LorIeNz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Da hadde man vridd hjernen rundt det med eksklusive kabinett og sett rundt på forskjellige sider med case-mods. Inspirasjon er viktig om man vil lage noe som er unikt. Til slutt slår det meg at jeg ikke vil modde et ferdig kabinett men heller ta utgangspunkt i noe ganske ulikt et vanlig kabinett, noe "nytt", noe som ikke så alt for mange har gjort før, noe unikt i nærområdet. Mitt utgangspunkt er dette her! Har nå søkt penger hos Frifond.no og fått støtte, så i løpet av uka bestiller jeg en søt liten pakke fra microplex til 2174,- I den pakka ligger litt av vært som kan gjøre seg på prosjektet mitt. Kommer til å poste en worklog med mange bilder av løsninger og framgang på prosjektet, og håper ting går bra og at dere der ute følger med i workloggen min, for dette, dette blir bra! Stay Tuned!!! -LorIeNz- Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hørtes meget spennende ut! KEEP US UPDATED! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Enda en koffertmod ute å går! Grattis med spons.. Merkelig at du fikk, for man skal jo være flere når man søker! Eller kanskje du løy litt på skjemaet? ;P Hva blir navn på prosjektet da? Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Nei vi er et vennegjeng på 5 stykker som brenner for å lage noe kult, men jeg er den eneste som fant på å poste Når det gjelder navn så er jeg ikke riktig sikker ennå. Kommer vell et navn dalende snart Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kan vi komme med forslag...kult å lage en PC i koffert forresten^^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hehe, okey! Smart.. Vurderer å gjøre noe lignende gitt! Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 er det dette som kalles bærebar PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hva fikk du av frifond? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hadde også koffert på hodet, men dropper det kanskje, ikke så morsomt med masse andre kofferter rundt omrking Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hva fikk du av frifond? Fikk vel penger til bestillingen fra Microplex! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 OFFTOPIC: Hvordan fikk du penger fra frifond? Prøver å søke nå, men klarer liksom ikke å formulere noe lurt, med mindre jeg må til å lyve og det er temmelig dårlig gjort... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Skriv hva du tror de vil høre! ;P Edit: Fortell at du og et par venner har et prosjekt om å bygge et kabinett å samtidig lære mer om data, byggfag og elektronikk! Lyv ivei! Endret 24. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kult prosjekt, selm om det har blitt gjort (mange) ganger før. Håper dette blir særpreg over, elsker kabinett som skiller seg ut ifra mengden, selm om det er koffert-kabinett. Grattla med spons da ja, kjekt at folk kan få spons derfra også til sånne prosjekter. Glisevask: Ikke oppfordre folk til å lyve, det er ikke snilt gjort Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Går vel å lyve til seg noen kroner når midlene kommer fra norsk tipping Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Høyres kult ut. Såg ein kar på TG som hadde ein slik koffert som kabinett. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 dette kan bli intressant, håper det blir noe av, er mange prosjekt som dei prøver og begynne på og kommer aldri igang Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Oppfordrer ikke, men fraråder det heller ikke! Har selv gjort noe lignende.. Men ikke skyld på meg om folk som prøver seg på lyving får tiltale for svindling!! =D Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Må liksom ta vare på kvitteringer i ett års tid. Og det er kvitteringer som ikke kommer til å eksistere hvis man lyver Og så er det dokumentering og sånt... Nei... Holder meg på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå