SilentBob Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Mulig der er dette Zl8 prøver å si, men jeg fikk svar på mailen min: Hei Det vil sendes ut mail om de nye hastighetene og prisene. Der vil det være en link hvor du kan gå inn å registrere ditt ønske. Med vennlig hilsen Catch Support Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei Tok meg den friheten å ringe catch for å forhøre meg om eksisterende kunder får benytte seg av disse prisene og svaret ble ja. Alle kundene vil bli oppgradert før 01.07.05 og hastigheten vil tilsvare den prisen de betaler per dags dato. Så hvis du f.eks betaler 649,- pr.mnd for 2100/512, blir du mest sannsynlig satt opp til 5500/640. Ha en ellers fin dag. DevianX Tja, ingen ting offiselt tyder på det (selv om Catch burde ha oppgradert eksisterende kunder om de har økonomisk teft for å pleie eksisterende kunder). Ingen pressemelding eller noe slik enda. Annet enn nye priser og abb typer for nye kunder. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 QUOTE (DevianX @ 23/05/2005 : 10:20) Hei Tok meg den friheten å ringe catch for å forhøre meg om eksisterende kunder får benytte seg av disse prisene og svaret ble ja. Alle kundene vil bli oppgradert før 01.07.05 og hastigheten vil tilsvare den prisen de betaler per dags dato. Så hvis du f.eks betaler 649,- pr.mnd for 2100/512, blir du mest sannsynlig satt opp til 5500/640. Ha en ellers fin dag. DevianX Tja, ingen ting offiselt tyder på det (selv om Catch burde ha oppgradert eksisterende kunder om de har økonomisk teft for å pleie eksisterende kunder). Ingen pressemelding eller noe slik enda. Annet enn nye priser og abb typer for nye kunder. Jeg sendte også en forespørsel til Catch, og jeg fikk dette til svar: Hei.1. Det vil ikke være noe etableringsgebyr for deg som er kunde allerede, vi forandrer bare hasgigheten på linjen. 2. Det stemmer at ip-adresse er i pro abonnementet. Du vil ikke måtte betale noe ekstra. Du som er eksisterende kunde vil heller ikke måtte betale ekstra hvis du ikke har et aktivt telefonabonnement. 3. Du vil få en mail fra oss der du velger ut hastigheten du ønsker. Det vil ikke bli ny bindingstid, det eneste vi gjør er å øke hastigheten. Dette er virkelig gode nyheter, spesielt det at vi som valgte Catch pga. fravær av ekstra avgift hvis man ikke har fasttelefon fortsatt ikke vil trenge å gjøre dette, og at man IKKE må inngå ny bindende avtale. Da seiler Catch-abonnement opp som markedslederen. I mine øyne så har Catch absolutt gjort eksisterende kunder glade og fornøyde, ihverfall meg. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) QUOTE (DevianX @ 23/05/2005 : 10:20) Hei Tok meg den friheten å ringe catch for å forhøre meg om eksisterende kunder får benytte seg av disse prisene og svaret ble ja. Alle kundene vil bli oppgradert før 01.07.05 og hastigheten vil tilsvare den prisen de betaler per dags dato. Så hvis du f.eks betaler 649,- pr.mnd for 2100/512, blir du mest sannsynlig satt opp til 5500/640. Ha en ellers fin dag. DevianX Tja, ingen ting offiselt tyder på det (selv om Catch burde ha oppgradert eksisterende kunder om de har økonomisk teft for å pleie eksisterende kunder). Ingen pressemelding eller noe slik enda. Annet enn nye priser og abb typer for nye kunder. Jeg sendte også en forespørsel til Catch, og jeg fikk dette til svar: Hei.1. Det vil ikke være noe etableringsgebyr for deg som er kunde allerede, vi forandrer bare hasgigheten på linjen. 2. Det stemmer at ip-adresse er i pro abonnementet. Du vil ikke måtte betale noe ekstra. Du som er eksisterende kunde vil heller ikke måtte betale ekstra hvis du ikke har et aktivt telefonabonnement. 3. Du vil få en mail fra oss der du velger ut hastigheten du ønsker. Det vil ikke bli ny bindingstid, det eneste vi gjør er å øke hastigheten. Dette er virkelig gode nyheter, spesielt det at vi som valgte Catch pga. fravær av ekstra avgift hvis man ikke har fasttelefon fortsatt ikke vil trenge å gjøre dette, og at man IKKE må inngå ny bindende avtale. Da seiler Catch-abonnement opp som markedslederen. I mine øyne så har Catch absolutt gjort eksisterende kunder glade og fornøyde, ihverfall meg. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *juble* Ingen ny bindingstid! *danse* Da blir det 5500 på meg Måtte denne mailen komme _fort_ Endret 23. mai 2005 av jasco Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis det Krestjan fikk til svar stemmer så blir jeg veldi glad. Det høres jo nesten for godt ut til å være sant. Lurer bare på hvor lang tid det vil ta før vi får de nye hastighetene, 01.07.05, som DevianX fikk til svar, er vel så absolutt akseptabelt. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Personlig så mener jeg at dette er noe som Catch burde ha sendt ut en pressemelding på, eller skrevet på sidene sine. Men velger å tro at dere Catch brukere får høyere hastighet uten fornyelse av bindingstiden til motsatte rapporter dukker opp. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis det Krestjan fikk til svar stemmer så blir jeg veldi glad. Det høres jo nesten for godt ut til å være sant. Lurer bare på hvor lang tid det vil ta før vi får de nye hastighetene, 01.07.05, som DevianX fikk til svar, er vel så absolutt akseptabelt. Regner med at de skal ha det ferdig til da, ikke starte da? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Regner med at de skal ha det ferdig til da, ikke starte da? De ga meg en bekreftelse per mail og telefon om at ALLE eksisterende kunder skal få oppjustert til de nye hastighetene innen 01.07.05. Da gjenstår det bare å bli satt opp og nyte den nye hastigheten som tilbys via Catch. De avventet kanskje i det lengste laget med å oppjustere hastighetene til eksisterende/nye kunder, men tatt i betraktning de nye hastighetene og hvilken dato dette skal gjennomføres er ikke Catch så langt bak de andre ispene her til lands som f.eks Telenor og Bluecom ang. pris og hastighet. Endret 23. mai 2005 av DevianX Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva, ingen nye SDSL hastigheter/priser ?! Lenke til kommentar
jasco Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Regner med at de skal ha det ferdig til da, ikke starte da? De ga meg en bekreftelse per mail og telefon om at ALLE eksisterende kunder skal få oppjustert til de nye hastighetene innen 01.07.05. Da gjenstår det bare å bli satt opp og nyte den nye hastigheten som tilbys via Catch. De avventet kanskje i det lengste laget med å oppjustere hastighetene til eksisterende/nye kunder, men tatt i betraktning de nye hastighetene og hvilken dato dette skal gjennomføres er ikke Catch så langt bak de andre ispene her til lands som f.eks Telenor og Bluecom ang. pris og hastighet. Innen 01.07.05 ja. Bra. Lenke til kommentar
jac-an Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva, ingen nye SDSL hastigheter/priser ?! Jovisst, 999,- for 2mbit/2mbit er mindre enn hva jeg betaler iallefall Siden de ikke kan øke hastigheten her så håper jeg på prisreduksjon ellers kommer vi som har 2mbit/2mbit sdsl ekstremt dårlig ut i forhold til de andre. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De ga meg en bekreftelse per mail og telefon om at ALLE eksisterende kunder skal få oppjustert til de nye hastighetene innen 01.07.05. Dette høres jo flott ut. Dog lurer jeg på en ting - da vi bestilte Catch-abonnement i februar, ba vi om å få SDSL. Dette sa Catch ikke var mulig, ettersom "kobbertrådene i mitt boligområde ikke støttet dette", eller noe i den duren. Derfor måtte vi ta til takke med 2100/512 ADSL, noe de påsto var den maksimale hastigheten jeg kunne få. Dette høres jo unektelig litt rart ut, ettersom jeg bor i det (relativt) sentrale østland, ca. 45 minutter sør for Oslo. Tror du denne oppgraderingen, på tross av Catch-selgerenes dystre påstander, også vil gjelde undertegnedes linje? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette høres jo unektelig litt rart ut, ettersom jeg bor i det (relativt) sentrale østland, ca. 45 minutter sør for Oslo. Tror du denne oppgraderingen, på tross av Catch-selgerenes dystre påstander, også vil gjelde undertegnedes linje? Selvom du bor sentralt, er dette ingen garanti i seg selv om du har kort vei til sentral/dslslam. F.eks kan to naboer ha helt forskjellig sentraler som de er knyttet opp mot. Dermed vil jeg foreslå at du kontakter Catch og tester linjen. Be support å åpne slusene i det øyeblikk du er i telefon med vedkommende og teste hva som er maks hastighet på linjen din. Men jeg vil tro at du har mulighet for bedre hastighet, da du har per dags dato 2,1mbits linje fra Catch. Nok engang er dette selvsagt avhengig av kobber og avstand til sentral. Ang. sdsl tror jeg du må ha minst to ledige kobberpar inn til selve huset for å benytte deg av denne teknologien (Forbehold om feil i dette utsagnet). Lenke til kommentar
jasco Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hva mener du? Lurte på hva du mente. Har ikke Catch dekning hos deg? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nei 0 dekning hos catch *gøy på landet, GØøY på lanDet* Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 2. Det stemmer at ip-adresse er i pro abonnementet. Du vil ikke måtte betale noe ekstra. Du som er eksisterende kunde vil heller ikke måtte betale ekstra hvis du ikke har et aktivt telefonabonnement. 3. Du vil få en mail fra oss der du velger ut hastigheten du ønsker. Det vil ikke bli ny bindingstid, det eneste vi gjør er å øke hastigheten. Dette er virkelig gode nyheter, spesielt det at vi som valgte Catch pga. fravær av ekstra avgift hvis man ikke har fasttelefon fortsatt ikke vil trenge å gjøre dette, og at man IKKE må inngå ny bindende avtale. Da seiler Catch-abonnement opp som markedslederen. I mine øyne så har Catch absolutt gjort eksisterende kunder glade og fornøyde, ihverfall meg. Argh, de måtte jo få med ekstra avgift for de som ikke har tlf. abonnement i prislisten for nye kunder :/ Ser ut som om de er mer på linje med Bluecom på det punktet nå. Sukk, sånn går det når Telenor skal melke leie av kobberet. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Noen andre som også nettopp fikk en MEGET hyggelig mail fra Catch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå