Pondus42 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Redigere telefonliste på PC ? Hadde Nokia 6230 før og har nå kommet over til SE K750i. På Nokia så var det en egen telefonliste som man kunne redigere på PC før man overførte til telefonen. Har ike klart å finne denne på SE. Har lagt inn CD-rom og alt, men det er sikkert bare jeg som ikke er vant med "meny-gangen/oppsettet" i SE. Det samme gjelder når jeg vil overføre mp3 til mobilen. Noen som kan hjelpe med en bra bruksanvisning ? Takker. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Redigere telefonliste på PC ? Hadde Nokia 6230 før og har nå kommet over til SE K750i. På Nokia så var det en egen telefonliste som man kunne redigere på PC før man overførte til telefonen. Har ike klart å finne denne på SE. Har lagt inn CD-rom og alt, men det er sikkert bare jeg som ikke er vant med "meny-gangen/oppsettet" i SE. Det samme gjelder når jeg vil overføre mp3 til mobilen. Noen som kan hjelpe med en bra bruksanvisning ? Takker. Telefonliste kan du jo redigere i f.eks outlook, så synkroniserer du etterpå. mp3'er: koble telefonen til pc med usb'en. kopier mp3'ene inn i audiomappa som ligger på minnekortet (formater for all del minnekortet før bruk) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) ny software til k750i... :!: kommer meget snart.. edit: jeg glemmer til til tider hva jeg kan si og ikke.. Endret 8. juni 2005 av Habla Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ny software til k750i... :!: kommer meget snart.. edit: jeg glemmer til til tider hva jeg kan si og ikke.. På mandag etter hva jeg har hørt... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ny software til k750i... :!: kommer meget snart.. edit: jeg glemmer til til tider hva jeg kan si og ikke.. På mandag etter hva jeg har hørt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk da min K750i fra Komplett 28. mai, og den har fungert knirkefritt helt frem til nå. I dag oppdaget jeg nemlig at også jeg har fått en slik kamera-bug. Når jeg prøver å bruke kameraet, kommer jeg bare tilbake til hovedmenyen. Får ikke en gang tatt stillbilder. Hva bør jeg gjøre? Sende inn telefonen igjen til Komplett? Vente på FW-update? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 formatter minnekortet med telefonen.. hvis ikke det går, vent på fw eller prøv en total reset hvis ikke det går, vent på fw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Formatering var mislykket. Reset var mislykket. Det kommer ny FW på mandag? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det kommer ny FW på mandag? Tror ikke det nei. Det er vel ikke blitt bekreftet av SE når den kommer, men at den kommer innen sansynelig tid er ikke urimelig. (1-2uker) Lenke til kommentar
Pondus42 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Redigere telefonliste på PC ? Hadde Nokia 6230 før og har nå kommet over til SE K750i. På Nokia så var det en egen telefonliste som man kunne redigere på PC før man overførte til telefonen. Har ike klart å finne denne på SE. Har lagt inn CD-rom og alt, men det er sikkert bare jeg som ikke er vant med "meny-gangen/oppsettet" i SE. Det samme gjelder når jeg vil overføre mp3 til mobilen. Noen som kan hjelpe med en bra bruksanvisning ? Takker. Telefonliste kan du jo redigere i f.eks outlook, så synkroniserer du etterpå. mp3'er: koble telefonen til pc med usb'en. kopier mp3'ene inn i audiomappa som ligger på minnekortet (formater for all del minnekortet før bruk) I kontakter i Outlook ? Regner med det. Korriger meg om jeg tar feil - men jeg er ekstremt ny i dette.... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 koble til med: netcom gprs wapprotokoll: pop3 innkom server: pop.gmail.com innkom port: 995 kryptering: tls/ssl postboks: [email protected] passord: xxxx utgående server: smtp.gmail.com utgående post: 465 Epostadresse: [email protected] last ned: overskrift/tekst fra navn: *blank* signatur: *blank* kopier utgående: av Kontrollintervall: 4 timer Sånn har jeg det Men det er jo viktig å gå inn på gmailkontoen din på "settings" og slå på pop3 og at du bare vil ha mail fra i dag. Dette funka fett for meg! takk skal du ha! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk da min K750i fra Komplett 28. mai, og den har fungert knirkefritt helt frem til nå. I dag oppdaget jeg nemlig at også jeg har fått en slik kamera-bug. Når jeg prøver å bruke kameraet, kommer jeg bare tilbake til hovedmenyen. Får ikke en gang tatt stillbilder. Hva bør jeg gjøre? Sende inn telefonen igjen til Komplett? Vente på FW-update? Prøv å bruke det uten å ha minnekortet i. Fungerer dette er det korrupte filer på kortet. Formater det da i en minnekortleser og deretter i telefonen, så kan det hende det fungerer. QUOTE (Crazysteps @ 08/06/2005 : 17:20) QUOTE (Pondus42 @ 08/06/2005 : 14:54) Redigere telefonliste på PC ? Hadde Nokia 6230 før og har nå kommet over til SE K750i. På Nokia så var det en egen telefonliste som man kunne redigere på PC før man overførte til telefonen. Har ike klart å finne denne på SE. Har lagt inn CD-rom og alt, men det er sikkert bare jeg som ikke er vant med "meny-gangen/oppsettet" i SE. Det samme gjelder når jeg vil overføre mp3 til mobilen. Noen som kan hjelpe med en bra bruksanvisning ? Takker. Telefonliste kan du jo redigere i f.eks outlook, så synkroniserer du etterpå. mp3'er: koble telefonen til pc med usb'en. kopier mp3'ene inn i audiomappa som ligger på minnekortet (formater for all del minnekortet før bruk) I kontakter i Outlook ? Regner med det. Korriger meg om jeg tar feil - men jeg er ekstremt ny i dette.... Oui. SE har en meget god synkronisering mot Outlook. Både kalender og kontakter fungerer 100% begge veier. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 det gjør det, helt perfekt, det samme med mailen, satt opp gmail, funker bedre enn noen gang. Å jeg er en lykkelig mann i natt hehe Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 koble til med: netcom gprs wapprotokoll: pop3 innkom server: pop.gmail.com innkom port: 995 kryptering: tls/ssl postboks: [email protected] passord: xxxx utgående server: smtp.gmail.com utgående post: 465 Epostadresse: [email protected] last ned: overskrift/tekst fra navn: *blank* signatur: *blank* kopier utgående: av Kontrollintervall: 4 timer Sånn har jeg det Men det er jo viktig å gå inn på gmailkontoen din på "settings" og slå på pop3 og at du bare vil ha mail fra i dag. Dette funka fett for meg! takk skal du ha! Hvorfor koble opp med wap-innstillingene? Vanligvis bruker man wap for wap, mms for mms og internett for e-post Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det høres jo furnuftig ut det men er det noen bakdeler med å bruke gprs? (man bruker jo ikke wap lenger) Gprs fungerer jo..... Jeg har ingen "Netcom internet" å velge i oppsettet mitt heller. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er det bare meg eller er standbytiden veldig god? Har brukt den veldig flittig siden jeg fikk den og batteriet varer allikevel i 4-5 dager, faktisk må jeg tilbake til min gamle SE T300 for å ha like god standbytid! Både nokia 3310 og siemens cx65 som jeg brukte før hadde helt rævva standbytid sdammenlignet med K750i... Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvordan formaterer man et minnekort? Sorry for nybegynnerspørsmål Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Det høres jo furnuftig ut det men er det noen bakdeler med å bruke gprs? (man bruker jo ikke wap lenger) Gprs fungerer jo..... Jeg har ingen "Netcom internet" å velge i oppsettet mitt heller. Man bruker gprs med internettprofilen også. Fungerer det med gprs wap så er det vel like greit å bruke denne. Internettprofil skal ligge på f.eks netcom.no/ota (om du har netcom) Er det bare meg eller er standbytiden veldig god? Har brukt den veldig flittig siden jeg fikk den og batteriet varer allikevel i 4-5 dager Det er meg også! Syns den er bedre enn T630 også jeg. Glad i K750'en min Hvordan formaterer man et minnekort?Sorry for nybegynnerspørsmål Står i bruksanvisningen. Gå inn på filbehandling, trykk mer og så formater ekst. minne Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det kommer ny FW på mandag? Tror ikke det nei. Det er vel ikke blitt bekreftet av SE når den kommer, men at den kommer innen sansynelig tid er ikke urimelig. (1-2uker) i følge SE så kommer den antagelig i uke 24. dvs. neste uke Lenke til kommentar
G3 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 For alle oss som har en "bugs-free" K750. Er det noen grunn for at vi skal laste ned ny FW ? Etter at minnekortet ble formatert første dagen, så har alt fungert perfekt siden. Synes det burde stå med stor skrift i bruksanvisningen at minnekortet MÅ formateres før bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå