Juke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 passer denne? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16233 Ja, den skal passe. Det er i allefall riktig type kort (Memory Stick PRO Duo™). Lenke til kommentar
norst1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har hatt k750i i 3 uker nå, og er kjempefornøyd. Er det noen som vet om det finnes en lur snarvei for å skifte profiler, eller må jeg lage dette som en egen snarvei på joysticken? Slik det er nå, må jeg gjennom 5-6 tastetrykk for å skifte profil. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Trykk på den midterste knappen oppe og legg til en snarvei der Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Har fått mms og wap oppsett fra Telenor nå, men ingenting fungerer. Sendte en mms fra en annen mobiltelefon jeg har, og jeg får beskjed at jeg har motatt meldingen. Men hvis jeg prøver å hente den ned får jeg denne meldingen: "Nedlastning mislyktes. Feil under kommunikasjon. Prøv igjen senere" Noen som vet hva som er feil? jeg får heller ikke gått på internett, hvis jeg f.eks skriver inn www.google.com, får jeg også en melding: "tilkoblingen er avbrutt. kontroller nettdekningen eller data og internett innstillinger." Rett etter denne kommer en ny melding: "ugyldige innstilinger. Hør med leverandøren og prøv igjen" Kan nevne at jeg oppgraderte telefonen og jeg har telenor. Men dette skjedde også før jeg oppgraderte telefonen Jeg har også prøvd med et netcom sim-kort, men det samme skjer, bare at det tar litt lengre tid før meldingene kommer. Kan noen hjelpe meg, eventuelt fortelle meg hva de riktige innstillingene er? EDIT: jeg fikk det til nå får bare håpe det holder seg slik og ikke klikker igjen Endret 28. juni 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hva gjorde du for å få det til ? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hva gjorde du for å få det til ? først fikk jeg oppsett på wap og mms fra telenor, men dette fungerte ikke. Så jeg gikk på internett-profiler, valgte Telenor wap, mer og innstillinger. der valgte jeg koble til med: telenor gprs, så funka det på MMS: meldingerr -> innstilinger ->mms-melidng---> internett-profil telenor mms -->innstillinger. Koble til med: TnM/MMS/GPRS Så funka det der også, får håpe det går med deg også Endret 28. juni 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hmm... står ikke tnm/mms/gprs hos meg.. mange som sier de har tnm og det virker.. åssen fikk du den tnm saken ? fungerer også wap hos deg ? Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg kjører R1J002, og her fungerer wap og mms... -jeg har chess abb, men telenor sitt nett og kjører med standar innstillingen jeg fikk tilsendt av 1999.. Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kjører siste software jeg også, og det fungerer ikke med telenor, men har prøvd med tele2 og netcom sim kort og dems oppsett. Og de funker blir frustrert her Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hmm... står ikke tnm/mms/gprs hos meg.. mange som sier de har tnm og det virker.. åssen fikk du den tnm saken ? fungerer også wap hos deg ? den har vært der hele tida wap fungerer ja Endret 28. juni 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 svarte da.. jeg har kun Telenor WAP og Telenor MMS som valg, ingen flere... åssen fikk du den andre der ? Har du brukt telenormobil.no og fått oppsettene fra ? Eller Sony Ericsson sine nettsider ? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 som valg på internett-profil har jeg: telenor gprs, Tnm/mms/gprs. telenor wap og telenor MMS telenor gprs og tnm/mms/gprs var på tlf da jeg kjøpte den på søndag. Telenor wap og mms fikk jeg fra telenor.no Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 og du har den nyeste sonyericsson softwaren ? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 og du har den nyeste sonyericsson softwaren ? oppgraderte FW i går ja. Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 forbanna sprøtt, er jo et lass med telenor kunder det ikke virker for.... Men mulig du har kjøpt en tlf med ferdig oppsatt telenor på da siden den tnm/gprs saken fulgte med telefonen. Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hmm.. altså, jeg med chess abb (telenor nett), får det til og funke, ikke alle med telenor abb får det til å funke enda vi kjører samme oppsett (sendt fra 1999 (telenor) etter sendt melding til dem (wap k750i og mms k750i), netcom og tele2 går greit.. Snodig.. -begynner å lurer på om det kan være simkort avhengig jeg.. har dere som har problemer nye sim-kort? Jeg er fult klar over at denne FW oppdateringen har endel bugs, bla annet nettop wap og mms, men er jo snodig at ikke alle med telenor er rammet, og heller ikke jeg som jo bruker telenor sitt nett.. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 forbanna sprøtt, er jo et lass med telenor kunder det ikke virker for.... Men mulig du har kjøpt en tlf med ferdig oppsatt telenor på da siden den tnm/gprs saken fulgte med telefonen. jeg kjøpte den på elektrofil messa med privat+ abb. Kan du hverken sende/motta mms og bruke wap? Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg kan hverken motta/sende mms, jeg kan ikke surfe på wap. Og ja til Tormod: jeg har et gammel sim kort faktisk.... men skal det ha noe å si ? Jeg holder snart på å klikke Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hmm.. altså, jeg med chess abb (telenor nett), får det til og funke, ikke alle med telenor abb får det til å funke enda vi kjører samme oppsett (sendt fra 1999 (telenor) etter sendt melding til dem (wap k750i og mms k750i), netcom og tele2 går greit.. Snodig.. -begynner å lurer på om det kan være simkort avhengig jeg.. har dere som har problemer nye sim-kort? Jeg er fult klar over at denne FW oppdateringen har endel bugs, bla annet nettop wap og mms, men er jo snodig at ikke alle med telenor er rammet, og heller ikke jeg som jo bruker telenor sitt nett.. jeg prøvde jo med mitt gamle netcom kort også. men det gikk ikke med det heller. og da brukte jeg jo netcom sitt nett Endret 28. juni 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg kan hverken motta/sende mms, jeg kan ikke surfe på wap. Og ja til Tormod: jeg har et gammel sim kort faktisk.... men skal det ha noe å si ? Jeg holder snart på å klikke skal ikke se bort i fra det nei.. har du mulighet til å få testet med andre telenor kort? -ikke vært første gang sim kortet skaper trøbbel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå