Jc-g Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg har alltid hatt problemer med støv på innsiden av displayet på mine mobiler. På min forrige Nokia kunne man bare løfte av dekselet, for så å blåse bort støvet. Hvordan gjør man det på K750i? Eller er den hermetisk lukket, så ingenting slipper inn eller ut? Endret 19. juni 2005 av Jc-g Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Mitt minnekort stod ikke i På de 50-60 vi har solgt i butikken hittil har samtlige kort stått i. Han tenker sikkert på den lille extra tingen som brukes når du skal putte den inn i en minnekortleser. (tror den er til det) Vis ikke har han kjøpt en brukt. Ja Memory Stick adapteren står ikke i da den selvfølgelig ikke passer i telefonen. Selve minnekortet står i fra fabrikken. Jeg har alltid hatt problemer med støv på innsiden av displayet på mine mobiler. På min forrige Nokia kunne man bare løfte av dekselet, for så å blåse bort støvet. Hvordan gjør man det på K750i? Eller er den hermetisk lukket, så ingenting slipper inn eller ut? På k750i får man ikke støv under glasset da den er lukket og har god byggekvalitet. 3230 f.eks er jo også lukket, men lagrer støv som en støvsuger. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 På k750i får man ikke støv under glasset da den er lukket og har god byggekvalitet. Så feil som du får det. Jeg kan telle syv støvkorn under min skjerm allerede, og den har ikke engang gått i bakken enda. Det samme problemet hadde jeg med min T610, måtte sende den på service for å få det fjernet... Muligens noe av det mest irritende med denne telefonen... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 På k750i får man ikke støv under glasset da den er lukket og har god byggekvalitet. Så feil som du får det. Jeg kan telle syv støvkorn under min skjerm allerede, og den har ikke engang gått i bakken enda. Det samme problemet hadde jeg med min T610, måtte sende den på service for å få det fjernet... Muligens noe av det mest irritende med denne telefonen... Har ihvertfall ikke sett en eneste K750 med støv under displayet enda og jeg har sett en del av dem, men er kanskje bare jeg som ikke ser godt nok etter? Eller din som er feilvare? Hadde hatt T610 i over ett år, ikke ett støvkorn under der Uansett er samtlige mye bedre enn den nevnte 3230 som kommer inkludert hybelkaniner fra fabrikk. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har ihvertfall ikke sett en eneste K750 med støv under displayet enda og jeg har sett en del av dem, men er kanskje bare jeg som ikke ser godt nok etter? Eller din som er feilvare? To av mine kamerater sliter med samme problem, så dette var litt rart. Jeg ville heller kunnet åpne den selv, og deretter fjernet støvkorn en gang i uken, enn å se den sakte fylle seg opp. At de har gått tilbake til en fettmagnet av et beskyttelsesdisplay irriterer meg også veldig (slik som T610 også hadde), den blir direkte stygg å se på, for ikke å nevne flaut å vise frem... SE bør skjerpe seg der. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 først nå, etter en måneds bruk, har jeg fått støv foran skjermen. mistenker de tre hullene i høyttaleren på toppen av skjermen.... Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Mitt minnekort stod ikke i På de 50-60 vi har solgt i butikken hittil har samtlige kort stått i. Han tenker sikkert på den lille extra tingen som brukes når du skal putte den inn i en minnekortleser. (tror den er til det) Vis ikke har han kjøpt en brukt. Ja Memory Stick adapteren står ikke i da den selvfølgelig ikke passer i telefonen. Selve minnekortet står i fra fabrikken. Nei, jeg vedder tåa mi på at minnekortet lå inni den lille plastbeskyttelsen inni minnekortadapteren separat ved siden av telefonen i pakken. Den er kjøpt ny på ComputerCity på Alna. Lenke til kommentar
adale Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg oppdaterte firmwaren for et par dager siden. Inntil da hadde jeg ikke brukt handsfree. Når jeg nå bruker det, oppdaget jeg at jeg ikke kan regulere ringevolumet når noen ringer til meg og hf står i. Noen andre som har samme problem? Noen som vet når neste firmware kommer? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Min er også oppdatert, og da stod den på maks. Jeg fikk endret volumet. Men jeg er livredd for høytaleren. Hvor mye skal til for at den sprenges? Bør den tåle maks volum med en vanlig mp3-låt? Er det i så fall reklamasjonssak? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Firmaet til broren min skulle bestille en K750 istad, men fikk tilbakemelding om at telefonen var trukket fra markedet grunnet mange feil. Ny versjon uten feil kom ikke før om minimum én måned. Noen andre som har hørt det samme? Dette var altså snakk om en Telenorforhandler, men jeg vet at Brightpoint får inn ny ladning Netcomtelefoner 1. juli. Kan det være på grunn av GPRS-problemer med Telenor? At samtlige telenormobiler er tilbakesendt? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Da skal jaggu faenmeg jeg også ha ny mob, er så mye småfeil at jeg får lyst til å hive den i bakken... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 det må du ikke finne på å gjøre Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Firmaet til broren min skulle bestille en K750 istad, men fikk tilbakemelding om at telefonen var trukket fra markedet grunnet mange feil. Ny versjon uten feil kom ikke før om minimum én måned. Noen andre som har hørt det samme? Dette var altså snakk om en Telenorforhandler, men jeg vet at Brightpoint får inn ny ladning Netcomtelefoner 1. juli. Kan det være på grunn av GPRS-problemer med Telenor? At samtlige telenormobiler er tilbakesendt? Lurer på å kjøpe meg K750i nå som jeg har fått meg lærlingeplass og greier. Men bør jeg vente med å kjøpe den? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Elkjøp her i Lofoten sier at dem får inn den nye revisjonen av K750 i slutten av denne månden, vet ikke men kan dette stemme ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Firmaet til broren min skulle bestille en K750 istad, men fikk tilbakemelding om at telefonen var trukket fra markedet grunnet mange feil. Ny versjon uten feil kom ikke før om minimum én måned. Noen andre som har hørt det samme? Dette var altså snakk om en Telenorforhandler, men jeg vet at Brightpoint får inn ny ladning Netcomtelefoner 1. juli. Kan det være på grunn av GPRS-problemer med Telenor? At samtlige telenormobiler er tilbakesendt? Lurer på å kjøpe meg K750i nå som jeg har fått meg lærlingeplass og greier. Men bør jeg vente med å kjøpe den? Ingen grunn til å vente. Bare sjekk at alt fungerer i butikken, så får du ny umiddelbart om det er no trøbbel med den. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Firmaet til broren min skulle bestille en K750 istad, men fikk tilbakemelding om at telefonen var trukket fra markedet grunnet mange feil. Ny versjon uten feil kom ikke før om minimum én måned. Noen andre som har hørt det samme? Dette var altså snakk om en Telenorforhandler, men jeg vet at Brightpoint får inn ny ladning Netcomtelefoner 1. juli. Kan det være på grunn av GPRS-problemer med Telenor? At samtlige telenormobiler er tilbakesendt? Det kan stemme for Expert får de ikke inn før august. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Er det mange her som har fått med belteklips og håndleddstrap i K750 pakka? Det fikk ikke jeg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det mange her som har fått med belteklips og håndleddstrap i K750 pakka? Det fikk ikke jeg Nei, skulle det følge med? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Er det mange her som har fått med belteklips og håndleddstrap i K750 pakka? Det fikk ikke jeg Nei, skulle det følge med? Kom en kunde tilbake idag emd en k750 med kamerafeil. han hadde fått det med. Har ikke lagt merke til det i pakkene før, så det kan ikke være så veldig mange vi har solgt med det, men noen er det, ja. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det mange her som har fått med belteklips og håndleddstrap i K750 pakka? Det fikk ikke jeg Nei, skulle det følge med? Kom en kunde tilbake idag emd en k750 med kamerafeil. han hadde fått det med. Har ikke lagt merke til det i pakkene før, så det kan ikke være så veldig mange vi har solgt med det, men noen er det, ja. Det er litt på kanten at noen får med ekstra ting, men de sakene der har jeg ikke bruk for uansett... Jeg er mest irritert for at jeg ikke får med den beste kamera-chippen jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå