Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt k750i i 3 uker nå, og er kjempefornøyd.

Er det noen som vet om det finnes en lur snarvei for å skifte profiler, eller må jeg lage dette som en egen snarvei på joysticken?

Slik det er nå, må jeg gjennom 5-6 tastetrykk for å skifte profil.

Lenke til kommentar

Har fått mms og wap oppsett fra Telenor nå, men ingenting fungerer. Sendte en mms fra en annen mobiltelefon jeg har, og jeg får beskjed at jeg har motatt meldingen. Men hvis jeg prøver å hente den ned får jeg denne meldingen: "Nedlastning mislyktes. Feil under kommunikasjon. Prøv igjen senere" :hmm: Noen som vet hva som er feil?

 

jeg får heller ikke gått på internett, hvis jeg f.eks skriver inn www.google.com, får jeg også en melding: "tilkoblingen er avbrutt. kontroller nettdekningen eller data og internett innstillinger." Rett etter denne kommer en ny melding: "ugyldige innstilinger. Hør med leverandøren og prøv igjen"

 

Kan nevne at jeg oppgraderte telefonen og jeg har telenor. Men dette skjedde også før jeg oppgraderte telefonen

 

Jeg har også prøvd med et netcom sim-kort, men det samme skjer, bare at det tar litt lengre tid før meldingene kommer.

:mad:

 

Kan noen hjelpe meg, eventuelt fortelle meg hva de riktige innstillingene er?

 

EDIT: jeg fikk det til nå :D får bare håpe det holder seg slik og ikke klikker igjen :p

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar
hva gjorde du for å få det til ?

først fikk jeg oppsett på wap og mms fra telenor, men dette fungerte ikke. Så jeg gikk på internett-profiler, valgte Telenor wap, mer og innstillinger. der valgte jeg koble til med: telenor gprs, så funka det :thumbup:

 

på MMS: meldingerr -> innstilinger ->mms-melidng---> internett-profil telenor mms -->innstillinger. Koble til med: TnM/MMS/GPRS

 

Så funka det der også, får håpe det går med deg også :)

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar

hmm.. altså, jeg med chess abb (telenor nett), får det til og funke, ikke alle med telenor abb får det til å funke enda vi kjører samme oppsett (sendt fra 1999 (telenor) etter sendt melding til dem (wap k750i og mms k750i), netcom og tele2 går greit..

 

Snodig.. -begynner å lurer på om det kan være simkort avhengig jeg.. har dere som har problemer nye sim-kort? Jeg er fult klar over at denne FW oppdateringen har endel bugs, bla annet nettop wap og mms, men er jo snodig at ikke alle med telenor er rammet, og heller ikke jeg som jo bruker telenor sitt nett..

Lenke til kommentar
forbanna sprøtt, er jo et lass med telenor kunder det ikke virker for.... Men mulig du har kjøpt en tlf med ferdig oppsatt telenor på da siden den tnm/gprs saken fulgte med telefonen.

jeg kjøpte den på elektrofil messa med privat+ abb.

 

Kan du hverken sende/motta mms og bruke wap?

Lenke til kommentar
hmm.. altså, jeg med chess abb (telenor nett), får det til og funke, ikke alle med telenor abb får det til å funke enda vi kjører samme oppsett (sendt fra 1999 (telenor) etter sendt melding til dem (wap k750i og mms k750i), netcom og tele2 går greit..

 

Snodig.. -begynner å lurer på om det kan være simkort avhengig jeg.. har dere som har problemer nye sim-kort? Jeg er fult klar over at denne FW oppdateringen har endel bugs, bla annet nettop wap og mms, men er jo snodig at ikke alle med telenor er rammet, og heller ikke jeg som jo bruker telenor sitt nett..

jeg prøvde jo med mitt gamle netcom kort også. men det gikk ikke med det heller. og da brukte jeg jo netcom sitt nett

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar
jeg kan hverken motta/sende mms, jeg kan ikke surfe på wap.

 

Og ja til Tormod: jeg har et gammel sim kort faktisk.... men skal det ha noe å si ?

 

Jeg holder snart på å klikke :thumbdown:

skal ikke se bort i fra det nei.. har du mulighet til å få testet med andre telenor kort?

-ikke vært første gang sim kortet skaper trøbbel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...