_Xorcist Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Men man skulle få ytterligere informasjon innen 1. juni (hastighet osv). Lenke til kommentar
jasco Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Nå er det 1.juni, og hastigheten er den samme Oppgraderingen skal vel være ferdig 1.juli, ikke 1.juni. Aye. Skulle få velge hastigheten sin innen mai. ISP'er som er treige? Nooo waaaaay Endret 1. juni 2005 av jasco Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Snakket med Catch idag og forhørte meg om forsinkelsen på denne mailen som alle kundene ble lovet innen 01.06. De beklaget på det meste og sa at det foreligger en liten forsinkelse på denne mailen, siden det var en del usikre momenter på ny hastighet på eksisterende kunder. Men de lovet at alle kunder skal bli oppgradert innen oppsatt tid som er den 01.07.05 Dessuten skal det foreligge en mail løpet av kort tid og senest neste uke. Er litt skuffet at det ikke ligger noen informasjon på deres hjemmesider eller at de sender ut en liten mail til kundene for å forklare situasjonen. Er bedre at kundene får et skikkelig svar, enn at de skal avvente på svar og basere fakta på rykter og usikre kilder. Vi får se hva som skjer i nærmeste framtid. Personlig tror jeg noe av forsinkelsen skyldes oppkjøpsplaner fra par aksjonærer i utlandet. DevianX Lenke til kommentar
jasco Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 "Hei Det har tatt litt ekstra tid for å få klar mailene som skal sendes ut. Du vil motta mailen i løpet av få dager og da går du inn på linken som følger med hvor du registrerer hastigheten. Tidspunktet når oppgraderingen skal være utført er ikke blitt endret. Med vennlig hilsen Catch Support" Ble-heh! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Så lenge ikke selve oppgraderingen er utsatt så er ikke dette et spesielt stort problem, i grunnen. Endret 2. juni 2005 av _Xorcist Lenke til kommentar
PaKoG Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 men dette kan jo bli litt inntresant. jeg ligger litt for langt ute til at catch faktisk kan levere internet til meg (har en 850/etellerannet linje nå.) Og når jeg sjekker på siden dems så sier de det ikke er noen tjenester tilgjenngelig i området mitt... jeg får vel ikke nytte av denne oppgraderingen til catch? (har mottatt mailen som opplyser om endringene da) Lenke til kommentar
jasco Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så lenge ikke selve oppgraderingen er utsatt så er ikke dette et spesielt stort problem, i grunnen. Nei men kribler etter å huke av for 5500 non-the-less Lenke til kommentar
jasco Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Fortsatt ingenting. BLEH! Innen juli? Ikke nubbsjans. Endret 7. juni 2005 av jasco Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Nei begynner faktisk å tvile jeg også. Men jeg nekter å gi opp håpet Lenke til kommentar
jasco Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er naiv og dum. Gang på gang tror jeg at ISP'er vil holde sine datoer og løfter men det har aldri skjedd. *fniff* Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Må si jeg synes det drøyer, men ser ikke noen grunn til at de ikke skal kunne klare å oppgradere til lovet tid. Et større problem for meg er imidlertid at nettet mitt gikk ned kl 19:30 og ikke kom opp igjen før kl 22:30.. Da er det bittert å ikke kunne ringe support... Lenke til kommentar
T.S Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når vi snakker om support, betyr dette "Utvidet Support (PC-Hjelp)" døgnåpen hjelp for proff brukere tro? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Måtte mase litt mer... samme pjattsvaret nå: "Hei Det har tatt litt lenger tid å få alle mailene klar. De skal sendes ut i løpet av kort tid. Tidspunktet for oppgradering av linjene er ikke blitt utsatt." "Kort tid" jatta, im sure... Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg driter egentlig i når jeg får mailen, den kan gjerne komme den 30 juni klokken 23.30 for min del. Det som betyr noe er at jeg klokken 00.01, den 1. Juli kan laste ned 1 MB på 2 sekunder Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg driter egentlig i når jeg får mailen, den kan gjerne komme den 30 juni klokken 23.30 for min del.Det som betyr noe er at jeg klokken 00.01, den 1. Juli kan laste ned 1 MB på 2 sekunder Så du tror at boosten ikke blir utsatt når mailen blir utsatt? Skal vel ikke så mye tenking til å skjønne at det blir det selvfølgelig. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg fikk mail fra de istad. Ble spurt om å bekrefte oppgradering av min "proff" linje. Fikk hauger av valg fra 2,2Mbit til 5,5Mbit med diverse "opp" hastigheter. Jeg valgte den billigste De håpet å få den oppgradert snarest mulig sto det Får teste til uka engang Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Så du tror at boosten ikke blir utsatt når mailen blir utsatt? Skal vel ikke så mye tenking til å skjønne at det blir det selvfølgelig. Ja vi får nå se akkurat hvor mye tenking som må til. Har nå fått mail og den bekrefter at linjene vil bli oppgraderte før 1. Juli, så vi får se. 5500/448 here I come Lenke til kommentar
T.S Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmmm klarer ikke å bestemme meg,( bruk for høy upload eller ikke osv.) valg fra 3200 opp til 8000 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Måtte mase litt mer... samme pjattsvaret nå: "Kort tid" jatta, im sure... Jah, hadde du og andre sluttet å mase så kunne de heller brukt de som må svare dere til andre ting. Feks å få ferding mailene og hastigheten på eksiserende kunder? Men hva er så problemet, har du ikke tid til å vente. Selv får eg 4400/448 bluecom. Har ventet snart i 2 år på at de skulle gjøre noe med opp hastigheten, så om eg må vente 1 til 2 månder til gjør ikke noe? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Måtte mase litt mer... samme pjattsvaret nå: "Kort tid" jatta, im sure... Jah, hadde du og andre sluttet å mase så kunne de heller brukt de som må svare dere til andre ting. Feks å få ferding mailene og hastigheten på eksiserende kunder? Men hva er så problemet, har du ikke tid til å vente. Selv får eg 4400/448 bluecom. Har ventet snart i 2 år på at de skulle gjøre noe med opp hastigheten, så om eg må vente 1 til 2 månder til gjør ikke noe? k *gjesp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå