Gå til innhold

Åpent brev til Solberg og Dørum fra muslim

Anbefalte innlegg

Postet dette til en annen tråd her, men det fortjener en egen topic. Kommentarer og synspunkter på dette brevet skrevet av Kheir Sajer en som tydelig kjenner systemet:

http://www.rights.no/webtekst/Gjesteskribent/Skribenten.htm

Utdrag:

"Men det var ikke dette som var mitt utgangspunkt da jeg for første gang blandet meg i islamismens problematikk. Det var på en tilfeldig måte da jeg skrev om en imam som hele miljøet kjenner godt (Aftenposten, 24. oktober 2002). Denne imamen leder en menighet. Han legitimerte tyveri fra norske butikker på denne måten: Kristne, ifølge Shari´a loven, må betale Djizye, straffeskatt/beskyttelsesskatt til muslimene. I Norge gjør de ikke det. Derfor har muslimene rett til å stjele (den) fra dem. At en muslim går rett inn i butikken og stjeler, er derfor en legitim handling. Dette har vekket debatt i det muslimske miljøet. Mange ayatollaher og muslimske teologer har tatt opp denne saken. Mange har anbefalte å ikke gjøre det, tvert imot, man må respektere landets lover og folk. Likevel opplevde jeg en strøm av kritikk etter at jeg skrev om denne imamen. Vanlige muslimer som omgåes andre moskeer fortalte meg at de også har hørt dette i deres moskeer. Dette er ikke noe nytt for dem. Men jeg skrev kun om den imamen som jeg personlig hørte legitimere å lure, lyve, misbruke systemet og stjele fra nordmenn. Og dette er tillatt i islam, og man belønnes hvis man ikke viser lojalitet til dette samfunnet, for nordmenn er vantro og kristne og de er islams fiender. At vi er i krig med dem."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...