xadox Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er Z800i 3G telefon? videotelefoni tv osv osv? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor skulle den ikke ha det?? Den har kun 1 kamera, men dette kan vris rundt slik at du kan ta bilder og ha en videosamtale Nevner her også at kamerakvaliteten er ikke det beste man har sett :| Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kvaliteten på bildene skal vistnok være ganske bra etter hva jeg har hørt, men videokvaliteten derimot kunne vært bedre. Men likevel er det ikke dårlig kamera. Det som trekker mest ned er batteriet som varer i 6 timer når man benytter de krevende funksjonene på mobilen. Det er vel ingen som vet noen dato på Z800? Venter i spenning for jeg skal næmlig ha den telefonen så snart den kommer Lenke til kommentar
xadox Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 kjøper ikke noe for jeg har den i hånden Kjøpte "kladden" Z600 uff av meg svær jævel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå