LiseM Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Heisann. håpet noen har erfaring med dette problemet Jeg har det problemet at lyden hakker hver gang jeg prøver å spille av en DVD film. Jeg bruker "Power DVD 6.0 v 2.55", DVD-rom`n er en "NEC ND-3500A dual layer". Når jeg spiller av videofiler (mediaplayer/Power DVD) eller DVD-filer via Daementool i Power DVD, er dette problemfritt. De samme DVD-filmene spilles også problemfirtt av på en eldre lapptopp. Jeg har reinstalert både lyd drivere, diverse DVD software, etc.. Kan det være Hardware feil ? Har søkt meg grønn på google uten å bli særlig klokere desverre. Hyggelig om noen kan hjelpe meg eller har noen tips. Lise M Endret 22. mai 2005 av LiseM Lenke til kommentar
LiseM Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 hehe. f***.. etter mange runder med feilsøking, viste det seg at det var selve IDE kabelen som var deffekt.. fungerte for brenning/lesing, men ikke for lyd.. bytta den, alt fungerer perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå