Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Jeg opplever at når jeg skal filme med kameraet, så går den ut i menyen.. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har prøvd med begge størrelsene... Noen andre som opplever det samme?

Prøvde med begge størrelsene og med og uten MMS-begrensning og både til MS og internminne. Hoppet rett ut i menyen alle gangene bortsett fra MMS-begrensning og internminnekombinasjonen.

 

Prøvde litt frem og tilbake og nå kan jeg ta opp rålenge i modusen: ikke begrensning og lagring til MS. Rare greier. Gjorde ikke noe spesielt.

 

tipper det fungerer bedre med nyere FW, skal nok oppdatere om litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er mobilen treig når det gjelder skriving av sms? Da mener jeg sånn som for eksempel T610.

Den er veldig rask og responsiv. Tastene er litt harder å trykke inn enn på t610 så det er dette som er flaskehalsen. uansett hvor fort man skriver så henger den med i svingene.

Ja den er helt rå på responsiviteten i menyene og SMS skrivingen.

Er så mange bra detaljer som de har fått forbedret fra K700, man kan minimere JAVA spill og masse små kule detaljer.

 

:love:

 

Hadde også et lite problem ang video funksjonen, for meg gjalt det bare å endre lagring fra minnekort, til mobilminne, da kunne jeg filme ubegrenset.

Tok så tilbake til minnekort lagring, og det fungerte utmerket igjen-snedig...

Tastene synes jeg er bra, ikke like bra de helt oppunder skjermen der men det er en vanesak.

 

Hva synes du om skjermen til K750 VS D500 Crazy?

Eller hva med responsiteten i menyene til K750 VS Nokia 6230i?

 

Takker for tilbakemld om du kan svare på dette!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er mobilen treig når det gjelder skriving av sms? Da mener jeg sånn som for eksempel T610.

Den er veldig rask og responsiv. Tastene er litt harder å trykke inn enn på t610 så det er dette som er flaskehalsen. uansett hvor fort man skriver så henger den med i svingene.

Ja den er helt rå på responsiviteten i menyene og SMS skrivingen.

Er så mange bra detaljer som de har fått forbedret fra K700, man kan minimere JAVA spill og masse små kule detaljer.

 

:love:

 

Hadde også et lite problem ang video funksjonen, for meg gjalt det bare å endre lagring fra minnekort, til mobilminne, da kunne jeg filme ubegrenset.

Tok så tilbake til minnekort lagring, og det fungerte utmerket igjen-snedig...

Tastene synes jeg er bra, ikke like bra de helt oppunder skjermen der men det er en vanesak.

 

Hva synes du om skjermen til K750 VS D500 Crazy?

Eller hva med responsiteten i menyene til K750 VS Nokia 6230i?

 

Takker for tilbakemld om du kan svare på dette!

 

:thumbup:

jobber med en liten test, da jeg sitter og godter meg med telefonen nå.

 

Skal nevne noe der.

Lenke til kommentar

Jeg har telefonen selv nå...

 

Har testet den med en 1Gb Memory Stick Duo PRO og kan bekrefte at det fungerer bra. Skal se om 2Gb fungerer når jeg får tilgang til de kortene. USB overføringen av MP3 filer går freit, men er jo ikke noe problem å ta Memory Sticken over i en kortleser (siden den kan hot-dockes)

 

RDS radio funksjonen fungerer bra. Testet den på toget mellom Oslo S og Askim (50 min med tog) og må si meg fornøyd...

 

Synes telefonen er kjapp og responsiv, men den kan desverre ikke erstatte min P910i

 

Skal leke litt mer til helgen, er litt mye som skjer på jobben nå! ;)

 

Skal komme tilbake med flere detaljer iløpet av helgen! :yes:

Lenke til kommentar

Er det noen som kan forklare meg hvordan programvaren for "fjernkontroll" fungerer?

Jeg kommuniserer fint mellom telefonen og pc-en via BT, men jeg har en mistanke om at jeg må installere noe på pc'en for å kunne bruke fjernkontrollen. Er dette ev noe som følger med på cd'en?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan programvaren for "fjernkontroll" fungerer?

Jeg kommuniserer fint mellom telefonen og pc-en via BT, men jeg har en mistanke om at jeg må installere noe på pc'en for å kunne bruke fjernkontrollen. Er dette ev noe som følger med på cd'en?

Hvordan fjernkontroll mener du?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan programvaren for "fjernkontroll" fungerer?

Jeg kommuniserer fint mellom telefonen og pc-en via BT, men jeg har en mistanke om at jeg må installere noe på pc'en for å kunne bruke fjernkontrollen. Er dette ev noe som følger med på cd'en?

Hvordan fjernkontroll mener du?

Underholdning->Fjernkontroll (på telefonen)

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan programvaren for "fjernkontroll" fungerer?

Jeg kommuniserer fint mellom telefonen og pc-en via BT, men jeg har en mistanke om at jeg må installere noe på pc'en for å kunne bruke fjernkontrollen. Er dette ev noe som følger med på cd'en?

Hvordan fjernkontroll mener du?

Underholdning->Fjernkontroll (på telefonen)

Oi... det visste jeg ikke. :)

Hva kan man bruke den til da?

TV?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan programvaren for "fjernkontroll" fungerer?

Jeg kommuniserer fint mellom telefonen og pc-en via BT, men jeg har en mistanke om at jeg må installere noe på pc'en for å kunne bruke fjernkontrollen. Er dette ev noe som følger med på cd'en?

Hvordan fjernkontroll mener du?

Underholdning->Fjernkontroll (på telefonen)

Oi... det visste jeg ikke. :)

Hva kan man bruke den til da?

TV?

Til å fjernstyre pc'en din.

Lenke til kommentar
Oi... det visste jeg ikke. :)

Hva kan man bruke den til da?

TV?

Man kan sitte godt tilbakelent i godstolen og bruke mobilen som fjernkontroll over PC'en og styre WinAmp, MediaPlayer osv, funker som en mus + noen hurtigknapper.

Fant ut av det nå :yes:

Fungerer kjempefint.

Det jeg måtte gjøre var å enable tjenestene mus/tastatur i Bluetooth-enheter.

Nå kontrollerer jeg media-player og powerpoint fra min k750i, og det er kjapt.

Lenke til kommentar
hei igjen, ok, er ikke helt sikker på instillingene mine, men har på høyest kvalitet, stort bilde, og makro instillingen på. Er dette den optimale instillingen for og få best kvalitet???

Makro er den beste innstillingen for å ta makrobilder (altså ting som er megt nære)

 

Vanlige motiver slår du av denne funksjonen og kjører med det andre du nevnte.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noen SE fan i utgangspunktet. Har hatt K700i noen ganger men den ble kjedelig!!! ( og full av bugs )

 

Nå har jeg hatt K750i en stund og den minner MYE om K700i. Allikevel er jeg positivt overrasket. Kameraet er meget bra, RDS radion og MP3 spilleren likså.

 

Til nå er jeg meget fornøyd :-)

 

Lyden er heldigvis bedre en K700i som hadde så lav lyd at jeg alltid måtte gå med HF. Det som gjenstår å se om den er like mye plaget av bugs.

 

Vi fikk to på jobben. Den andre var DOA!

Min bugger når jeg legger rammer på bildene. En kompis av meg hadde samme lydproblemer som K700i så vi får bare håpe..... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...