Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

For alle oss som har en "bugs-free" K750.

Er det noen grunn for at vi skal laste ned ny FW ?

 

Etter at minnekortet ble formatert første dagen, så har alt fungert perfekt siden. Synes det burde stå med stor skrift i bruksanvisningen at minnekortet MÅ formateres før bruk

Får vente å se. Kan være andre ting som er endret.

Kanskje den blir en smule raskere, kanskje en smule tregere.

 

Kanskje kameraet blir bedre i mørket?

 

Får se hva de har valgt å endre.

Min er også bug-free.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det høres jo furnuftig ut det men er det noen bakdeler med å bruke gprs? (man bruker jo ikke wap lenger) Gprs fungerer jo.....  :roll: Jeg har ingen "Netcom internet" å velge i oppsettet mitt heller.

Jeg har ikke noe "netcom gprs wap" å velge, jeg har netcom mms, netcom mobil og netcom internett... Brukte seff internett...

 

Nå har det kommet feil hos meg når jeg kobler til dataen, den vil ikke finne mobilen :( Vet at noen andre hadde hatt samme feilen, skal se om jeg finner svar på hva som skal gjøres...

Lenke til kommentar

Jeg får fortsatt ikke gmail'en til å funke, står bare "feil brukernavn/passord". Irriterende.

 

En annen ting er at jeg ikke kan filme i mer enn 10 sek av gangen, har forsøkt å bytte "lagre til" (MS/Interminne) flere ganger. Kan det ha noe med at det er mindre enn 20 Mb igjen på minnekortet?

Lenke til kommentar
En annen ting er at jeg ikke kan filme i mer enn 10 sek av gangen, har forsøkt å bytte "lagre til" (MS/Interminne) flere ganger. Kan det ha noe med at det er mindre enn 20 Mb igjen på minnekortet?

Er fordi du har "MMS" kvalitet. Endre det til høyeste kvalitet så skal det gå fint

Lenke til kommentar
Det høres jo furnuftig ut det men er det noen bakdeler med å bruke gprs? (man bruker jo ikke wap lenger) Gprs fungerer jo.....  :roll: Jeg har ingen "Netcom internet" å velge i oppsettet mitt heller.

Jeg har ikke noe "netcom gprs wap" å velge, jeg har netcom mms, netcom mobil og netcom internett... Brukte seff internett...

 

Nå har det kommet feil hos meg når jeg kobler til dataen, den vil ikke finne mobilen :( Vet at noen andre hadde hatt samme feilen, skal se om jeg finner svar på hva som skal gjøres...

De har vel av en eller annen skada grunn byttet navnet fra wap gprs og wap gsm til netcom mobil.

 

Tror det har frøa for dem

Lenke til kommentar

Når jeg skal formatere mapper på minnekortet må jeg taste inn "Telefonlåskode".

Hva er det for noe? Det er ikke 1234 eller 12345 i hvertfall.

Og er det mulig å formatere hele minnekortet istedenfor en og en mappe? Og i så fall gjennom telefonen, siden noen sa det var bedre enn å formatere gjennom PC.

 

Og er det bare hos meg den ofte er veldig treg til å reagere? Spesielt når man skal bla gjennom bilder og slikt.

Lenke til kommentar
Når jeg skal formatere mapper på minnekortet må jeg taste inn "Telefonlåskode".

Hva er det for noe? Det er ikke 1234 eller 12345 i hvertfall.

Og er det mulig å formatere hele minnekortet istedenfor en og en mappe? Og i så fall gjennom telefonen, siden noen sa det var bedre enn å formatere gjennom PC.

 

Og er det bare hos meg den ofte er veldig treg til å reagere? Spesielt når man skal bla gjennom bilder og slikt.

0000 er telefonlåskoden på SE

 

Alltid best å formatere kortet i den enheten du skal bruke det på, altså i telefonen.

 

Hele kortet blir formatert, ikke bare én og én mappe.

Lenke til kommentar

nå har min begynt og fuske... hmmmzzz... Har dere merket noe til at lyden forsvinner enten på høyre eller venstre side når dere setter i hodeltelefonene? Min ville ikke spille av lyd i den venstre kanalen.. Til jeg dro den ut og inn mens jeg hørte på noe musikk så kom den tilbake. Merkelig :(

Lenke til kommentar

Heihei!

Skulle bare si til de med Netcom som har problemer med MMS at Netcom har problemer med MMS-nettet sitt.

Ringte dem for å spørre hva som var galt, og da sa damen i den andre enden nettopp dette. Hun fikk til og med lurt meg til å kjøpe forsikring. AAARGH!

Men det er en annen sak, det er altså ikke SE sin feil at ikke MMS funker... :D

Lenke til kommentar
Men folk's !

 

Er det bare meg som roter, eller har SE fjernet mulighet for at det kommer opp bilde av den som sender SMS - Slik gikk før, men nå får jeg det bare til å komme frem når noen RINGER - Vil ha det når jeg får SMS også! :ermm::cry::mad:

Det er nevnt flere ganger før i tråden...

 

Innstillinger --> Nye hendelser --> pop-up

Lenke til kommentar

Noen andre som har fått slik at skjermen blir: Hvit - svart - hvit - svart - hvit - så sonyericsson-logo når man slår på mobilen?

 

Jeg lurer på om dette er en bug, fordi jeg har ikke lagt merke til det før akkurat nå.

 

 

 

 

BTW: Er det mulig på SE-K750i slik som på alle Nokiaer å velge en funksjon slik at du kun skriver inn tall når du skriver? Som på Nokia der du holder inne #.

Endret av sindrefj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...