Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, takker...

Forresten så er det ingen mappe som heter MP3 og i Audio mappen er det 2 nye mapper, filene kan lagres uavhengig av dette? altså filene trenger ikke og være i noen av de mappene?

jeg la mp3 filene rett inn i audio mappa, og senere lagde en mappe som het mp3 og flytta de til den.

Hvis du oppgrader telefonen kommer det automatisk en mp3 mappe.

Lenke til kommentar
Den er grei, hadde desverre misset den tråden der..

Er disse oppgraderingene nødvendige? Jeg kjøpte min i dag...

Jepp, de er nødvendige (syns nå ihvertfall jeg)

Kameraet blir bedre, lyden i samteler høyere, MEN videokvaliteten blir dårligere.

har du telenor er det heller ikke sikkert du får brukt GPRS.

Kommer ny update igjen snart

Lenke til kommentar
Det virker som at det ikke er så lurt og oppdatere telefonen siden det er problemer med GPRS da dette er viktig?

For meg er ikke GPRS særlig viktig, dessuten har jeg ikke Telenor. Dermed er det bare fordeler ved å oppgradere (bortsett fra videogreia)

Men du må jo veie + og - opp mot hverandre selv.

Lenke til kommentar

Nettopp fått min første SE telefon, og liker den.. men

Kan man skifte font / bokstaver? Liker ikke den typen som kommer opp når man slår et nummer...

Jeg får ikke MMS til å fungere. Har prøvd med auto-instillinger tilsendt fra telenor, men akk..

Tips?

Lenke til kommentar

Etter å ha oppgradert til R1J gjorde jeg den bommerten å velge "tilbakestill alt". Da forsvant det meste av temaer og ringetoner som var innstallert på telefonen fra SE.

For å få dette tilbake på telefonen fra SE må man logge seg på via wap og hente ned så vidt jeg kan skjønne. Problemet er at etter at jeg oppgraderte til R1J så virker ikke GPRS'en slik at jeg ikke får lastet ned :(

Jeg har fått lastet ned temaene fra en belgisk(?) side som crazysteps nevnte i tråd her, men jeg klarer ikke å finne igjen ringetoner/lyder og bakgrunnsbilder som var på tlf. Noen som vet hvor jeg kan finne disse og laste ned direkte fra nettet via PC?

Lenke til kommentar
Etter å ha oppgradert til R1J gjorde jeg den bommerten å velge "tilbakestill alt". Da forsvant det meste av temaer og ringetoner som var innstallert på telefonen fra SE.

For å få dette tilbake på telefonen fra SE må man logge seg på via wap og hente ned så vidt jeg kan skjønne. Problemet er at etter at jeg oppgraderte til R1J så virker ikke GPRS'en slik at jeg ikke får lastet ned :(

Jeg har fått lastet ned temaene fra en belgisk(?) side som crazysteps nevnte i tråd her, men jeg klarer ikke å finne igjen ringetoner/lyder og bakgrunnsbilder som var på tlf. Noen som vet hvor jeg kan finne disse og laste ned direkte fra nettet via PC?

Hva med å kjøre den full gjenoppretningsfunksjonen på SE oppdaterings siden?

Da blir jo alt tilbakestilt,kanskje du for igjen de tingene?

jeg har ikke prøvd men,kanskje noen andre kan svare bedre på det?

Lenke til kommentar
KUL mobil med ELENDIGE TASTER og ELENDIG DATAFORBINDELSE!

Kameraet er fantastisk, men jeg ville heller kjøpt 6680... eller N71 eller hva den nå heter....

DU TRENGER HELLER IKKE Å BRUKE BLOKKBOKSTAVER.

Jeg har 2stk K750i og er stor-fornøyd med begge. Tastene er fantastiske.

Denne mobilen overgår hvertfall 6680 og N70 utenom symbian og umts/edge.

Tråden for de som har K750i.

Og hvem bryr seg om du skal kjøpe en murstein eller N6680? (ikke ment som personattack)

Edit: Forresten, ingen som har funnet en løsning på lydproblemet?

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

For å få dette tilbake på telefonen fra SE må man logge seg på via wap og hente ned så vidt jeg kan skjønne. Problemet er at etter at jeg oppgraderte til R1J så virker ikke GPRS'en slik at jeg ikke får lastet ned  :(

Takk for tipset. Prøvde dette, men det hjalp ikke det heller. Filene som ble slettet er visst ikke med i firmwaren som blir overført til telefonen virker det som.

Lenke til kommentar

For å få dette tilbake på telefonen fra SE må man logge seg på via wap og hente ned så vidt jeg kan skjønne. Problemet er at etter at jeg oppgraderte til R1J så virker ikke GPRS'en slik at jeg ikke får lastet ned  :(

Takk for tipset. Prøvde dette, men det hjalp ikke det heller. Filene som ble slettet er visst ikke med i firmwaren som blir overført til telefonen virker det som.

Hmm daså.

veit ikke hvilken flere muligheter du har da,

Levere inn til verksted kan dem gjøre noe med det?

Lenke til kommentar

Hmm daså.

veit ikke hvilken flere muligheter du har da,

Levere inn til verksted kan dem gjøre noe med det?

Fant backup av alt originalt innhold på telefonen her: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...876#post1280033 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...