Popobawa Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hvem gidder å sende i oppkrav fra andre land? Det enkleste er forskuddsbetaling. Dessuten er det over 200,- ikke 300,-. Dessuten når jeg har fått pakker fra utlandet så har det stått verdi på pakken. Det man kan gjøre da er å be dem merke den som gave, da kan du få inn varer opptil 1000,- uten å måtte betale mva. Mvh? Med vennlig hilsen? Må han betale det? Endret 29. mai 2005 av MrBlueJack Lenke til kommentar
jGran Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvordan setter jeg opp eMSN på k750i-en? Jeg har lastet ned jar-filen, men hvor legger jeg katalogen og hvor finner jeg så programmet på mobilen? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Å betale og få varer på eBay virker litt skummelt for meg, jeg tror jeg venter de to ukene det tar før de får 1GB-kort inn til Norge. Paypal virker også litt bob-bob, if you know what I mean.. Men jeg foreslår vi avslutter denne off-topicen, syns kanskje heller vi skal ta diskusjon om ebay i forhandler-forumet, hah? Forrige saklige innlegg var om volum under samtale.. la oss starte på nytt Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) edit: dobbelpost Endret 29. mai 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Da melder jeg meg også inn i klubben! Imponert så langt, bra lyd i mp3-spilleren, bedre bass enn jeg hadde forventet. Kameraet er bra i lys og med fotolys i mørket, men er temmelig dårlig på vanlig nattmodus. Noe jeg ikke helt skjønner er: når du tar bildet kommer det opp som ganske mørkt, men ser helt greit ut, men så justeres lysforholdene under lagrinen og mye støy samt horisontale striper dukker opp. Går det ikke an å skru av denne justeringen under lagring? Jeg er faktisk mer fornøyd med bildene før de er blitt justert! Håper SE fikser dette så det blir bedre i kommende FW. Hvordan lager jeg meg mappe for mp3 på mobilen igjen? Så det i en tråd et sted men greier ikke å finne det igjen! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det enkleste er å kople mobilen til pcen med usb-kabelen, da dukker det opp en flyttbar harddisk, gå inn i media (heter noe mer men..), så audio og inne der lager du en mappe som heter mp3 Lenke til kommentar
me62lg Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Må si meg fornøyd med telefonen, har nå prøvd den ut et par dager! Imidlertid så ser det foreløpig ut som jeg har funnet en mangel som jeg virkelig hadde satt pris på fantes; nemlig en skjermsparer med passordfunksjon tilsvarende det man har på PC. En skjermsparer som går på etter X antall minutter, for å åpne den må man taste inn et selvalgt passord. Dette hadde jeg på min tidligre Siemens telefon, og det føltes nyttig om man f.eks var redd for å miste telefonen fordi da kunne ingen ringe med den eller lese innholdet på den (sms meldinger, tlf nr. osv.) Noen som vet om det finnes programvare man kan laste ned for denne funksjonaliteten? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Imidlertid så ser det foreløpig ut som jeg har funnet en mangel som jeg virkelig hadde satt pris på fantes; nemlig en skjermsparer med passordfunksjon tilsvarende det man har på PC. En skjermsparer som går på etter X antall minutter, for å åpne den må man taste inn et selvalgt passord. Det er virkelig noe jeg også har savnet hos Sony Ericsson. Burde ikke være særlig vanskelig for dem å lage, og det skader ikke å ha en slik funksjon(valgfri) i telefonen. Burde vel være mulig å komme med forslag til nye funksjoner i nye versjoner av firmwaren fra SE? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Imidlertid så ser det foreløpig ut som jeg har funnet en mangel som jeg virkelig hadde satt pris på fantes; nemlig en skjermsparer med passordfunksjon tilsvarende det man har på PC. En skjermsparer som går på etter X antall minutter, for å åpne den må man taste inn et selvalgt passord. Det er virkelig noe jeg også har savnet hos Sony Ericsson. Burde ikke være særlig vanskelig for dem å lage, og det skader ikke å ha en slik funksjon(valgfri) i telefonen. Burde vel være mulig å komme med forslag til nye funksjoner i nye versjoner av firmwaren fra SE? Hvorfor vil du ha det? Skal man taste passordet hver gang telefonen ringer da? Husk at dette hadde blitt veldig tungvint med tanke på at telefonen går i standby x antall ganger i løpet av en dag. Det er nok en grunn for at de ikke har det med Endret 30. mai 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Husk at dette hadde blitt veldig tungvint med tanke på at telefonen går i standby x antall ganger i løpet av en dag. Det er nok en grunn for at de ikke har det med Det var jo derfor de mente at den skulle være valgfri, slik at du kan slippe hele greia... Jeg selv kan se endel situasjoner jeg kunne tenkt meg en slik funksjon, men jeg hadde nok ikke hatt den på til daglig. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå er jeg i mål med det meste på fonen, men en ting jeg ikke får til, og det er at laptopen skal finne den når jeg plugger i USB kabelen. Noen som har tips her ? Første gangen jeg plugga den inn, så kom det opp "finner ny hardware", men dessverre så klikka jeg dette bort........... Siden har det ikke dukket opp når jeg plugger inn..... Trøbler med bluetooth også, men her ligger "feilen" på laptopen, da jeg ikke får kjørt igang bluetoothen. Jeg har bare en til å "klage" på når det gjelder selve fonen, og det er 2 knappen, som er i minste laget. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Min K750i henger seg noen ganger etter jeg har tatt på tastelåsen. Må ta ut batteriet for å komme igang igjen. Har skjedd 3-4 ganger på to dager. Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hvordan lager jeg meg mappe for mp3 på mobilen igjen? Så det i en tråd et sted men greier ikke å finne det igjen! Du må ha formatert minnekortet i telefonen for at dette skal fungere, men mp3'er skal ligge under mappen SSEMC/media/mp3 eller SSEMC/media/audio (om jeg ikke husker feil. Før du formaterer minnekortet må de ligge under ...audio/ringetoner for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Min K750i henger seg noen ganger etter jeg har tatt på tastelåsen. Må ta ut batteriet for å komme igang igjen. Har skjedd 3-4 ganger på to dager. Flere som har dette problemet? har samme problemet som deg ja.. kjipe greier.. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Uaktuelt for meg å ha en slik tlf. Bruker tlf bla som vekkerklokke, og dette kan gi utslag for å si det sånn. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det minner meg på en ting. Kan man bruke den som vekkerklokke og at den bare vibrerer, uten noen "ringelyd"? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det minner meg på en ting. Kan man bruke den som vekkerklokke og at den bare vibrerer, uten noen "ringelyd"? Stille modus skulle vel gjøre susen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det minner meg på en ting. Kan man bruke den som vekkerklokke og at den bare vibrerer, uten noen "ringelyd"? Stille modus skulle vel gjøre susen. Nei, den ringer når du har stillemodus aktivert. Men hva med å legge inn en mp3 fil som det ikke er noe lyd på, for å så velge denne som ringelyd. Da skal den vel kun vibrere. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Imidlertid så ser det foreløpig ut som jeg har funnet en mangel som jeg virkelig hadde satt pris på fantes; nemlig en skjermsparer med passordfunksjon tilsvarende det man har på PC. En skjermsparer som går på etter X antall minutter, for å åpne den må man taste inn et selvalgt passord. Det er virkelig noe jeg også har savnet hos Sony Ericsson. Burde ikke være særlig vanskelig for dem å lage, og det skader ikke å ha en slik funksjon(valgfri) i telefonen. Burde vel være mulig å komme med forslag til nye funksjoner i nye versjoner av firmwaren fra SE? Hvorfor vil du ha det? Skal man taste passordet hver gang telefonen ringer da? Husk at dette hadde blitt veldig tungvint med tanke på at telefonen går i standby x antall ganger i løpet av en dag. Det er nok en grunn for at de ikke har det med Det skulle selvfølgelig vært valgfritt, men de kune vel gjort det slik at det eneste en kan gjøre uten passordet er å ta telefonen, samt å ringe nødnummere. Kunne vært svært praktisk å ha passord i enkelte situasjoner hvor en vil at ingen skal gå inn å fikle med mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå