Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, den ringer når du har stillemodus aktivert. Men hva med å legge inn en mp3 fil som det ikke er noe lyd på, for å så velge denne som ringelyd. Da skal den vel kun vibrere.

Så det er eneste måten? Hadde håpet på en enklere måte å bytte mellom ring og vibrasjon. Vil vekkes av ring først, og så skifte over til vibrasjon etterpå for ikke å vekke resten av huset...

Lenke til kommentar

Fikk endelig mob'n idag! Vakker telefon!

Men en ting overrasket meg kraftig: kvaliteten på mp3 spilleren/headsettet! Veldig bra!

Har ikke fått testet så mye enda, men det tok 5 min og overføre en mp3 på 4mb! Skal det gå så sakte?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Men en ting overrasket meg kraftig: kvaliteten på mp3 soilleren/headsettet! Veldig bra!

Har ikke fått testet så mye enda, men det tok 5 min og overføre en mp3 på 4mb! Skal det gå så sakte?

Nei, hos meg tar det bare noen sekunder. Bruker du USB-kabelen da?

Lenke til kommentar

Men en ting overrasket meg kraftig: kvaliteten på mp3 soilleren/headsettet! Veldig bra!

Nei, hos meg tar det bare noen sekunder. Bruker du USB-kabelen da?

Klart jeg gjør :) Har ikke noe blåtann på pc'n uansett...

Lenke til kommentar
Noen som har vet av et program jeg kan bruke til å overføre spill og programmer til tlfen?

Bruk medfølgene programvare;

til minnekort: gå inn på "min datamaskin" og vel ekstern stasjon derfra og legg inn

til telefon: bruk programmet "file manager"

Lenke til kommentar
Noen som har vet av et program jeg kan bruke til å overføre spill og programmer til tlfen?

til minnekort: gå inn på "min datamaskin" og vel ekstern stasjon derfra og legg inn

Men det interne minnet er TREGT! Det lønner seg å lagre på minnekortet ;)

Lenke til kommentar

Når jeg legger inn filer via ''file manager'' går det j**** sakte! Om jeg gjør det via "min datamaskin" og ekstern stasjon går det ett par sekunder, mens samme fil tar 4-5 minutter med ''file manager''! Skal det gå så sakte med det programmet?

Lenke til kommentar
Skal det gå så sakte med det programmet?

Det er ikke programmets feil, men at all informasjonen går rett inn i telefonen. Ved bruk av den eksterne harddisken (minnekortet) er telefonen kun en bro og telefonens indre prosesser blir ikke en flaskehals :)

Lenke til kommentar
Skal det gå så sakte med det programmet?

Det er ikke programmets feil, men at all informasjonen går rett inn i telefonen. Ved bruk av den eksterne harddisken (minnekortet) er telefonen kun en bro og telefonens indre prosesser blir ikke en flaskehals :)

Okey

Det eneste jeg savner med telefonen så langt er flere knapper til å kontrollere mps-spilleren når telefoen er låst.. Burde vært en taster for å skifte sanger og, ikke bare play/pause

Lenke til kommentar

No har eg fått testa telefonen min i snart eit døgn. :D

Eg gjekk frå ein t68i til k750i. Vekta på dei kjennes omtrent lik ut, men det var når eg slo på telefonen at eg fekk litt bakoversveis. Der var ein del fleire fargar.

Kan vel begynne med det negative, men det er ikkje så mykje av det.

- Lav batterikapasitet.

- Mangler innebygd antenne for radio.

Dette er eigentleg berre småpirk, for telefonen i og for seg er noko av det beste eg har prøvd. Skjermen er heilt fantastisk, lyden frå høytalerane og med headsett. Utrolig bra kamera, vart heilt sjokkert når eg såg bileta. Der er også masse funksjonar som ikkje er heilt utprøvd enda, men testinga kjeme nok ikkje til å slutte her. :)

Det er mange som har hatt problem med minnekortett. Vel eg formaterte det berre for sikkerhetskyld, men hadde ikkje noko problem med å lagre ting på ekst. minne før eg formaterte det.

Kanskje eg berre har vore heldig, slik som eg har vert med t68i telefonen min som eg hadde i 2år :D

Uansett, dette er ein knallert av ein telefon.

Lenke til kommentar
- Mangler innebygd antenne for radio.

Det er vel strengt tatt ingen telefoner som har det...?

Nei, men det kunne ha vore der :whistle:

Har ein anelse om at telefonen hadde vorte noko større, men av og til kunne eg tenke meg å høyre på radio uten å bruke headsett, eller å måtte sette det i berre for å få ei antenne.

Lenke til kommentar
.. men av og til kunne eg tenke meg å høyre på radio uten å bruke headsett ...

Trust me, det er du ikke aleine om. Men det er en grunn til at produsentene ikke har lagt det inn enda, og den har du nevnt selv allerede. Men dette blir off-topic og potesielt slettet av arehei, så jeg stopper der.

En ting som ble spurt om for en stund siden. Kan man zoom'e i bilder på telefonen? Da mener jeg mens man blar i bildene på vanlig måte, uten å måtte starte opp noe spesielt bilderedigeringsprogram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...