Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch endelig med nye hastigheter/priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det 1.juni, og hastigheten er den samme  :cry:

Oppgraderingen skal vel være ferdig 1.juli, ikke 1.juni.

Aye.

 

Skulle få velge hastigheten sin innen mai. ISP'er som er treige? Nooo waaaaay :whistle:

Endret av jasco
Lenke til kommentar

Snakket med Catch idag og forhørte meg om forsinkelsen på denne mailen som alle kundene ble lovet innen 01.06.

 

De beklaget på det meste og sa at det foreligger en liten forsinkelse på denne mailen, siden det var en del usikre momenter på ny hastighet på eksisterende kunder. Men de lovet at alle kunder skal bli oppgradert innen oppsatt tid som er den 01.07.05

 

Dessuten skal det foreligge en mail løpet av kort tid og senest neste uke.

 

Er litt skuffet at det ikke ligger noen informasjon på deres hjemmesider eller at de sender ut en liten mail til kundene for å forklare situasjonen. Er bedre at kundene får et skikkelig svar, enn at de skal avvente på svar og basere fakta på rykter og usikre kilder.

 

Vi får se hva som skjer i nærmeste framtid. Personlig tror jeg noe av forsinkelsen skyldes oppkjøpsplaner fra par aksjonærer i utlandet.

 

DevianX

Lenke til kommentar

"Hei

 

Det har tatt litt ekstra tid for å få klar mailene som skal sendes ut.

Du vil motta mailen i løpet av få dager og da går du inn på linken som følger med hvor du registrerer hastigheten.

Tidspunktet når oppgraderingen skal være utført er ikke blitt endret.

 

Med vennlig hilsen

Catch Support"

 

Ble-heh!

Lenke til kommentar

men dette kan jo bli litt inntresant.

jeg ligger litt for langt ute til at catch faktisk kan levere internet til meg (har en 850/etellerannet linje nå.) Og når jeg sjekker på siden dems så sier de det ikke er noen tjenester tilgjenngelig i området mitt...

 

jeg får vel ikke nytte av denne oppgraderingen til catch? :hrm:

(har mottatt mailen som opplyser om endringene da)

Lenke til kommentar

Må si jeg synes det drøyer, men ser ikke noen grunn til at de ikke skal kunne klare å oppgradere til lovet tid.

 

Et større problem for meg er imidlertid at nettet mitt gikk ned kl 19:30 og ikke kom opp igjen før kl 22:30.. Da er det bittert å ikke kunne ringe support...

Lenke til kommentar

Måtte mase litt mer... samme pjattsvaret nå:

 

"Hei

 

Det har tatt litt lenger tid å få alle mailene klar. De skal sendes ut i løpet av kort tid.

Tidspunktet for oppgradering av linjene er ikke blitt utsatt."

 

"Kort tid" jatta, im sure...

Lenke til kommentar
Jeg driter egentlig i når jeg får mailen, den kan gjerne komme den 30 juni klokken 23.30 for min del.

Det som betyr noe er at jeg klokken 00.01, den 1. Juli kan laste ned 1 MB på 2 sekunder ;)

Så du tror at boosten ikke blir utsatt når mailen blir utsatt?

Skal vel ikke så mye tenking til å skjønne at det blir det selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra de istad. Ble spurt om å bekrefte oppgradering av min "proff" linje. Fikk hauger av valg fra 2,2Mbit til 5,5Mbit med diverse "opp" hastigheter.

 

Jeg valgte den billigste :)

 

De håpet å få den oppgradert snarest mulig sto det

 

Får teste til uka engang :thumbup:

Lenke til kommentar
Så du tror at boosten ikke blir utsatt når mailen blir utsatt?

Skal vel ikke så mye tenking til å skjønne at det blir det selvfølgelig.

Ja vi får nå se akkurat hvor mye tenking som må til.

Har nå fått mail og den bekrefter at linjene vil bli oppgraderte før 1. Juli, så vi får se.

5500/448 here I come :D

Lenke til kommentar
Måtte mase litt mer... samme pjattsvaret nå:

 

 

 

"Kort tid" jatta, im sure...

Jah, hadde du og andre sluttet å mase så kunne de heller brukt de som må svare dere til andre ting. Feks å få ferding mailene og hastigheten på eksiserende kunder?

Men hva er så problemet, har du ikke tid til å vente. Selv får eg 4400/448 bluecom.

Har ventet snart i 2 år på at de skulle gjøre noe med opp hastigheten, så om eg må vente 1 til 2 månder til gjør ikke noe?

Lenke til kommentar
Måtte mase litt mer... samme pjattsvaret nå:

 

 

 

"Kort tid" jatta, im sure...

Jah, hadde du og andre sluttet å mase så kunne de heller brukt de som må svare dere til andre ting. Feks å få ferding mailene og hastigheten på eksiserende kunder?

Men hva er så problemet, har du ikke tid til å vente. Selv får eg 4400/448 bluecom.

Har ventet snart i 2 år på at de skulle gjøre noe med opp hastigheten, så om eg må vente 1 til 2 månder til gjør ikke noe?

k *gjesp*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...