ZeuZ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Når du for opp denne vinduen, så tar du av usb kabelen fra mobilenSkrur av mobilen(vent ca 20 sek) Holder inne c knappen på tlf mens du samtidig kobler usb kabelen tilbake på mobilen... SÅ vil du hvis du ikke har installere usb update driverne beskjed om å gjøre d(hvis du har allerede installert så vil oppdateringen starte innen 15 sekunder Men ingenting skjer... oppdateringa berre står å henger, får ikkje spørsmål om å installere noken drivera. Når eg helde inne "c" og setter i USB slår tlf seg på og går til "tast pin" Det går så sikkert meir enn 15 sekund, men ingen aktivitet på hverken tlf eller i oppdateringsprogrammet. Prøv å bytt usb porten og har du huska å installere disse driverne? http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&...=15278&esi=true Halve jula.. det fungera... =) Takk!! Endret 14. juni 2005 av ZeuZ Lenke til kommentar
ROla Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mitt kamera fungerer ikke etter oppdateringen!?!?!?! Oppdateringen stopper brått etter ca 51% fullført, og 6 min igjen. I loggen står det... 38 Error Didn't get ack for reset of loader (by) homeflash.msconnector.nb 39 Info ##### Script stopped.... Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Får opp beskjeden om at Memory Stick er ikke tilgjengelig, og samme beskjed da jeg går inn for å formatere minnekortet. Noen som har vært borti samme problem? Skjedde med min også etter 14dager, måtte bare slå av, ta ut batteriet , sette i batteriet og slå på igjen, så funket det igjen. "leif was here" Endret 15. juni 2005 av xnofit Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Noen med info om hva som har blitt fikset i denne fw'en? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mitt kamera fungerer ikke etter oppdateringen!?!?!?!Oppdateringen stopper brått etter ca 51% fullført, og 6 min igjen. I loggen står det... 38 Error Didn't get ack for reset of loader (by) homeflash.msconnector.nb 39 Info ##### Script stopped.... Du må jo bare prøve igjen.... Lenke til kommentar
Totto Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Bare lurer litt... Noen som vet om det lar seg gjøre å få det slik at når man trykker joysticken til venstre, så kommer man rett til SKRIV NY MELDING, og ikke inn på den meldings-type menyen? Samme når man tar SKRIV NY så kommer den opp... -totto Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Noen med info om hva som har blitt fikset i denne fw'en? Menyer er raskere, kameraet tar bilder umiddelbart etter utløserlyden, fokuseringslyden på kameraet (når du holder knappen halvveis inne) er "doblet" (aner ikke hvorfor). Mindre støy i mørke bilder. Har ikke hatt noen problemer med telefonen tidligere så om de nevnte bugs er borte kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Og at når du minimerer avspilleren, er ikonet oppe annerledes. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Hvordan oppdatere SE k750 på 1-2-3 Endret 15. juni 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har hele veien hatt et problem med min K750i som jeg egentlig ikke har brydd meg så mye om å få løst ettersom jeg regnet med at det ville rette seg ved første oppdatering, men der tok jeg feil! Feilen går ut på at tekst eller tall jeg skriver ikke vises i enkelte felter. F.eks når jeg skriver PIN-koden, legger til avtaler i kalender, legger til nye ord i ordboken, legger til notater o.l. Noen som vet hva som kan være gale, og kanskje hvordan det kan rettes? Er ganske irriterende å f.eks legge til avtaler i kalenderen uten å vite hvilke ordforslag ordboken kommer med når jeg skriver(vet jeg kan ta av ordboken!). Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har hele veien hatt et problem med min K750i som jeg egentlig ikke har brydd meg så mye om å få løst ettersom jeg regnet med at det ville rette seg ved første oppdatering, men der tok jeg feil! Feilen går ut på at tekst eller tall jeg skriver ikke vises i enkelte felter. F.eks når jeg skriver PIN-koden, legger til avtaler i kalender, legger til nye ord i ordboken, legger til notater o.l. Noen som vet hva som kan være gale, og kanskje hvordan det kan rettes? Er ganske irriterende å f.eks legge til avtaler i kalenderen uten å vite hvilke ordforslag ordboken kommer med når jeg skriver(vet jeg kan ta av ordboken!). Prøv å bytte tema, kan hende det har blitt en feil med grått på grått. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Fine sider for de som eier eller har lyst på k750: myK750.com K750 themes Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bare så det er på det rene, med oppdatert K750 kommer kameralyden uansett om du har på lydløs eller ikke... fine sider, crazysteps.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bare så det er på det rene, med oppdatert K750 kommer kameralyden uansett om du har på lydløs eller ikke... fine sider, crazysteps.. Dette kan jeg avkrefte. Med min oppdaterte k750 kommer det ikke lyd på kamera i lydløs. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kommer ikke lyd ved bildetaking hos meg heller Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Mindre støy i mørke bilder. Synes fakisk det har blitt en smule mer støy i alle bilder jeg.. Lenke til kommentar
JetDirect Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bare så det er på det rene, med oppdatert K750 kommer kameralyden uansett om du har på lydløs eller ikke... fine sider, crazysteps.. Dette kan jeg avkrefte. Med min oppdaterte k750 kommer det ikke lyd på kamera i lydløs. Sitat: "Camera sounds are muted when in silent mode in some firmware locales (EU_1 , but not EU_3)" men dersom man hadde EU_1 før så skal den også vere samme "sone" etter oppdatering, så ....... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Mindre støy i mørke bilder. Synes fakisk det har blitt en smule mer støy i alle bilder jeg.. Jøss, på min er det MYE mindre støy i mørke bilder. Lyse bilder ser jeg ingen forskjell. Lenke til kommentar
Dj Frank E Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Etter at jeg oppdaterte (2 dager siden) har ikke telefonen låst seg i det hele tatt i standby modus. Virker som den bugen er borte. Noen som har problemer med at memory stick duo porten stikker litt for mye ut? Minnekortet mitt presser mot hele tiden, slik at jeg et par dager om dagen må presse inn porten igjen, men den går aldri helt inn. Noen måte å låse minnebrikken på slik at den ikke prøver å konstant presse seg ut? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Etter at jeg oppdaterte (2 dager siden) har ikke telefonen låst seg i det hele tatt i standby modus. Virker som den bugen er borte. Noen som har problemer med at memory stick duo porten stikker litt for mye ut? Minnekortet mitt presser mot hele tiden, slik at jeg et par dager om dagen må presse inn porten igjen, men den går aldri helt inn. Noen måte å låse minnebrikken på slik at den ikke prøver å konstant presse seg ut? Når man trykker minnebrikket inn så skal den låse seg automatisk. Man må trykke den noen millimeter lenger inn for at den løsner og spretter ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå