Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch endelig med nye hastigheter/priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk mail fra catch igår fredag den 10. dette kunne jeg ha:

 

ADSL 1700/512 til 549kr pr.mnd fra før

 

ADSL 3200/640 Privat Proff - Kr 549 pr. mnd.

ADSL 4400/448 Privat Proff - Kr 549 pr. mnd.

ADSL 4400/512 Privat Proff - Kr 579 pr. mnd.

ADSL 4400/640 Privat Proff - Kr 599 pr. mnd.

ADSL 5500/448 Privat Proff - Kr 618 pr. mnd.

ADSL 5500/512 Privat Proff - Kr 648 pr. mnd.

ADSL 5500/640 Privat Proff - Kr 669 pr. mnd.

ADSL 8000/900 Privat Proff - Kr 699 pr. mnd.

 

må si jeg er rimelig imponert over tilbudene de har i forhold til de gamle prisene/hastighetene til catch. men synes fortsatt prisene er litt høye ;)

 

(valgte ADSL 4400/640)

Lenke til kommentar
Nå er linja mi oppgradert :D

 

Fikk mail igår...fiksa idag..tok bare 2,2mbit jeg..trenger ikke mer (studenter er heller ikke rike)

 

Ganske bra :thumbup:

Dæven!!

Det var jo sinnsykt kjapt!

Fikk du mail etter at de hadde skrudd opp hastigheten? Eller merka du bare at det gikk raskere?

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som syntes dette "tilbudet" Catch har til sine "lojale" kunder er bare tull?

 

Har i dag 1700/512 til 499 pr måned(2 års binding). Fikk en slik finfin mail om at nå skulle de belønne meg med en stk 3200/640 linje (eneste valget, bor litt utenfor allfartsvei så alle muligheter er ikke tilgjengelig, greit nok, ikke catch sin feil akkurat det) til 549 kr pr måned. Altså de vil at jeg skal fleske ut 50 lappen ekstra pr måned.. Ohhhhh Tusen takk for dette supertilbudet for oss lojale kunder..

Jeg har bestandig kunnet oppgradert gratis opp til høyere hastighet. Eneste nytt nå er at catch har kommet med flere forskjellige hastigheter.. Det er INGENTING i dette "tilbudet" som er noe som helst belønning for å ha vært en kunde hos catch.

:mad:

 

Jeg håper det er bare en glipp ifra catch sin side. Skal sjekke med de på mandag.

Jeg ser jo at de har 2200/640 til den prisen jeg nå betaler, men den lå ikke inn på den linken jeg fikk. Har hittils vært storfornøyd med catch både på den tekniske siden og via de få gangene jeg har snakket med support oppe i Bodø men har ingen intensjoner med å hive mer penger mot de hvis det er på dette nivået

de "belønner" sine kunder.

Lenke til kommentar

Du får :

Egen mailtjeneste

Spamfilter tjeneste

Sikkerhetspakke

Spillpakke

du slipper unna ADSL tillegg for uten fast-telefon på 79,-

fast ip uten omkostninger

og ikke glem at en 3000/512 linje kostet 849,- for noen uker siden

og du sier selv at du har vært fornøyd med catch sålangt.

vet ikke helt hva du hadde forventet, er ikke ute for å reklamere

for catch men syntes det var mye whine for en 50 lapp

Lenke til kommentar
Du får :

Egen mailtjeneste

Spamfilter tjeneste

Sikkerhetspakke

Spillpakke

du slipper unna ADSL tillegg for uten fast-telefon på 79,-

fast ip uten omkostninger

 

Fast ip har jeg bestandig hatt.. Uten fast-telefon tillegget har de hatt i godt over ett år.

Gitt at catch ikke har hatt email server før vil jeg tippe de fleste EKSISTERENDES kunder har allerede ordnet seg alternativer.

Og hvis de ikke fra før har ordnet seg en egen sikkerhetspakke, bør de strengt tatt ikke være på nett i utgangspunktet.

 

Så vi er tilbake til at de tilbyr meg ei raskere linje, men jeg må betale mer. Hvilket er 100% ok det.. Men at de bruker flotte ord som lojalitet, trygghet og "vi vil at du skal få mer av ditt eksisterendes bredbånd" er bare tomt prat for muligheter vi allerede har hatt.. Har aldri kostet noe ekstra (utenom ny månedspris) å oppgradere linjen hos Catch. Det var null grunn til å sitte å vente på dette "tilbudet til lojale kunder" mailen de sendte..

Det er derfor jeg mente denne mailen fra de var bare tull. Hvorvidt 50 kroner i måneden er nok til å "whine" kan jo alltids diskuteres. Men jeg tillater meg å "whine" om alle som sender meg spam hvor de vil jeg skal kjøpe mer hos de kamuflert som at de er snille og tenker på det beste for meg som kunde....

 

Så TS. hvis du tar tiden å lese gjennom det opprinnelige post'en min vil du se at jeg ikke sier at 549 kr for en 3200 linje er blodpris. Jeg bare sier at den liksom vi-er-snill-med-deg-og-tenker-på-dine-interesser tonen i mailen de sendte ut er bare tull!

Lenke til kommentar
Har 1700-512 linje fra catch i dag. jeg har ikke motatt mailen med de nye hastighetsvalgene enda :mad: Er det flere som ikke har fått den siste mailen enda????

Har samme som deg, prøv å ta kontakt med dem.

 

Et spørsmål, folkens: står overfor et valg mellom to hastigheter. Viktigste prioritering for meg er ping og stabilitet til spill. Kan velge mellom 3200/448 og 2200/640.

Vil en uthastighet på 448 redusere kvaliteten på ping og stabilitet? Eller vil det være like bra som 640 i praksis ?

Lenke til kommentar
Et spørsmål, folkens: står overfor et valg mellom to hastigheter. Viktigste prioritering for meg er ping og stabilitet til spill. Kan velge mellom 3200/448 og 2200/640.

Vil en uthastighet på 448 redusere kvaliteten på ping og stabilitet? Eller vil det være like bra som 640 i praksis ?

De to alternativene vil være identiske med unntak av lavere max hastighet i det ene.

Lenke til kommentar
Et spørsmål, folkens: står overfor et valg mellom to hastigheter. Viktigste prioritering for meg er ping og stabilitet til spill. Kan velge mellom 3200/448 og 2200/640.

Vil en uthastighet på 448 redusere kvaliteten på ping og stabilitet? Eller vil det være like bra som 640 i praksis ?

De to alternativene vil være identiske med unntak av lavere max hastighet i det ene.

Jeg må ha dette inn med teskje. Så du mener at forskjellen mellom 448 og 640 i uthastighet ikke har noen praktisk betydning for spilling?

Lenke til kommentar
Sjekka bare på itavisen, der fikk jeg nedlastingshastighet på 2,2..tok testen flere ganger...upload har også økt :)

 

Ingen mail...fikk bare bekreftelse på at de skulle gjøre det så fort de fikk tilbakemelding fra meg..

Det er ganske absurd-raskt

Endret av jasco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...