Lumiah Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kan noen forklare en amatør hvordan å overføre mp3 filer til min k750i? Hvilket program/-er trenger jeg? Og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Kan noen forklare en amatør hvordan å overføre mp3 filer til min k750i? Hvilket program/-er trenger jeg? Og hvordan gjør jeg det? Du bruker kabelen du fikk med og cden. instaler Cd'en og resten er lett. Endret 28. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Lumiah Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja ok, men hvilket program på CD'en bruker jeg? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvor mye koster det egentlig å kjøre en kontrollintervall på en sjekk pr.time, og med et antall på rundt 10 mailer til dagen i snitt? Gprs kan jo i noen tilfeller være litt dyrt.. Samme med MSN på mobilen. Hvor mye koster det sånn ca? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja ok, men hvilket program på CD'en bruker jeg? Instaler hele cden. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Noen andre som har vært borti problemet at bokstavene man skriver ikke vises i enkelte skrivefelt på mobilen? F.eks når man taster PIN-koden, staver et ord, skriver en notat og når skriver i kalenderen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du har glemt brukernavnet, som skal stå under postboks Har nå skrevet inn brukernavnet, men det fungerer fremdeles ikke.. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tror muligens jeg har funnet en litt plagsom BUG: Når man har mottatt en hel del e-poster vil man ofte velge alle, for så å velge dem alle som leste. Klarer fint å velge alle, men nåt alle blir valgt har man ikke lenger mulighet til å velge dem som lest. For å få markert alle som lest må man gjøre det manuelt med hver enkelt mail som har kommet inn. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 du trenger ikke legge inn cden du kan og velge at den skal lete etter driver på internett når den greia kommer opp. etter det er det bare å dra sanger inn på den i min datamaskin. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har også mottatt min nye K750 her, og alt fungerer stort sett fint. Men jeg plundrer med MMS og e-mail oppsett. Jeg har netcom abbonnement, og har telenor online adresse som jeg vil registrere. På sidene til Netcom har de ikke fått opp 750 som fon enda for MMS oppsettet. Noen som har et tips hvordan jeg kan finne et oppsett for ovenfornevnte ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 du trenger ikke legge inn cden du kan og velge at den skal lete etter driver på internett når den greia kommer opp. etter det er det bare å dra sanger inn på den i min datamaskin. Du fixet nettopp mine problemer og! Takker! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har også mottatt min nye K750 her, og alt fungerer stort sett fint.Men jeg plundrer med MMS og e-mail oppsett. Jeg har netcom abbonnement, og har telenor online adresse som jeg vil registrere. På sidene til Netcom har de ikke fått opp 750 som fon enda for MMS oppsettet. Noen som har et tips hvordan jeg kan finne et oppsett for ovenfornevnte ? Nå har de fått den inn hos netcom https://netcom.no/sokhjelp/telefoninnstillinger.html Bare trykk på 'klikk her', så kommer du til konfigurator. Gikk ganske lett for meg... Lenke til kommentar
G3 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har også mottatt min nye K750 her, og alt fungerer stort sett fint.Men jeg plundrer med MMS og e-mail oppsett. Jeg har netcom abbonnement, og har telenor online adresse som jeg vil registrere. På sidene til Netcom har de ikke fått opp 750 som fon enda for MMS oppsettet. Noen som har et tips hvordan jeg kan finne et oppsett for ovenfornevnte ? Nå har de fått den inn hos netcom https://netcom.no/sokhjelp/telefoninnstillinger.html Bare trykk på 'klikk her', så kommer du til konfigurator. Gikk ganske lett for meg... Har fått til wap, men klarer ennå ikke å sende MMS eller e-mail. Får beskjed om at det ikke finnes en datakonto, og kan derfor ikke koble til server. Takker for hjelpen og jeg skal nok få det til :-) Lenke til kommentar
oling Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Det pleier vel å være et eget oppsett for gprs wap og et for gprs mms. Finner du dem ikke hos netcom til k750 så kan du sikkert bruke innstillingeen som er til k700. Det pleier å være det samme. Edit: Trykkleif Endret 28. mai 2005 av oling Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 oppsettene er ogå å finne hos Sonyericsson.no Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Ja ok, men hvilket program på CD'en bruker jeg? Installer hele CD'en. Når du så kobler til telefonen popper den opp som en ekstern harddisk. Altså D: eller liknende. Deretter er det bare å kopiere filer inn i audio-mappen. Husk å formatere minnekortet i telefonen før bruk! Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Til alle dere som har problemer med at mobilen låser seg i standby modus: Slå av sparemodusklokken, dette hjalp i allefall for meg. (instillinger->display->sparemodusklokke) Edit: Animerte bakgrunner kan også være en årsak til at telefonen låser seg. Etter at jeg slo av klokken og satte et ikke animert bilde til bakgrunn har ikke telefonen låst seg Endret 29. mai 2005 av andbakk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Får snart 2000kr i hånda og lurer på om jeg skal spandere på meg en K750i. Men jeg har to spm. Er det mulig å justere display kontrasten og hvor lenge holdere batteriet ved normal bruk? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvilke instillinger bruker dere for å få best mulig bilder? Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 når kan man forvente seg en firmware oppdatering? pleier det å komme rett etter en tlf er lansert eller er det snakk om mnd? begynner å bli ett par bugs nå etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå