Xwarf Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har et problem som jeg har sliti med i noen timer nå: Usb sjiten virker ikke.... Speks: Epox 8hdai pro hk winxp home edition oem Problem: Når windoze skal innstallere driverene den trenger så får jeg beskjed om at dette ikke går pga ugyldig data. Nå har det seg sånn at det er via sitt brikkesett som er på hk og via har ikke egne usb-drivere... Microsoft eier nemlig patentet ellerno... Så eneste måten å innstallere driverene (som jeg vet om) er ved å bruke autofind driver driten.... Har seff prøvd å fjerne alle spor av usb'r i enhetsbehandlig fra safe mode og reeboote, men får samme feil. Bilde... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Usb aktivert i bios, SP1 el Sp" må være installert for å få usb 2.0 driverne til å virke Lenke til kommentar
Xwarf Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Sånn.... Brand new installasjon så ordnet det seg skulle man tro... MEN NEI !!!!!! Nå finner den alt av morroa, og jeg får tilogmed kopiert de minste filene fra usb-hd'n, men når jeg skal kopiere noe stor.... da finner den ikke filene... Så får jeg beskjed ett minutt etterpå (i gul boble) at forsinket skriving til disk er mislykket... Nå er jeg oppriktig lei meg her... Sp1 og sp2 og alt av windows-updates er seff innstallert.... MUST KILL!!!! Lates news.... : Jeg er trøtt.... Eneste trøsten er at jeg endelig har fått den dobble biquaden min til å koble seg stabilt opp mot nettet på skolen 300m unna... Det er jo greit med en stabil 2,3mbyte/sec downloadhastighet... Endret 23. mai 2005 av Xwarf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå