Crazysteps Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Dere som har problemer med telefonen: Lever den til selger og få en ny (om det er innen DOA-tiden) eller ihvertfall reparert Min er bug-fri og vi har jo alle samme FW versjon. Lenke til kommentar
Paven Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har du prøvd å gå inn i kamera-menyen etter at du har åpnet dekselet? Hopper den ut igjen da også? Ja da hopper den rett tilbake til menyen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Telefonen klarer ikke å lese .pdf format eller? Hadde vært praktisk å legge inn bussruter etc. EDIT: Fant ut at den ikke kan. Endret 7. juni 2005 av svalbard Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sjefern, jeg får fortsatt ikke mailen til å virke. Det oppsettet du viste funker ikke. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dere som har problemer med telefonen: Lever den til selger og få en ny (om det er innen DOA-tiden) eller ihvertfall reparert Min er bug-fri og vi har jo alle samme FW versjon. Hvor lenge er DOA tiden?? Har hatt min i ca 2 uker nå og synes fortsatt at lyden er noe svak..... Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 DOA-tiden er vel en uke. Lyden i tlf min er også noe svak. Jeg har R1A044 prgCXC125952_EU_1_CL R1A044 _______________________ CDA 102337/ 12 R4A cxc 125953 R R1A044 EUROPE_4 Versjon for ITP-programvare CXC 125 932 R1B hva er FW-nr her? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Men ikke glem, garantien er på 1år fra dagen du kjøpte den fra Sony Ericsson. Så skulle dere ha noen problemer med den så er det bare og benytte dere av garantien. Ingen kan stoppe dere der Så lenge ikke skaden er selv påført da.... :S hehe Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heihei! Har hatt k750i siden torsdag nå, konge-mobil! Lurer bare på om noen har Netcoms mms, wap og GPRS oppsett for telefonen? Evt. hvor jeg går for å finne det.. På forhånd takk Lenke til kommentar
6680_man Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei Noen som har en kjapp beskrivelse av epost oppsett?? Har online konto som jeg vil legge inn og Sense abo....... Hvor får jeg tak i passord til online kontoen min?? Har en annen online konto her enn på pc derfor mangler jeg passord Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heihei!Har hatt k750i siden torsdag nå, konge-mobil! Lurer bare på om noen har Netcoms mms, wap og GPRS oppsett for telefonen? Evt. hvor jeg går for å finne det.. På forhånd takk Hei! Her finner du det du trenger av netcom-oppsett til k750i: Div. netcom-oppsett mhv T-mac1 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) koble til med: netcom gprs wap protokoll: pop3 innkom server: pop.gmail.com innkom port: 995 kryptering: tls/ssl postboks: [email protected] passord: xxxx utgående server: smtp.gmail.com utgående post: 465 Epostadresse: [email protected] last ned: overskrift/tekst fra navn: *blank* signatur: *blank* kopier utgående: av Kontrollintervall: 4 timer Sånn har jeg det Men det er jo viktig å gå inn på gmailkontoen din på "settings" og slå på pop3 og at du bare vil ha mail fra i dag. Endret 8. juni 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En kolega av meg får nå sin 3 tlf. Tlf funker fint sålenge den ikke går i standby i mer en ca 1 time for da går den i lås. Batteriet må tas ut så funker den igjen. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) DOA på SE er 5 dager hvis jeg ikke husker helt feil I føge SE så kommer det ny software neste uke. Det vil ikke være noen særlig vits i å benytte seg av DOA siden det er meget stor sjans for at de har samme feil... Endret 7. juni 2005 av mckvakk Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 DOA på SE er 5 dager hvis jeg ikke husker helt feil I føge SE så kommer det ny software neste uke. Det vil ikke være noen særlig vits i å benytte seg av DOA siden det er meget stor sjans for at de har samme feil... Er 7 dager, så da husker du feil. Er ikke samtlige modeller med samme FW som har problemer, så om du benytter deg av DOA er det stor sjanse for at den er tipp topp. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 DOA-tiden er vel en uke. Lyden i tlf min er også noe svak. Jeg har R1A044 prgCXC125952_EU_1_CL R1A044 _______________________ CDA 102337/ 12 R4A cxc 125953 R R1A044 EUROPE_4 Versjon for ITP-programvare CXC 125 932 R1B hva er FW-nr her? R1A044 er firmware. For vente til firmware oppdateringen, før jeg foretar noe, for lyden er SVAK. Eneste minuset til nå. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 DOA på SE er 5 dager hvis jeg ikke husker helt feil I føge SE så kommer det ny software neste uke. Det vil ikke være noen særlig vits i å benytte seg av DOA siden det er meget stor sjans for at de har samme feil... Er 7 dager, så da husker du feil. Er ikke samtlige modeller med samme FW som har problemer, så om du benytter deg av DOA er det stor sjanse for at den er tipp topp. Snakket med SE på callsenteret deres i dag. De sa de hadde fått varsel om ny FW til k750, og at det stod i beskrivelsen at den skulle fikse telefonener som hang seg. Så da er det bare å vente... Den skulle være klar på nett om 1-2 uker. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hvis man skal oppd. FW selv, er dette vanskelig? Er det noe som kan gå galt? edit: Og en ting til, hva e forskjellen mellom SW og FW? Endret 8. juni 2005 av fredriksen85 Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Høyttaleren er elendig, spraker på høyeste styrke, og er ikke lett å høre noe på svakere styrke. Greit nok at den bruker mindre strøm, men det hjelper jo ikke en drit når den er så lite gjennomført! Kanskje (uten at jeg har tro på det) hjelper FW oppdateringen... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Høyttaleren er elendig, spraker på høyeste styrke, og er ikke lett å høre noe på svakere styrke. Greit nok at den bruker mindre strøm, men det hjelper jo ikke en drit når den er så lite gjennomført! Kanskje (uten at jeg har tro på det) hjelper FW oppdateringen... Har samma problemet... Slår jeg på den eksterne høyttaleren så er lyden supert,til å høre musikk er den også veldig bra, men når jeg for noen samteler eller ringer ut, så er lyden elendig hører knapt noe som helst, selv om d er bombe stille. Har den på maks uten at d hjelper. Veit ikke om fw oppdatering vil hjelpe ass. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hvis man skal oppd. FW selv, er dette vanskelig? Er det noe som kan gå galt? edit: Og en ting til, hva e forskjellen mellom SW og FW? Er ikke vanskelig å oppgradere FW (Firmware). Er idiotsikkert. Bare ikke rør telefonen under oppdateringen, før programmet forteller deg at nå kan du dra ut kabelen. Det eneste som kan gå galt er hvis PCen din har virus eller annet lignende, som kan få pcen din til å krasje under oppgraderingen. Da vil du antagelivis bli sittende med halvveis gammel FW og halvveis ny FW... da må telefonen sendes inn! Så vær sikker på at du ikke gjør noe annet på PCen din samtidig som du oppgraderer (Når det endelig blir tilgjengelig fra SE's hjemmesider). Jeg opplevde det med et annet medie (iPod) Jeg skulle oppgradere FW, og opplevde at strømmen gikk (snakk om uheldig) . Da fikk jeg halvveis ny og halvveis gammel FW. Da fikk jeg tilsendt ny iPod fra Nederland etter 10 dager (off topic) men men. La oss nå håpe at når oppdateringstjenesten til SE blir tilgjengelig at du verken får strømbrudd eller annen PC-krasj under oppdateringen Mvh Steinar Endret 8. juni 2005 av _THX_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå