Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Er det mange her som har fått med belteklips og håndleddstrap i K750 pakka?

Det fikk ikke jeg  :hrm:

Nei, skulle det følge med? :hrm:

Kom en kunde tilbake idag emd en k750 med kamerafeil. han hadde fått det med.

Har ikke lagt merke til det i pakkene før, så det kan ikke være så veldig mange vi har solgt med det, men noen er det, ja.

Det er litt på kanten at noen får med ekstra ting, men de sakene der har jeg ikke bruk for uansett...

Jeg er mest irritert for at jeg ikke får med den beste kamera-chippen jeg...

Syns ikke det er så ille jeg. CMOS er jo det samme som f.eks Canon EOS 350D har, mens forgjengeren 300D hadde CCD.

Er jo ingen tvil om at 350D er et bedre kamera enn 300D, så hvorfor skal k750 bli bedre med CCD brikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Firmaet til broren min skulle bestille en K750 istad, men fikk tilbakemelding om at telefonen var trukket fra markedet grunnet mange feil.

Ny versjon uten feil kom ikke før om minimum én måned.

Noen andre som har hørt det samme?

Dette var altså snakk om en Telenorforhandler, men jeg vet at Brightpoint får inn ny ladning Netcomtelefoner 1. juli. Kan det være på grunn av GPRS-problemer med Telenor? At samtlige telenormobiler er tilbakesendt?

Ville bare skyte inn at jeg har hørt noe av det samme. En del av disse k750i-ene som kom med en gang var det litt mangler på så de ventet nye telefoner snart. Snakket med en mobilforhandler nær Vika i Oslo. Forresten skulle han ha va 4400 for telefonen uten abb. Sinnsyk pris spør du meg. Dette var en Telenor forhandler

Lenke til kommentar

Heisann.

Lurte bare på en ting ang. dekningsmåleren, skal denne vises som en stor firkant.

Fikk ikke lagt til bilde så jeg lagde det slik for å illustrere, det som er hvitt innenfor rammen er mørkeblått på tlf. Har dere andre slik på deres tlf eller vises kun grafene slik som jeg trodde det skulle vises?

Ill.ble ikke som jeg lagde den.

Edit: Regner med at det skal være slik da den ser slik ut på amobil sin test tlf også.

Endret av 2-m-m-y
Lenke til kommentar
Heisann.

Lurte bare på en ting ang. dekningsmåleren, skal denne vises som en stor firkant.

Fikk ikke lagt til bilde så jeg lagde det slik for å illustrere, det som er hvitt innenfor rammen er mørkeblått på tlf. Har dere andre slik på deres tlf eller vises kun grafene slik som jeg trodde det skulle vises?

Ill.ble ikke som jeg lagde den.

Edit: Regner med at det skal være slik da den ser slik ut på amobil sin test tlf også.

Det mørkeblå er GPRS dekning, det grønne er generell dekning.

Lenke til kommentar

Dere med lydproblemene under samtale:

Jeg tror jeg har funnet ut det, men kan ikke endres av oss.

1. >*<<*<*

2. Servicetester

3. Underste Høyttaler

4. Sett på fullt, OK

5. Gå inn i igjen og den sitter på level 4.

Vi får altså ikke endre dette.

Jeg har joinet klubben forresten :love:

Lenke til kommentar
kan memory stick duo pro brukes?

vil pro kortet stikke ut av telefonen?

Den typen som heter duo er den lille korttypen, dvs den som skal brukes i telefonen. Pro betyr bare at kortet er av den raskeste typen (det finnes Memorystick Duo uten ordet Pro også, men da med tregere overføringshastighet).

Den store typen passer forøvrig ikke i telefonen.

Lenke til kommentar
kan memory stick duo pro brukes?

vil pro kortet stikke ut av telefonen?

Den typen som heter duo er den lille korttypen, dvs den som skal brukes i telefonen. Pro betyr bare at kortet er av den raskeste typen (det finnes Memorystick Duo uten ordet Pro også, men da med tregere overføringshastighet).

Den store typen passer forøvrig ikke i telefonen.

passer denne? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16233

Lenke til kommentar

Heisann,

Jeg har nettop kjøpt meg K750i og jeg har et lite problem og ganske sikkert har dette vært opp før, men hvordn formaterer jeg minne kortet?

Hvis jeg formaterer det via Pc-en vil jo alt som er på kortet nå, Mapper og div.. Bli borte, vil det funke fordet?

Er litt usikker på dette....

Lenke til kommentar

Ok, takk..

Hvordan kan man legge filer på dette? Ser det ikke er mulighet for og flytte filer dit med telefonen..

Minnekortet kommer opp som en HDD med 61Mb ledig, mne det er 2 Mapper der og en .IND fil.. Jeg har prøvd og legge filer direkte på kortet uten at det hadde noe for seg, noen som vet hvordan jeg gjør dette?

Lenke til kommentar
Ok, takk..

Hvordan kan man legge filer på dette? Ser det ikke er mulighet for og flytte filer dit med telefonen..

Minnekortet kommer opp som en HDD med 61Mb ledig, mne det er 2 Mapper der og en .IND fil.. Jeg har prøvd og legge filer direkte på kortet uten at det hadde noe for seg, noen som vet hvordan jeg gjør dette?

tatt fra bruksanvisningen:

bilder må lagres i \MSSEMC\Media files\image

musikk: \MSSEMC\Media files\audio eller mp3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...