag. Har ladet batteriet fullt hver gang, og tømt det helt til telefonen har slått seg av. Det høres ut som batteriet er gått dukken ja.. -så vidt jeg vet (dere får rette meg hvis jeg tar feil) så skal ikke Li-polymer batteriene lades helt ut.. (men dem kan godt kladdlades), så kan være det som har tatt knekken å det. -jeg har hatt telefonen sinde helgen, og ladet 2t første lading, deretter kladd ladet opp til fult. den har nå ikke sett en lader siden mandag, og er fortsatt noen og 40% igjen.. Lever telefonen, og få nytt batteri.. så får du avgjøre selv om du forteller at du har ladet den helt ut mellom ladingene.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det kan han vel godt fortelle. SE sier ingen ting om at batteriet ikke skal lades helt ut for da blir det ødelagt. Så dette er en liten miss av SE så han har fullt krav på nytt batteri på garantien. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det kan han vel godt fortelle. SE sier ingen ting om at batteriet ikke skal lades helt ut for da blir det ødelagt. Så dette er en liten miss av SE så han har fullt krav på nytt batteri på garantien. Mener nå jeg. ikke uenig jeg.. MEN er vel ikke første gang hvis ett verksted/butikk evt. ville ha prøvd å vri seg unna.. -bare se hvor mange "fukt skader" vi har her i landet det.. Men JEG er helt enig med deg, og da har jo han valget.. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) er denne tråden også for folk som har HATT k750i ? Endret 29. juni 2005 av Farnell Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 er denne tråden også for folk som har HATT k700i ? Det er K750i denne tråden er om. =) Den nye mobilen over K700i med 2 mp kamera og sånt... Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 eh...nå da? for har du den ikke lengre da? Det kan jo være intr å vite Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 nei, har den ikke lengre. Knuste den med hammer. ps: den var ødelagt fra før av men måtte har noe å la frustrasjonen for den mobiltypen å gå utover på. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva er det du sier mann!!! Nå knuste du mitt hjerte! Det er jo tidenes beste mobil i mine øyner. Alle har jo litt barnesykdom i ny og ne. Men ser du bort fra det så finnes det ikke noen bedre tlf!! *ahh elsker denne mobilen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå