Gå til innhold

Azuregos, taktikker som virker ETTER patchen.

Anbefalte innlegg

Hva med å lage to raid, et for backup. Altså drepe han to ganger, slik at begge raid kan loote, ville dette være mulig. 80 man må vell klare å lagge han i bakken?

*host*Alliancetaktikk*kremt*

Hehe, horde scum. just kidding :D

NEi seriøst, har man lyst til å drepe han, så hadde jeg gjort det slik. Benytt de mulightene som er sier nå jeg. Skal glise til deg når jeg deler deg i to med Typhoonen min ;)

Hva er det som får deg til å tro at noen som trenger ÅTTI mann for å legge Azuregos i bakken har nubbesjans til å drepe E-ton, uansett våpen :!:

Jeg kan gi han en liten sjanse da, jeg kan spille med lvl25 druiden min og la være å heale meg eller bruke damagespells. DA kanskje, om han kommer med begge raidpartyene, har han en liten sjanse.

For å si det sånn, jeg har mer enn en gang sett hele raid-partys med alliance slite med en soloquest...

Forresten, hvilken server spiller du på Guttorm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er lev 60 warrior på bb. Men ikke send hele guilden etter meg da:) jeg er snill gutt i pvp, pvp`er der "kamper" fåregår og lar fienden queste og grinde i fred.

Ikke er jeg god i pvp heller:P

Men nå har jeg bare 16 barer igjen til arcanite reaper, da blir det kansje bedre ;)

Lurer på om det hadde gått an å ta han med et random raid, sikkert en utfordring, men vist bare alle hører etter så.

Foresten har jeg aldri prøvd å ta han, så jeg skal være forsiktg med å si noe om 80 man før det.

Lenke til kommentar
Jeg er lev 60 warrior på bb.  Men ikke send hele guilden etter meg da:) jeg er snill gutt i pvp, pvp`er  der "kamper" fåregår og lar fienden queste og grinde i fred.

Ikke er jeg god i pvp heller:P

Men nå har jeg bare 16 barer igjen til arcanite reaper, da blir det kansje bedre ;)

Lurer på om det hadde gått an å ta han med et random raid, sikkert en utfordring, men vist bare alle hører etter så.

Foresten har jeg aldri prøvd å ta han, så jeg skal være forsiktg med å si noe om 80 man før det.

Neida, var bare det at jeg nettopp hadde spilt (på alten min) med en warrior som hadde sletta sin alliance-character(lvl50+) for å spille horde på samme serveren og han het Guttorm, så jeg tenkte kanskje det var deg.

Edit: Er forresten bare lvl40 på main, så en liten sjanse skulle du nok hatt, til tross for at du er alliance. :p

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...