Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg opplever at når jeg skal filme med kameraet, så går den ut i menyen.. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har prøvd med begge størrelsene... Noen andre som opplever det samme?

Det gjorde min også, men hold inne så den får fokusere så ordner det seg :yes:

Ellers så har jeg ikke fått trykt så mye, men dritbra tlf så langt :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at bildene som blir lagt ut tatt av K750 med 2megapxl står med 1600 i kvalitet, vil ikke dette si 1,6 megapxl? Likt som med 1,3, som egentlig bare er 1200.

1632 x 1224 tilsvarer 1,99mp

 

1. Er det noen som kan hjelpe meg trinnvis hvordan jeg bruker Fjernkontroll? jeg har satt opp HID, får melding om jeg vil godta at moben skal være fjernkontroll. men jeg når jeg søker så får jeg opp ingenting

Lenke til kommentar
Jeg opplever at når jeg skal filme med kameraet, så går den ut i menyen.. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har prøvd med begge størrelsene... Noen andre som opplever det samme?

Det gjorde min også, men hold inne så den får fokusere så ordner det seg :yes:

Ellers så har jeg ikke fått trykt så mye, men dritbra tlf så langt :thumbup:

Min datt ut også..

men det fiksa seg ved at jeg valgte at den skulle lagre til mobilen, også ta opp en kort video, også velge tilbake til memory stick.

Hakke hatt noe problem etter det.

Lenke til kommentar
det vil nok bare finnes i W800. det er jo en av de få forskjellene mellom de telefonene

Tror nok den muligheten vil du ke opp på K750 en eller annen gang i fremtiden, for den funksjonen har vært på noen pre k750 mobiler!

bl.a i den thesun.co.uk testet

 

Husker ikke navnet på siden, men dem hadde bilder av flightmode i K750 også.

 

PS!

Fant bilde

 

http://www.whatmobile.net/K750.php

 

Se helt nederst til høyre

 

"Flight mode or not?

The specifications don't mention the "Radio off mode", but our K750 definitely had it (see right). K750's and W800's are almost identical so with the same buttons in place (albeit in different positions) we see no reason to take this feature out, but a check of the final K750 manual confirms it won't be on the final production models. This decision is purely for marketing reasons and we hope future firmware upgrades will re-introduce this useful feature."

Endret av adilr17
Lenke til kommentar

tror det ikke er en feil for og si det sånn, rett og slett at den er instillt på MMS video, MMS videoen er beregnet for korte filmsnutter for som alle veit er MMS veldig begrenset på plass. Men skifter du over til til High Video eller hva den heter igjen, den andre så kan du filme inn i det uendelige :D

 

Funka på meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...